Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik vond het wel "fijn" dat de eerste afhaker een man was, aangezien dit toch wel een mannenwereldje is...
. Ze hadden duidelijk geen flauw idee. Eigenlijk nog leuker

) helemaal klein laten maken, fysiek en mentaal tot er haast geen spaan meer van je heel is, nee dankje 
elnienjo schreef:Ja, ik heb gekeken! Afgelopen winter ook Kamp Waes gezien en dat vond ik geweldig! Naar mijn idee zitten er bij de NL versie veel meer tussen die vroegtijdig af gaan vallen. Ze kwamen zo een hotel uitgerold en na een kwartier lagen sommigen al half voor pampus.'
Ik zou nu ook graag Kamp Waes weer terug willen kijken maar ik zie nergens de aflevering meer online staan. Kan iemand van jullie ze nog ergens terug vinden?
CastaMickey schreef:Heb ook net gekeken. Wel grappig dat die opdrachtgever net beschrijft dat als je dit doet om jezelf te bewijzen dat je het waarschijnlijk niet gaat halen, en dat vervolgens bijna iedereen beschrijft dat ze het doen om zichzelf te bewijzen.
Heel veel van die fitboys hebben vooral veel sierspier volgens mij. Als je de hele tijd bepaalde oefeningen doet dan raak je daar behoorlijk gespierd door. Maar dat is totaal niet te vergelijken met deze beproevingen. Hier heb je niks aan sierspieren maar heb je een lichaam nodig wat echt sterk is, ipv afgetraind.
Ben heel benieuwd welke de eindstreep gaan halen, zitten er al een aantal tussen waarvan ik me afvraag waarom ze meedoen.
Gebruikers op dit forum: blacky15, goldenarrow, ikkedus, meintje en 2 bezoekers