Wat die buschauffeur deed...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
BMG_X
Berichten: 14
Geregistreerd: 26-10-13

Wat die buschauffeur deed...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-13 12:08

NIET TE GELOVEN!


Ik had vandaag een lekker kort dagje school, van acht tot tien uur. IK had namelijk toetsweek en er viel het een en ander uit. Maar goed, ik was met de bus naar school gereisd en zou dus ook weer terug gaan met de bus. Zo gezegd zo gedaan, met een stuk of vieren andere uit het dorp hebben we staan wachten op de bus. Even later, in mijn woonplaats, wil ik uitstappen. Ik liep achteraan en whooops, net voor ik uit wil stappen gaan de deuren voor mn neus dicht. Dus ik tegen de buschauffeur "Oh, wacht meneer ik moet er ook nog uit." en die man werd me een partij boos. Sjongejonge. Hij zei letterlijk tegen mij dat ik dan maar wat eerder uit de stoel van de bus moest komen met me reed en dat ik een poedersuiker wijf ben. Ik stond met open mond te luisteren. Uit eindelijk toch maar uit mogen stappen.

Wat vinden jullie hier nou van? Dit is toch niet normaal?



BMG_X
Berichten: 14
Geregistreerd: 26-10-13

Re: Wat die buschauffeur deed...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-13 12:10

tja, misschien wel verstandig ja.

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 bezoeker