Wat een zonnig ritje naar het strand had moeten worden.....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jolliegirl

Berichten: 32953
Geregistreerd: 18-07-04

Re: Wat een zonnig ritje naar het strand had moeten worden.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 12:12

Woow.. Heftig zeg!
Veel beterschap!!


Eigenaresse erg geschrokken?
Ze verwijt jou niets denk ik? Dat contact is allemaal in orde?
Ongeluk kan gebeuren he.

Je zou, in goed overleg met haar, de verzekering van de eigenaresse kunnen aanspreken.
Je bent namelijk ten allertijde verantwoordelijk voor de acties van je eigen dier.
Ook als een ander erop rijd.
Het is verzekeringswerk en kost de eigenaar niets. Maar helpt jou wellicht iets omdat je best een aardige schadepost zal krijgen met fysiotherapie enzo. Het is maar een idee. :)

Heel veel beterschap!



Jolliegirl

Berichten: 32953
Geregistreerd: 18-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 12:33

Begrijpelijk, vandaar dat ik zei : in goed overleg. Het kost haar niets extra's maar de verzekering dekt wel al jouw schade. Ook als je later niet voldoende hersteld om je werkzaamheden nog te kunnen doen. Denk hier even goed over na. Ik zit zelf ook in zo'n situatie en ben blij dat ik er werk van heb gemaakt want mogelijk zal ik mijn leven lang last houden...

Je band hoeft er niet slecht van te worden als je dit in goed overleg doet.
Dan is het verzekering met verzekering.
En niets tegen elkaar.


Ik wens je veel wijsheid toe en denk aan je toekomst en medische kosten. Want dit kan oplopen in de 1000enden euro's..

Jolliegirl

Berichten: 32953
Geregistreerd: 18-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 19:13

plutolover schreef:
ik vind altijd zo iets dubbel... kwa kosten enz..

diegene stapt toch vrijwillig op een paard? als ik bijv op een paard van een ander stap en ik val en kom ongelukkig terecht. Waarom is dan de eigenaar verantwoordelijk? ik stap toch vrijwillig op het paard. Het is mijn eigen keuze. Mijn eigen risico.. En het is gewoon jammer dat verzerkeringen zo lastig zijn.

maar helaas bepaald de wet dat de eigenaar van het paard verantwoordelijk is.. of die er wat kan doen dat een paard een schrik...

Ze maken het heel lastig voor eigenaren met paarden om bijrijders/verzorgers te nemen..

mijn bijrijddster is gelukkig zelf verzekerd. Anders moeten ze van mij een verzering afsluiten bij knhs kan dat tegenwoordig. betaal je dacht ik 50 euro per jaar en lidmaatschap en dan ben je verzekerd ongeacht op welk paard je zit. Daarom ga ik het ook niet voor de bijrijder betalen. Want dan betaal ik terwijl ze dan ook op andere paarden gaat zitten.. en dat is niet mijn verantwoording.


Werkte dat laatse maar zo... ;)
Dit is helaas niet het geval. Als jij aansprakelijk gesteld word zal je verzekering moeten betalen.
Ongeacht of de rijder verzekerd is of niet.

Ik spreek uit ervaring.
Een verzekering bij de knsh is eigenlijk onnodig.

Jolliegirl

Berichten: 32953
Geregistreerd: 18-07-04

Re: Wat een zonnig ritje naar het strand had moeten worden.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 11:40

Ah fijn dat je even geweest bent!
Was wel fijn zo te horen.

Hoe is het met de uitgezakte blauwe plekken?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Astrophe, Brandje_04, Charaz, Rinkex, RobinSputnik, Siebel en 30 bezoekers