Belgische eventers op bokt II

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
winnie10

Berichten: 390
Geregistreerd: 23-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 09:19

Ik had de dinsdag nog kleine crosstraining gehad van R.ik dus was wel nog redelijk recent en alles ging toen wel goed, ook de trakheners!

Afbeelding

Afbeelding

Maar ben al de volgende crosstraing aan het plannen, waarschijnlijk ook bij K.obe of Tielt. En dan doe ik in V.ollezele wel de jumpcross ipv de nationale L. Het is echt terug weer vetrouwen en ritme zoeken.

madelene

Berichten: 1883
Geregistreerd: 26-04-06
Woonplaats: vijlen limburg

Re: Belgische eventers op bokt II

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 12:18

mooie foto's winnie

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 21:29

Oh *** ik ben die bitten vergeten opsturen Antonius! Paar crisissituaties gehad op werk en dat is me knal ontgaan. Zodra ik thuis ben stuur ik ze op! Heb ze toch niet direct nodig.

Sorry sorry sorry :')

Ik zt intussen in Lapland. Vanavond aangekomen, na het eten al korte hike gedaan naar een uitkijkpunt. In 1 woord: WOW.

Hanne_SP

Berichten: 2419
Geregistreerd: 28-02-08
Woonplaats: België

Re: Belgische eventers op bokt II

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-18 21:32

Luxor weer goedgekeurd om volop in het werk te zetten. Maar een goeie vriendin heeft haar paard moeten laten inslapen... Zelfde dierenarts en is net ervoor gebeurd. :( Beetje dubbel. Ging normaal nog rijden vandaag, maar de goesting was er niet meer. Zal voor morgen zijn.

@Antonius: merde van de bitten, hopelijk vind je snel eentje!

Aldislamp2
Berichten: 179
Geregistreerd: 04-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 08:09

Het is weer eventjes geleden, heb ondertussen wel wat meegelezen.
@Hanne: goed dat je weer terug mag rijden, begrijp wel dat je er gisteren geen zin meer in had.
@Antonius: Als ze wat schrik gepakt hebben dan vraagt dat inderdaad tijd om terug vertrouwen op te bouwen, maar zoals ze een goed hoofd heeft zal ze die schrik wel snel overwinnen. Ik rij bijna al mijn paarden op een appelbit en dat werkt heel goed. Zelfs mijn vroeger crosspaard luisterde daar heel goed op
@Daaph: goed van in Minderhout, zal wel deugd doen nu het terug beter begint te gaan
@Winnie: denk idd veel kilometers maken en veel vertrouwen proberen geven terug. Komt wel goed!
@Varekaj: veel plezier op reis en idd jurering bij LRV laat soms al eens te wensen over. Ben dit weekend in Nederland dressuur gaan rijden ipv LRV en moet zeggen qua jurering toch een niveauverschil.
@Florence: hopelijk snel terug vervoer, nu is het idd een ambetante periode om zonder te vallen
@Milla_Furrie: is het crossen geen optie meer voor haar? Dat is wel heel jammer, gelukkig heb je een goede opvolger voor binnen een paar jaar.

Zelf ook eindelijk terug aan het rijden. Mijn merrie staat met een veulen aan de voet, dus ben nu dressuurwedstrijden beginnen rijden met cross paard van mijn man. Eerste keer was een ramp, 2de keer al veel beter. Hoop deze week ook terug te kunnen beginnen opbouwen met mijn merrie. Is wel een knap veulentje, heb echt spijt dat het niet van mij is.

