Gister deed ik voor de 3e keer mee aan SGW Ronostrand, de jaarlijkse onderlinge cross van onze club.
Kwam goed uit, konden we mooi oefenen voor ons sgw-debuut deze zaterdag in Nijeberkoop

Ik moest eerst springen, dat ging niet echt lekker. Ze was nogal sterk en we hadden niet echt lekkere afstanden. Verder komt ze ook vaak na een hindernis in de overkruiste galop, meestal neem ik dan terug, maar ben nu gewoon doorgegaan

Ook duikt ze nogal, waardoor een 'mooie' houding erg moeilijk is
De gouden tip is welkom 
En dat ook nog in combinatie met een veelste groot zadel
, maar dat is geen ecxuus, ik moet gewoon aan mijn houding gaan werken 
Uiteindelijk 1 weigering op de dubbel, zoals verwacht, maar de 2e keer ging ze wel.
Ik sprong B, maar het stond erg laag, wel goed voor vertrouwen. (als het goed gaat dan
)Dressuur ging ronduit slecht, ze was een beetje moe van het springen en nogal hangerig en sloom. Echt de slechte proef uit de L2 reeks
Maargoed dat ik geen M1 had geprobeerd
Had nog 178, viel erg mee.Dus daar hebben we het verder niet over

De cross ging echt super
direct vlot weg en de hele weg een vast tempo vol gehouden
Ik deed de terreinrit, je hoefde er niet perse over. Dat heb ik wel gedaan natuurlijk, overal overheen, super afstanden en geen enkele twijfel
Alleen de opsprong niet gedaan, omdat ik toen bezig was iemand in te halen
in totaal 3 mensen ingehaald 
op het eind kwam er nog een eindsprint uit ook nog
Super trots op mijn super poownie!Bij de prijsuitrijking bleek dat ik 1e was met dressuur!
en ook gedeelde eerste bij de cross
(foutloos en binnen de tijd!!
)Uiteindelijk waren mijn topknol en ik ook nog dagkampioen van de pony's
(minste strafpunten verzameld)Foto's springen: Foto's gemaakt door http://www.nhphoto.nl

Oh god mijn houding

Laatste:

Nog een filmpje van het springparcour:
Komt er aan, uploaden duurt nogal lang

De cross:
Inrijden:

t zand was erg zwaar..

Die benen

Vita denkt: voor zo'n lage sprong hoef ik mijn achterhand niet te gebruiken hoor! Die redt ik ook wel als ik gewoon naar beneden duik
(
)
Filmpje laatste stuk cross:

Na de cross uitstappen met Mirthe (mistid)

Brave pony!!

Op naar Nijeberkoop!