Wedstrijdruiters met een lichamelijke beperking

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Drico

Berichten: 4492
Geregistreerd: 14-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 09:57

Ik rijd wedstrijden bij de IJslanders, echter is het daar nog nooit voorgekomen dat iemand dispensatie(s) aan heeft gevraagd en was ik dus de eerste. Het is voor het stamboek nu dus even uitzoeken hoe en wat en wat ze met mij aan moeten haha := Dus afwachten!

Echter ben ik wel gewoon steeds op wedstrijd gegaan, wij rijden niet zo heel veel 3 á 4 keer per jaar.
Mijn ziekte is heel wisselend (en stress maakt het erger), dus soms kan het goed gaan maar soms dan ook heel slecht.

Instagram: icehorse_drifandi | sebbiethecorgi
Drífandi frá Ponjée & Sebbie <3


Drico

Berichten: 4492
Geregistreerd: 14-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 12:52

Ayasha schreef:
Oke dat stelt me wel gerust. :o
Na dat onderzoek heb ik nl. gezegd dat ze me nooit meer een EMG (geloof dat het zo noemt) aansmeren. :o :x


Die heb ik ook gehad tot 3 keer aan toe _O- vond de pijn nog wel meevallen behalve toen ze die test ook in mijn wenkbrauwen gingen doen :')

Het is toch ook zo dat je geen medicijnen mag gebruiken om hiervoor in aanmerking te mogen komen? Omdat dat ook je prestatie kan beïnvloeden? Of hebben jullie wel gewoon medicatie?

Instagram: icehorse_drifandi | sebbiethecorgi
Drífandi frá Ponjée & Sebbie <3

Drico

Berichten: 4492
Geregistreerd: 14-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 16:58

naomi_rabe schreef:
Ik rijd zelf niet in een 'Grade' maar heb wel een 'beperking' waardoor het soms lastig is om me te concentreren op het paard, of ik ben heel gespannen. Met wedstrijden kreeg ik dat ook te zien op mijn protocollen. Maar als je echt wilt, kun je alles! Dus ook al heb je een handicap, dames en heren op bokt, mentaal of fysiek, laat je nooit tegenhouden!

(wilde even inspirerend doen :)


Spanning heb ik ook last van waardoor mijn klachten nog meer verergeren. Ik slik nu voor wedstrijd Neuraphyt, ter verlichting van symptomen van nerveuze spanning en stress. Heb het nu al 1x gebruikt en moet zeggen dat ik er wel positief door verrast was! Normaal gesproken is mijn moeder mijn 'groom', poetst mijn paard, doet zadelop en hoofdstel in, maar toen heb ik alles gewoon zelf kunnen doen :) Behalve dan het zadel, die heeft mijn vriend erop gelegd. Ook met het opstijgen, normaal begint dan de spanning nog erger te worden en moet ik dus even bijkomen op het krukje en dan opstappen maar toen was het echt hoppa, in 1 keer, haha. Nu heb ik zaterdag weer wedstrijd! Ben benieuwd hoe het dan gaat :j

Instagram: icehorse_drifandi | sebbiethecorgi
Drífandi frá Ponjée & Sebbie <3

Drico

Berichten: 4492
Geregistreerd: 14-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 21:08

naomi_rabe schreef:
Hoi Drico, sorry dat ik zo laat pas reageer! Hoop dat je wedstrijd goed is gegaan!


Dankjewel! Voor mijn gevoel ging het echt super, alleen helaas toch weer op mijn protocol het commentaar zoals altijd.. En de punten vielen daarom ook heel erg tegen. Alleen maakte allemaal niks meer uit want pony had de baan verlaten haha :P

Hier nog wel een fotootje :D
Afbeelding

Instagram: icehorse_drifandi | sebbiethecorgi
Drífandi frá Ponjée & Sebbie <3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 bezoekers