Kamp van Koningsbrugge

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Sting

Kamp van Koningsbrugge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-10-20 22:07

Wie kijkt er nog meer? Vorig jaar genoten van kamp waes en nu de nl versie aflevering 1 gezien. Wij zitten beiden te gruwelen bij de opdrachten hoor, maar tof dat de deelnemers het überhaupt zien zitten om mee te doen _/-\o_

Rachelle_99

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-20 01:39

Oh wat leuk een topic hierover! Ik heb vandaag ook gekeken, kamp waes ken ik niet... De opdrachten zijn inderdaad heftig. Een aantal jaren geleden twijfelde ik nog tussen defensie en diergeneeskunde. Uiteindelijk ben ik toch diergeneeskunde gaan studeren, misschien maar goed ook :D

spottedponie

Re: Kamp van Koningsbrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-20 05:51

Wij hebben ook gekeken, hebben soms toch ook wel smakelijk gelachen om de deelnemers, dr zitten duidelijk types tussen waarvan je verwacht dat ze het niet gaan halen... Ik ben benieuwd naar de afloop, heftige opdrachten wel!

"There's something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good, perhaps it's the risk, the gamble, in any event it's a thing I need"

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-20 07:21

Ik volg.
Wij kijken dit ook.

Mijn vriend is veteraan en heeft binnen de defensie meerdere keren soortgelijke oefeningen gehad. Hij vind t dan ook geweldig om dit te zien.

Everything happens for a reason.

Kindness MeadowSherlock BokoThor vd Rijsdrecht
Naltrastoria Rex <3

mag

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-20 07:52

Nog niet gekeken, is het de moeite? lamp Waes wel leuk om te zien. Bij kamp waes was het voor de deelnemers echt een verrassing, nu weten de deelnemers lijkt me veel meer wat de bedoeling is?

merel_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-20 10:46

.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 06-03-24 07:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-20 11:09

Wij vonden het ook leuk om te zien :j Ik vond het wel "fijn" dat de eerste afhaker een man was, aangezien dit toch wel een mannenwereldje is...

En kamp Waes nooit van gehoord nee :')

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-11-20 12:14

Kamp Waes is de Belgische versie. Vast nog wel ergens terug te vinden.

Wij dachten ook dat de deelnemers die wel gezien zouden hebben en dus een beetje konden inschatten wat er ging gebeuren, maar volgens mij had niemand het gezien :'). Ze hadden duidelijk geen flauw idee. Eigenlijk nog leuker ~~}>

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-20 12:19

Ja, ik volg ook. Ik ben echt heel benieuwd hoeveel mensen de eindstreep gaan halen.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-20 12:24

Ja, ik heb gekeken! Afgelopen winter ook Kamp Waes gezien en dat vond ik geweldig! Naar mijn idee zitten er bij de NL versie veel meer tussen die vroegtijdig af gaan vallen. Ze kwamen zo een hotel uitgerold en na een kwartier lagen sommigen al half voor pampus.'
Ik zou nu ook graag Kamp Waes weer terug willen kijken maar ik zie nergens de aflevering meer online staan. Kan iemand van jullie ze nog ergens terug vinden?

merel_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-20 12:31

.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 06-03-24 07:31, in het totaal 1 keer bewerkt

loesje4600

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-20 13:05

waar kan je deze terug kijken?

ik geloof dat de deelnemers dit maar 8 dagen deden

iedereen is perfect zoals hij/zij is!!!

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-20 13:05

Npo!

Ik heb net de eerste aflevering gezien!
Gaaf programma!

Je zou toch helemaal koekoek worden 3x hetzelfde gat moeten graven...onee..niet hetzelfde.. Want het was telkens niet goed.

spottedponie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-20 14:29

Ik zei al dat degene die voor de derde keer m’n gat afkeurt die schep in z’n nek kan verwachten :')

"There's something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good, perhaps it's the risk, the gamble, in any event it's a thing I need"

ApplePapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-20 14:48

Net terug gekeken, respect voor hun die het doen! Benieuwd naar de volgende aflevering.

Rust zacht mijn Appeflap Y;(

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 21:33

Wij zitten nu terug te kijken.
Kamp waes niet gezien.
Wel eens op discovery zoiets gezien met duikers, dat was ook zo bizar, er wordt zoveel van je gevraagd zowel lichamelijk als geestelijk.

Olivia van 't Vöske, Matcho van de bosrand × Windspiel
On top fan it Resihof, Amazing star van Beauvoorde × Matcho van de Bosrand

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 22:05

Ik kijk ook! Wel vaker van dat soort programma's gezien, op weet niet meer elke zender precies. Maar soortgelijk concept.

Ik vind het erg interessant om te zien hoever mensen gaan.. Maar ook wel "heftig" om te zien soms... Ik zou d'r echt geen geschikt persoon voor zijn dat weet ik wel... Je vrijwillig (best respectloos vaak :o) helemaal klein laten maken, fysiek en mentaal tot er haast geen spaan meer van je heel is, nee dankje :+
Neemt niet weg dat ik echt wel respect heb voor wat die lui allemaal kunnen doorstaan en doen hoor!

