KNHS HORKA Eventing Trainingsdagen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jiska

Berichten: 2099
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Wijhe

KNHS HORKA Eventing Trainingsdagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-18 16:04

Hoi allemaal,

De KNHS organiseert in samenwerking met HORKA verschillende trainingsdagen. Deze zijn er ook voor de discipline eventing.

4-daagse (voor 18+) van 29 mei tot en met 1 juni.
Er wordt crossles gegeven door Chantal Megchelenbrink en Florinoor Hoogland. Ook zal er dressuur- en springles gegeven worden.

Vind je 4 dagen te lang, dan kun je ook kiezen voor een van de 2-daagse. Deze zijn op 29 - 30 mei en op 31 mei - 1 juni.

Meer informatie is te vinden op www.knhs.nl/trainingsdagen.

Wie gaat hierheen??

fresley

Berichten: 2292
Geregistreerd: 25-04-10
Woonplaats: Noord-brabant

Re: KNHS HORKA Eventing Trainingsdagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 16:12

In September is er geloof ik ook nog een 2 daagse. Aan deze ga ik deelnemen waarschijnlijk

MerelV

Berichten: 1765
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Noord-Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 16:14

Ik ging voorheen altijd naar de zomerinstructieweken van de KNHS. Ook deze trainingsweken (de eventingvariant heb ik het dan over) leken mij erg leuk. Helaas zijn er nieuwe voorwaarden gesteld aan deelname (namelijk B springen +6 zijn geweest). Ik doe eventing en dressuur en spring niet zo veel op wedstrijd. Wel kom ik keurig een B cross rond. Ik mag dus helaas niet meedoen.

Ik ben benieuwd of er veel veranderd is aan de weken, dus ik lees wel graag even mee. Wie weet volgend jaar.

Jiska

Berichten: 2099
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Wijhe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-18 16:17

MerelV schreef:
Ik ging voorheen altijd naar de zomerinstructieweken van de KNHS. Ook deze trainingsweken (de eventingvariant heb ik het dan over) leken mij erg leuk. Helaas zijn er nieuwe voorwaarden gesteld aan deelname (namelijk B springen +6 zijn geweest). Ik doe eventing en dressuur en spring niet zo veel op wedstrijd. Wel kom ik keurig een B cross rond. Ik mag dus helaas niet meedoen.

Ik ben benieuwd of er veel veranderd is aan de weken, dus ik lees wel graag even mee. Wie weet volgend jaar.


Merel, voor de eventing 2-daagse en 4-daagse is de eis B+1 in het springen.

MerelV

Berichten: 1765
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Noord-Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 16:19

Jiska schreef:
MerelV schreef:
Ik ging voorheen altijd naar de zomerinstructieweken van de KNHS. Ook deze trainingsweken (de eventingvariant heb ik het dan over) leken mij erg leuk. Helaas zijn er nieuwe voorwaarden gesteld aan deelname (namelijk B springen +6 zijn geweest). Ik doe eventing en dressuur en spring niet zo veel op wedstrijd. Wel kom ik keurig een B cross rond. Ik mag dus helaas niet meedoen.

Ik ben benieuwd of er veel veranderd is aan de weken, dus ik lees wel graag even mee. Wie weet volgend jaar.


Merel, voor de eventing 2-daagse en 4-daagse is de eis B+1 in het springen.

Oh, dan is het zeker aangepast. Het was eerst B+6, vond het al een bizarre eis.

Als ik de link uit je OP open staat er dit:
Niveau
Om deel te nemen aan de KNHS HORKA Trainingsdagen is er voor de dressuur- en springtrainingen geen klassering vereist. Als je mee wilt doen aan de eventingtraining moet je als ruiter B springen met minimaal 6 winstpunten geklasseerd zijn (geweest).

Jiska

Berichten: 2099
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Wijhe

Re: KNHS HORKA Eventing Trainingsdagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-18 08:12

Goed dat je het zegt! dat klopt niet.. Ik laat het aanpassen :)

annikavolder

Berichten: 754
Geregistreerd: 13-06-07
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-18 02:02

Je kan nu ook mee doen aan een losse les tijdens de trainingsdagen. Ik ga 29 mei!