Wat een zonnig ritje naar het strand had moeten worden.....

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

Re: Wat een zonnig ritje naar het strand had moeten worden.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 16:09

'Fijn' dat jij geen erger letsel hebt, en ponylief ongedeerd is. Als ik bedenk wat er allemaal had kunnen gebeuren... Met pony en al in de sloot.

Maar pfoe, desondanks wel heftig om mee te maken. Ik ken het gevoel van hulpeloosheid als men gewoon langsloopt/fietst/rijdt.
Sterkte met herstellen, en rustig aan de komende tijd :(:)


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 23:04

Nikass schreef:
Jildau schreef:

Dan kan niemand ooit nog op buitenrit.. Geen enkel paard is ten alle tijde te voorspellen en te vertrouwen.

Heel veel sterkte TS! Wat een nare val..


Waarom kan niemand dan meer op buitenrit? Lijkt me dat er genoeg combinaties zijn waarbij meer controle aanwezig is wanneer het paard schrikt.
Ik zeg alleen dat ik het gevaarlijk vind, langs een drukke weg, ook voor medeweggebruikers.

Omdat elk paard een schrikdier is en elke ruiter kan vallen? Je geeft een oordeel over het rijtalent van ts (combinaties waar meer controle aanwezig is) terwijl het zelfs de beste ruiters kan gebeuren.

Ik vind je reactie niet oké en ontzettend aanvallend voor de ts. Paarden blijven dieren, en zelfs het meest verkeersmakke dier kan schrikken.

Anoniem

Re: Wat een zonnig ritje naar het strand had moeten worden.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 08:43

Je kunt ook altijd een paar lesjes op de manege nemen. Betrouwbare paardjes, altijd mensen in de buurt ;)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 bezoekers