Moderators: Firelight, Mjetterd, Ladybird, Muiz, ynskek, Polly, NadjaNadja, Essie73
Rohesia schreef:We verliezen hier iedereen aan Horizon, hahaha.
Ik ken de spellen wel van naam, maar weet niet of het iets voor mij gaat zijn, ik heb het niet zo met robots (of dat nu mensen of dieren zijn) en heel die futuristische wezens. Liever wat meer realisme (in hoeverre dat kan met dino's en sabeltandtijgers ).
Heb gisteren de avond een beetje gebruikt om wat op te zoeken over Far Cry Primal (voordeel van een 'oud' spel spelen: véél info te vinden als je het niet goed weet ) en heb wel wat dingetjes gevonden die interessant zijn. Ik denk dat ik straks als ik tijd heb nog eens opnieuw ga beginnen (yes, I know, maar zo ben ik) met een ander plan en dan even zien hoe dat wil vorderen. Want ik zit nu ook weer in een fase dat ik maar rond loop als een kieken zonder kop en vooral veel dood ga voor niks, misschien met een andere aanpak dat ik wat meer richting heb.
Icarus heb ik ook ergens op een lijstje staan, ga ik wel in de gaten houden maar voorlopig hou ik het bij de spellen uit de openingspost want daar heb ik nog genoeg mee te doen. Misschien als er eens een sale voorbij komt ofzo, ik koop alles in de sales
Rohesia schreef:Van wat ik er gisteren uitgehaald heb is het vooral de gezondsheidsdingen, maar ook dat je hout enzo op de kaart ziet en meer kans hebt op zeldzame dingen. Daarnaast vooral dat je veel pijlen kan maken met 1 stuk hout (zit bij die jager dacht ik zo even uit het hoofd) en natuurlijk de beesten en het rijden.
Maar het zou vooral de sleutel zijn om in het begin voor zoveel mogelijk xp te gaan (dus veel headshots en vuren aansteken enzo) en minder op het dieren temmen richten omdat je meer xp krijgt als je zelf iemand omlegt dan dat je je dier dat laat doen.
Beetje samenvatting van wat ik gisteren heb zien voorbij komen.
Rohesia schreef:We verliezen hier iedereen aan Horizon, hahaha.
Ik ken de spellen wel van naam, maar weet niet of het iets voor mij gaat zijn, ik heb het niet zo met robots (of dat nu mensen of dieren zijn) en heel die futuristische wezens. Liever wat meer realisme (in hoeverre dat kan met dino's en sabeltandtijgers ).
Jorex schreef:Ik zou de andere horizon games op zich wel eens willen spelen, niet de nieuwste. Wij hebben geen PS. Maar dan moet ik eerst echt mijn laptop upgraden. Wel zijn we er na overleg uit dat het handig is dat ik ook een werkplek krijg ergens in huis zodat mijn laptop op een stabiele ondergrond staat.
Oshaa schreef:Waar is de XP eigenlijk goed voor?
Gebruikers op dit forum: Selina en 4 bezoekers