Fenja heeft een eigenschap van sneeuw ontdekt

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ladypaard

Berichten: 3737
Geregistreerd: 21-12-04
Woonplaats: Harderwijk

Fenja heeft een eigenschap van sneeuw ontdekt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-12 23:51

Sinds Oktober sta ik op een nieuwe stalling.
Zodoende ben ik de laatste weken allemaal dingen aan het regelen/ verzinnen (één grote verandering is dat ze nu 's nachts op stal staan).
Gisteren al helemaal blij een palletbak opgehaalt voor het hooi zodat het niet op de grond ligt. En die konden we net voor de sneeuwbui aan in het weiland zetten. Daarmee hadden we al gelachen want alle paarden waren bang toen we met het ijzeren gevaarte langskwamen, behalve natuurlijk Fenja. Fenja dook gelijk in de bak terwijl we nog bezig waren met tillen -O- , Aan de andere kant ook wel weer makkelijk want zo durfde mijn andere paard ook sneller bij de bak te komen *D

Vandaag had de pensionstaleigenaar gebeld met de vraag of mijn paarden ook naar buiten mochten i.v.m. de sneeuw. Enkel had ik mijn telefoon niet bij me dus zag dat pas eind van de ochtend.
Aangezien ik toch naar stal zou gaan heb ik ze lekker zelf buitengezet. Na eerst zelf een ontdekking te hebben gedaan dat een laagje sneeuw de modder niet meteen weghaalt :)* Heeft mijn 2-jarige ook een ontdekking gedaan.
Hierbij wilde ik een typische Fenja actie maar eens delen :D Heb zelf helemaal in een deuk gelegen.

http://www.youtube.com/watch?v=edR6oiG- ... ture=g-upl

Even voor de duidelijkheid: Voor mij was het al goed zichtbaar dat het goed ging. Ze heeft wel vaker van die rare fratsen en acties dat ze wat te snel door de bocht heen vliegt en plat gaat, dus ze is er al heel geoefend in :') Mooiste was hier dat ze ook gewoon 5 meter door gleed }:0

Op het eind van het filmpje zie je de twee dames bij de heb van de buren staan. Naderhand bleek dat ze nog even leuk een stuk heg eruit hebben getrokken _-:( Aan de actie te zien weet je al dat het Fenja was, want Fenja durft overal tussendoor :+

voorbeeldje:
Afbeelding

Oftewel het was een een Fenjadagje *\%/*

So is the time, The time will be, Being a human, Humanize ME!!!

[VVDD] Fenja heeft een eigenschap van sneeuw ontdekt



ladypaard

Berichten: 3737
Geregistreerd: 21-12-04
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-12-12 13:07

Dank je voor de reacties :D
Het is zo dat ze vorig jaar ook gewoon buiten stonden en dat er toen zelfs wat ijs in de wei was. Dus nam aan dat ze toch wel enige herinnering aan vorig jaar had, maar niet dus.
@ Rianneuhh: :n , T is zo één die zich tien keer aan de zelfde steen stoot.
@ delerium: Kreeg al de optie van youtube om het beeld wat te stabiliseren want het beeld was zo schokkerig :=

So is the time, The time will be, Being a human, Humanize ME!!!

[VVDD] Fenja heeft een eigenschap van sneeuw ontdekt

ladypaard

Berichten: 3737
Geregistreerd: 21-12-04
Woonplaats: Harderwijk

Re: Fenja heeft een eigenschap van sneeuw ontdekt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-12-12 09:57

@ Anne, ja :D

So is the time, The time will be, Being a human, Humanize ME!!!

[VVDD] Fenja heeft een eigenschap van sneeuw ontdekt


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 bezoekers