Als er iemand een goed jong eventingpaard zou weten staan mag het ook altijd laten weten. Vrienden van ons zijn op zoek naar een 4 of 5 jaar.

lene

Berichten: 369
Geregistreerd: 11-09-06
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 13:43

Morgen zit ik (jammer genoeg) een ganse dag op het trouwfeest van mijn beste vriendin Antonius :+ ook leuk hoor daar niet van *\o/* maar geen cross :p Dat ik beter 90 had genomen was op voorhand niet te weten... Was pas na afsluiting van de inschrijvingen dat het duidelijk werd dat je zelf mocht kiezen tussne alle hindernissen van je "eigen" reeks en een reeks lager. Leuk principe wel om wat te spelen met een hoger niveau! Heb dat dan maar een beetje (stiekem) toch gedaan, haha :+ Als je nog eens ergens gaat crossen of les geven één van de komende weken laat het mij gerust weten, had het toch een beetje gemist :D

denk dat ik foto's van junior gespot heb Daph: https://www.flickr.com/photos/actionpho ... 8394/page2 stukje verder op die pagina, cute *D

Sta jij op stal in Brugge misschien Winnie? Rik woont bij ons in de straat ;) (alé waar mijn pony vroeger stond)

Ik heb ook nog een paar bitjes liggen Antonius, van het robart pinchless principe (ben eventjes de naam van het merk kwijt) moest je die eens willen proberen :) aanvulling: metalab dus! de dubbelgebroken ringtrens met plat tussenstuk en zelf rijd ik met de bustrens en nog een ander type. Die die ik zelf mee rijd kan ik ook altijd wel eventjes missen ;)

winnie10

Berichten: 390
Geregistreerd: 23-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 17:38

Nee ik sta niet op de stal van de cross zelf maar ik sta 15min rijden van de cross in Brugge, maar vroeger reed ik op de manege er vlakbij!

jadeken
Berichten: 1855
Geregistreerd: 09-04-12

Re: Belgische eventers op bokt II

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 17:53

Lang geleden haha ook al had ik niet echt iets om te posten. Bol voelde zich namelijk niet zo lekker. Geen idee wat hij nu had maar DA heeft ons vandaag terug groen licht gegeven!
Wel jammer, als ik een tijdje niet gereden heb hervalt hij in oude gewoontes. De stopper haha. Dat wordt mn hart vasthouden :=
Volgende week springles en zien hoe het gaat... Heb wel nog deze foto van cross Zwijnaarde haha, daar waren we 8e geloof ik.
Ik probeer wel mee te lezen maar het is best moeilijk aangezien ik jullie paarden niet zo goed ken :P

Afbeelding

Daaphh

Berichten: 3440
Geregistreerd: 22-12-09
Woonplaats: Limburg , België

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 18:50

Ik zag op fb dat Chl.oe Rat.y haar paard is ingeslapen na een van in de 4*....
zo erg.. ze moest van de federatie die rijden om mee naar Tryon te mogen.. en dan zo eindigen...

Laurievc

Berichten: 4421
Geregistreerd: 03-01-14
Woonplaats: Minderhout

Re: Belgische eventers op bokt II

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 19:00

Ja las het ook net.. Heel erg om zo je maatje kwijt te geraken...

Hier weer van start na de examens met een 15e plek op 100 deelnemers met Genesis. Morgen Twenty nog :)

madelene

Berichten: 1883
Geregistreerd: 26-04-06
Woonplaats: vijlen limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 21:01

Ik heb gisteren een grensje verlegd met de springtraining.
oplopende oxser 1.40 gesprongen :):) :)) :D
oké, wel met een inpsrong...maar we wilden niet dat het misging..want zovaak doe ik dit nou ook weer niet!!

Laatst bijgewerkt door madelene op 16-06-18 21:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Laurievc

Berichten: 4421
Geregistreerd: 03-01-14
Woonplaats: Minderhout

Re: Belgische eventers op bokt II

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 21:05

Kan het niet zien :( Geeft foutmelding

madelene

Berichten: 1883
Geregistreerd: 26-04-06
Woonplaats: vijlen limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 21:08

Laurievc schreef:
Kan het niet zien :( Geeft foutmelding

wil je nog een keertje proberen te kijken?
ik ben niet zo'n computerwizard, en al helemaal geen YouTube wizard :')

Laurievc

Berichten: 4421
Geregistreerd: 03-01-14
Woonplaats: Minderhout

Re: Belgische eventers op bokt II

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 21:33

Ja nu zie ik het :D

lene

Berichten: 369
Geregistreerd: 11-09-06
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 11:54

Lekker terug aan de slag Madelene, leuk! :-)

Daaphh

Berichten: 3440
Geregistreerd: 22-12-09
Woonplaats: Limburg , België

Re: Belgische eventers op bokt II

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 20:45

Wat goed madelene!
Proficiat met je goed resultaat, hoe was de jumping vandaag nog?

