Moderators: Sica, Melissa0304, RianneH, Neonlight, balance
pien_2010 schreef:Echt gaaf, kom maar op met die foto's. Ik vind het juist heel erg fijn Captain om die band te ervaren tussen jou en Latino. Ik vind het juist ontroerend want ken het gevoel en dat is een soort verliefdheid die niet overgaat en alleen maar dieper gevoeld wordt.
pien_2010 schreef:Herkenbaar inderdaad — ik houd elke dag nóg een beetje meer van mijn paard.Echt gaaf, kom maar op met die foto's. Ik vind het juist heel erg fijn Captain om die band te ervaren tussen jou en Latino. Ik vind het juist ontroerend want ken het gevoel en dat is een soort verliefdheid die niet overgaat en alleen maar dieper gevoeld wordt.
Captain schreef:Dank jullie wel!
Ik ben ook verbaasd hoe gaaf de beelden geworden zijn, maar het lijkt ook gelijk heel professioneel omdat je het niet zo vaak zo vast legt..
Volgende keer gaan we in ons kostuum!
Captain schreef:Want?
Captain schreef:Haha met dat laatste ben ik het niet eens.Zeker met deze epische muziek vind ik normale snelheid juist heel raar lijken. Haalt het effect er van weg. Maar ieder z'n smaak natuurlijk.
ikke schreef:Dat heb ik ook gedacht. Ik vond het ook wat zonde en ben ook voor beiden.Captain schreef:Want?
Als je beide gebruikt, heb je zowel beeld bij z'n "echte" gangen en beweging en dan kan slow motion interessante extra's toevoegen waardoor je beter ziet wat hij echt doet.
Daarnaast is de echte wereld soms mooier dan het vertraagde beeld
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers