Wat een zonnig ritje naar het strand had moeten worden.....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

anjali
Berichten: 15017
Geregistreerd: 25-07-15

Re: Wat een zonnig ritje naar het strand had moeten worden.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 18:09

Tjonge. Je hebt nog betrekkelijk geluk gehad,dit had voor jou en de pony veel ernstiger kunnen aflopen!


anjali
Berichten: 15017
Geregistreerd: 25-07-15

Re: Wat een zonnig ritje naar het strand had moeten worden.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 19:57

Meer paarden zijn bang van ligfietsen.

anjali
Berichten: 15017
Geregistreerd: 25-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 14:31

Jolliegirl schreef:
Begrijpelijk, vandaar dat ik zei : in goed overleg. Het kost haar niets extra's maar de verzekering dekt wel al jouw schade. Ook als je later niet voldoende hersteld om je werkzaamheden nog te kunnen doen. Denk hier even goed over na. Ik zit zelf ook in zo'n situatie en ben blij dat ik er werk van heb gemaakt want mogelijk zal ik mijn leven lang last houden...

Je band hoeft er niet slecht van te worden als je dit in goed overleg doet.
Dan is het verzekering met verzekering.
En niets tegen elkaar.


Ik wens je veel wijsheid toe en denk aan je toekomst en medische kosten. Want dit kan oplopen in de 1000enden euro's..

Dat vind ik onverstandig als ts wil doorgaan met dit paard.Ze is er toch vrijwillig op gaan zitten. Zo zie je dat er haken en ogen zitten aan het door anderen laten gebruiken van je paarden. Ik ken een iets ander geval waarbij een bromfietser in een rolstoel is beland door een verkeersongeluk met een paard wat door een ander dan de eigenaar in het verkeer was .Dit werd een rechtszaak waarbij de eigenaar een miljoenenclaim op zijn dak kreeg.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 bezoekers