nadeel aangepast paardrijden..

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

troi
Berichten: 17002
Geregistreerd: 12-09-08
Woonplaats: Boven Zwolle

Re: nadeel aangepast paardrijden..

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 22:20

Het is voor alle manege ruiters moeilijk om aan een verzorgpaard te komen. Ik ben beginnen met zoeken toen ik 9 was en heb er uiteindelijk 1 gevonden toen ik 27 was..

Het kan vast sneller dan ik het deed hoor maar moeilijk is het voor iedereen.


troi
Berichten: 17002
Geregistreerd: 12-09-08
Woonplaats: Boven Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 22:28

RenskeH schreef:
troi schreef:
Het is voor alle manege ruiters moeilijk om aan een verzorgpaard te komen. Ik ben beginnen met zoeken toen ik 9 was en heb er uiteindelijk 1 gevonden toen ik 27 was..

Het kan vast sneller dan ik het deed hoor maar moeilijk is het voor iedereen.


Als ik er een aangeboden krijg en ze vragen waar ik paardrij zeg ik dat ik op aangepastpaardrijden zit, daarna hoor ik niks meer van hen.. -O-


Dan zeg je toch dat je op de manege rijdt? Probleem opgelost en je liegt niet.

troi
Berichten: 17002
Geregistreerd: 12-09-08
Woonplaats: Boven Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 08:44

Ondertussen heb ik een eigen paard (op mijn 36e) en weet ik wat eigenaren zoeken in bijrijders . Dat is als eerste zelfstandigheid. Kan jij een paard helemaal alleen uit de weide halen en klaarmaken voor het rijden? Red jij je als een paard druk doet? Schrik jij niet als het paard schrikt? Rijdt je makkelijk in alle gangen? Hoe reageer je als je paard op hol slaat? Allemaal dingen die belangrijk zijn. En hartstikke ingewikkeld! Ik was ook altijd erg jaloers op kinderen met een eigen paard maar ben achteraf heel blij dat ik geen paard had, ik had dat nooit aangekund. Ik was veel te zenuwachtig toen. Pas als volwassene kon ik een verzorgpaard goed doen (en later een eigen paard). Dat heeft niks met buiten sluiten te maken. Dit geldt namelijk voor het grootste deel van de manege ruiters. Een paard (verzorgen) is een giga verantwoordelijkheid!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 bezoekers