Meer ruiters met een herseninfarct?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
suuzepuus

Berichten: 8824
Geregistreerd: 25-11-07
Woonplaats: nep drent!:)

Re: Meer ruiters met een herseninfarct?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 23:23

Ik herken het helaas... Ik was 28 toen ik een herseninfarct kreeg. (nu 4 jaar geleden)Dit gebeurde tijdens het paardrijden! Nu ook eindelijk weer wat meer aan de slag met mn paarden. Ik heb heel af en toe gereden maar niet meer zoals voorheen en ben enorm onzeker geworden. niet persee bang (ook wel een beetje) maar vooral onzeker of ik het wel goed doe. gelukkig kan ik weer prima lopen en heb weinig rest verschijnselen. over een plank heen lopen om mn kruiwagen te legen vertrouw ik niet maar verder gaat het gelukkig prima allemaal!

Mooie Brahma kuikens te koop!



suuzepuus

Berichten: 8824
Geregistreerd: 25-11-07
Woonplaats: nep drent!:)

Re: Meer ruiters met een herseninfarct?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 23:41

Ik heb dat paard niet meer dus gooi het daar maar op!! maar mijn onkunde begrijp ik niet zo..... ben er eerder een aantal jaartjes tussenuit geweest maar pakte alles toen heel snel op. is nu wel ff anders. en ik weet niet of mijn krachten wel eerlijk verdeeld zijn. zou graag eens met zo'n teugeldruk meter willen rijden! mijn linkerkant was verlamd en heb ik mn linkerbeen niet het gevoel wat ik daarvoor had.

Mooie Brahma kuikens te koop!

suuzepuus

Berichten: 8824
Geregistreerd: 25-11-07
Woonplaats: nep drent!:)

Re: Meer ruiters met een herseninfarct?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 11:21

het stomme is dat je (ik) bij dat soort dingen heel erg na moet denken wat ik doe. het idee dat het heel lastig is en het niet vanzelf gaat..... ik heb nu een mooi opstapblok inderdaad. dat voelt echt heel fijn! maar zou denk ik niet weten hoe ik op moet stappen als ik dat blok er niet bij heb. Zo gaat het nog steeds met veel dingen. de routine is er niet en lijkt niet terug te komen..... ( na 4 jaar komt dat ook vast niet meer)

Mooie Brahma kuikens te koop!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 bezoekers