Ivana (Atleet x Renovo), Z1 - Drachtig van Olympus HS
Zensation (v.Scandic), Z2+2 - *Verkocht* Whitney (v.Gribaldi), *Verkocht*
"Hoe meer kwaliteit het paard heeft, hoe meer kwaliteit hij van de ruiter eist."

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 09:04

Net terug gekeken ik vind het echt geweldig om te zien. Er zitten wel een aantal mensen tussen waarvan ik denk oei waarom doe je mee, maar wie weet verrassen die juist.
Ik zou het zelf lichamelijk en mentaal niet aan kunnen. Ik ben zo'n iemand die zich echt niet laat vertellen wat ik moet doen dus niets voor mij. :+

LoveBodin

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 09:10

elnienjo schreef:
Ja, ik heb gekeken! Afgelopen winter ook Kamp Waes gezien en dat vond ik geweldig! Naar mijn idee zitten er bij de NL versie veel meer tussen die vroegtijdig af gaan vallen. Ze kwamen zo een hotel uitgerold en na een kwartier lagen sommigen al half voor pampus.'
Ik zou nu ook graag Kamp Waes weer terug willen kijken maar ik zie nergens de aflevering meer online staan. Kan iemand van jullie ze nog ergens terug vinden?

Mijn vriend heeft Kamp Waes ook gezien inderdaad. Helaas nu niet meer te vinden online, hij vond het ook echt een goede serie.
Je merkt wel dat de deelnemers dat niet hebben gezien lijkt het. Ik vond ze behoorlijk naïef overkomen. Wat ik wel tof vond om te zien is dat lichamelijke conditie maar één onderdeel is, en dat je dan wel echt een "fitboy" kan zijn, dat betekent niet dat het makkelijk is, of dat je het gaat halen.
Ik zou het echt ook niet aankunnen, het zag er behoorlijk pittig uit!

Now Tom said, "Mom, wherever there's a cop beating a guy, wherever a hungry newborn baby cries
Where there's a fight against the blood and hatred in the air, look for me, Mom, I'll be there
Wherever somebody's fighting for a place to stand or a decent job or a helping hand
Wherever somebody's struggling to be free, look in their eyes, Ma, and you'll see me"

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 09:13

Idee om hier een soort poll te maken?

Wie denken jullie dat er sowieso doorgaan?
En wie sowieso afvallen?

Ben wel benieuwd hoe de meningen daarover verdeeld zijn.

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 11:11

Heb ook net gekeken. Wel grappig dat die opdrachtgever net beschrijft dat als je dit doet om jezelf te bewijzen dat je het waarschijnlijk niet gaat halen, en dat vervolgens bijna iedereen beschrijft dat ze het doen om zichzelf te bewijzen.
Heel veel van die fitboys hebben vooral veel sierspier volgens mij. Als je de hele tijd bepaalde oefeningen doet dan raak je daar behoorlijk gespierd door. Maar dat is totaal niet te vergelijken met deze beproevingen. Hier heb je niks aan sierspieren maar heb je een lichaam nodig wat echt sterk is, ipv afgetraind.
Ben heel benieuwd welke de eindstreep gaan halen, zitten er al een aantal tussen waarvan ik me afvraag waarom ze meedoen.

Handgemaakte knuffeltjes van jouw eigen paard/pony <3
https://www.bokt.nl/markt/ad/512148/aan ... -paardpony

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 11:28

Ik heb ook gekeken, ik vind het super gaaf om te zien. Dat komt voornamelijk omdat de mannen die de deelnemers trainen oude 'maten' zijn van mijn vriend. Hij heeft een aantal van die jongens zelfs opgeleid.

Mijn vriend is een oud commando en verteld soms wel eens wat en nu kan ik een minuscuul inkijkje krijgen van hoe de opleiding in elkaar zit.

22.11'15 In loving memory: Karrien.G

Iedere dag dat je de zon ziet opkomen is een cadeau.

spottedponie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 11:38

CastaMickey schreef:
Heb ook net gekeken. Wel grappig dat die opdrachtgever net beschrijft dat als je dit doet om jezelf te bewijzen dat je het waarschijnlijk niet gaat halen, en dat vervolgens bijna iedereen beschrijft dat ze het doen om zichzelf te bewijzen.
Heel veel van die fitboys hebben vooral veel sierspier volgens mij. Als je de hele tijd bepaalde oefeningen doet dan raak je daar behoorlijk gespierd door. Maar dat is totaal niet te vergelijken met deze beproevingen. Hier heb je niks aan sierspieren maar heb je een lichaam nodig wat echt sterk is, ipv afgetraind.
Ben heel benieuwd welke de eindstreep gaan halen, zitten er al een aantal tussen waarvan ik me afvraag waarom ze meedoen.

Die fitboys zijn wel gespierd ja, maar in dit geval heb je meer aan zware cardio training...

Bismarck

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 20:08

Er zaten ook best wat triatleten bij, die zijn denk ik best wat gewend. Maar de vraag is of ze het mentaal gaan volhouden. Vond het ook een erg leuke eerste aflevering en ik ben benieuwd wie het gaan volhouden!

Bismarck - Endurance klasse II + 6 winstpunten - klasse III startgerechtigd

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 20:09

Je zou denken dat ze dat met die rugzakken thuis wel geoefend zouden hebben, maar die donkere vrouw zat daar echt mee in de knoop:
rugzak 1 - vrouw 0 :D