Meer ruiters met een herseninfarct?

Moderators: Apple, Nicole288, Coby, petraaken, A_nouk, C_arola, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Anne1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 20:29

voorn2 schreef:
Ik heb drie jaar geleden een herseninfarct gehad en ben nu t rijden weer aan het oppakken.
We hebben speciaal om deze reden een super braaf paardje gekocht waar ik heel erg blij mee ben.
Ik loop vanwege problemen met balans met een stok maar dat is op zich geen belemmering. Heb wel n kruiwagen aan geschaft met 2 wielen en een duwstang zodat ik ook zelf kan mesten.
Ik moet t rijden erg langzaam opbouwen omdat mn spieren aan de rechterkant (die verlamd was) korter en minder sterk zijn. een van de weinige dingen waar ik echt tegen aan loop is t opstijgen, dat kan nu nog alleen met behulp van anderen en daar zitten we nog over te bomen hoe dat anders kan, vooral ook omdat mn man heel veel voor zn werk in t buitenland zit.
Ik ben benieuwd of er anderen zijn die dit herkennen!

Ja ik heb zelf ook een herseninfarct gehad, toen ik twaalf jaar was En ik ben na vier maanden weer erop gestapt. En gaan stappen en draven en dat ben ik steeds meer gaan op bouwen en nu ga ik in galop en ik spring ook nog wel is een sprongetje. Ik heb uiteindelijk een ruintje van 8 gekocht met me vader, moeder, zus en broer, en ik rij er nog met plezier op natuurlijk val ik er wel is af,maar het is vallen en opstaan vind ik! :)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie