Wedstrijdruiters met een lichamelijke beperking

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 

Jeanneee_
Berichten: 2893
Geregistreerd: 05-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-22 14:03

Mloui schreef:
Jeanneee_ schreef:
Hoi allemaal! Ik heb me na lang twijfelen aangemeld voor de classificatie keuring van begin deze maand, en heb een dispensatie gekregen voor lichtrijden/doorzitten in de reguliere sport. Erg blij mee. Na meerdere hernia operaties heb ik wat restschade gehouden en is doorzitten echt heel vervelend. Blij dat we op deze manier toch verder kunnen komen dan de L2 :)


Heb jij je dispensatie pas al binnen?


Sorry lees het nu pas, ja die heb ik binnen! Jij inmiddels ook?


StellaPRE

Berichten: 121
Geregistreerd: 19-02-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 13:27

vanaf 1-4 gaan er wat nieuwe regels gelden.

Een er van is dat tussen 2 proeven achter elkaar bij dezelfde jury 5 min er tussen moet zitten. Vooral in het binnen seizoen gaat dat voor mij lastig zijn, Om en Om starten.
Ik ben erg benieuwd hoe jullie hier tegen aan kijken?

Wat mij tegen staat is het: opnieuw actief maken, opnieuw de ring binnen komen, opnieuw spanning er uit rijden, ik heb soms minder kracht en het is veel eenvoudiger voor mij met een kijkerig paard 2 proeven achter elkaar te rijden.

Amigo B+10 | L1+10 | L2 + 10 | M1 + 10 https://www.instagram.com/amigo.pre/

MyWishMax

Berichten: 25053
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Wedstrijdruiters met een lichamelijke beperking

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 13:49

Wij hebben altijd dan een andere proef ertussen. Ik kan juist geen 2 proeven meteen achter elkaar. Dus voor mij alleen maar een voordeel. Ook bij spanning, omdat ze de bak toch al gezien hebben.

B + 19 PR 217 / L1 + 24 PR 218 / L2 + 23 PR 212 / M1 + 28 PR 212,5 / M2 + 16 PR 227,5
[RIJ-ITP] Flow tijdens training

Nynkex01
Berichten: 1112
Geregistreerd: 05-07-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 13:16

Hallo allemaal, ik had even een vraagje. Ik weet dat de dvb foundation wel eens lessen sponsort, heeft iemand hier ervaring mee? Het mag dan bij eigen instructeur geloof ik, maar hoeveel lessen sponsoren ze dan?

“The biggest lie I tell myself is ‘I don’t need to write that down, I’ll remember it….”

Follow us on Instagram @nynkevdwal_paradressage
https://instagram.com/nynkevdwal_paradressage?utm_medium=copy_link

ievie

Berichten: 2190
Geregistreerd: 17-03-11
Woonplaats: het Laaaaaaaand van Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 21:23

Nynkex01 schreef:
Hallo allemaal, ik had even een vraagje. Ik weet dat de dvb foundation wel eens lessen sponsort, heeft iemand hier ervaring mee? Het mag dan bij eigen instructeur geloof ik, maar hoeveel lessen sponsoren ze dan?


Daar is geen standaard antwoord op te geven. Ligt aan de situatie, motivatie, kosten.

Ik heb ooit zitlessen aangevraagd om mijn balans en houding te verbeteren. Kreeg toen een deel vergoed.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 bezoekers