Anthonius, al thuis? :D

PrietPraat
Berichten: 5110
Geregistreerd: 11-04-04

Re: Belgische eventers op bokt II

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 23:06

Woaw netjes hoor madelene :D!
Mij record ligt op 135 op dezelfde manier :P, los maar 120

Hoe was de Genk training?

madelene

Berichten: 1883
Geregistreerd: 26-04-06
Woonplaats: vijlen limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 08:20

Daaphh schreef:
Wat goed madelene!
Proficiat met je goed resultaat, hoe was de jumping vandaag nog?

Anthonius, al thuis? :D

geen jumping gehad, vanwege vaderdag :) volle bak in het restaurant

los is bij mij ook 1.20...en dat is al stressvol genoeg voor mij :') ik moet in een ritme blijven zingen in mijn hoofd...anders panikeer ik stevig :x

Hanne_SP

Berichten: 2419
Geregistreerd: 28-02-08
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-18 11:46

Heel veel succes in Arville!!! *\o/* *\o/*

Ik heb volgende week een 'springweek' gepland. :) Maandag eerste privéles bij nieuwe coach, woensdag een groepsles in de manege (onder het motto extra kilometers. ;) ). En zondag op jumping in Waregem! Ik kijk al uit naar volgende week. :D

Hanne_SP

Berichten: 2419
Geregistreerd: 28-02-08
Woonplaats: België

Re: Belgische eventers op bokt II

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-18 11:47

Stoer hoor Madelene! :D Dat zou ik misschien ook durven later zo'n lijntje. :P Maar zo een enkele sprong niet. :+

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 14:26

Iedereen doet het goed! Ik lees mee maar reageren is wat lastiger, internet is soms wat traag hier in het hoge noorden.

Zaterdagnacht ben ik weer thuis en vanaf dinsdag mag de mijne weer aan de bak. Die heeft 3 weken weideverlof gehad :+

Als iemand ooit een leuke bestemming zoekt voor actieve zomervakanties met aangename temperatuur: Lapland. Echt. Geen goedkope reis maar zooooo geweldig mooi. We zijn al aan het plannen om in de winter eens een week terug te komen :D

florence123

Berichten: 1699
Geregistreerd: 12-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 15:36

Hier is het kalm geweest. Ik heb 3 weekends geen wedstrijd gereden wegens geen camionette (Ze komt van Duitsland en het aanvragen van de papieren was de hel).
Ze hebben wel allemaal gewerkt maar toch op een lager pitje (zo'n 2x per week). Vandaag hebben we onze camionette en ik ga zondag al meteen op jumping *\o/* Morgen wel nog een sprongetje nemen want ze hebben 3,5 weken geen sprong gezien :') Iskander mag 90 lopen en ferro 1m. Dat moet lukken zonder al te veel voorbereiding denk ik (hoop ik)


Wie gaat er allemaal naar Arville?

Fijn Hanne dat je ook weer aan het werk kan!

Daaphh

Berichten: 3440
Geregistreerd: 22-12-09
Woonplaats: Limburg , België

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 23:24

Wij gaan naar Arville!
We blijven wel niet daar, morgen dressuur

mila_furrie

Berichten: 1224
Geregistreerd: 26-08-15

Re: Belgische eventers op bokt II

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 07:58

ik ga gaan kijken :)

succes iedereen :)

madelene

Berichten: 1883
Geregistreerd: 26-04-06
Woonplaats: vijlen limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 11:18

voor de deelenemers van arville, succes...hopelijk volgend jaar ook voor mij :j

hanne, veel plezier met springen, heerlijk om zo met je grote vriend aan de gang te zijn.

florence...90 en 100 moet zeker te doen zijn zonder veel voorbereiding, en je hebt ze toch aan de gang gehouden!