SGW Amsterdamse bos 24&25 maart a.s.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lottegold

Berichten: 1358
Geregistreerd: 11-10-10
Woonplaats: den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 01:01

Dups schreef:
Dups schreef:
Hi!

2 vragen;
Staan de cross hindernissen al ergens op de foto? Kan het niet vinden op de site :oo

Voorlopige startlijst; 11.15 uur dressuur in ring 2. Wil/ Kan/ heeft iemand een lezer die mijn proef kan lezen? (L paarden)

Zou top zijn! (Reactie hier of pb.)



foto's zijn wel van vorig jaar volgens mij. soms vind je een fotootje op de facebook site.
Ik zoek ook nog een lezer. Start om 13.00 uur, maar anders trek ik er daar gewoon 1 achter over :D

_Sofie

Berichten: 4432
Geregistreerd: 04-01-09
Woonplaats: Onder de rook van Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 08:15

zodiacje schreef:
Ik heb me helaas af moeten melden omdat de cross toch iets te snel kwam om te doen met mn nieuwe paard.
Misschien een gekke vraag maar kan je deze week wel nog vrij rijden in het Amsterdamse bos? Kan je dan per ongeluk wat hindernissen tegen komen? O:) of is dat heel onbeleefd? :o

Voor zover ik weet is het terrein waar de cross is verboden tijdens de opbouw en wedstrijd. Dus ik zou het - ook uit beleefdheid - niet doen ;) Andere plekken van het bos zijn wel gewoon toegankelijk. Op de paden rondom de Geitenboerderij liggen ook wat boompjes, die zijn naar speciaal neergelegd om te springen.

jesss_amigo

Berichten: 1808
Geregistreerd: 26-02-12
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 08:59

zodiacje schreef:
Ik heb me helaas af moeten melden omdat de cross toch iets te snel kwam om te doen met mn nieuwe paard.
Misschien een gekke vraag maar kan je deze week wel nog vrij rijden in het Amsterdamse bos? Kan je dan per ongeluk wat hindernissen tegen komen? O:) of is dat heel onbeleefd? :o


Welke klasse? Ik sta namelijk bovenaan de wachtlijst voor de B paarden en wil héél graag mee doen hihi

zodiacje

Berichten: 6354
Geregistreerd: 20-06-08
Woonplaats: Den Haag

Re: SGW Amsterdamse bos 24&25 maart a.s.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 10:27

Sorry heb 2 of 3 weken geleden al afgezegd dus als je nog niet aan de beurt bent heb ik plaats gemaakt voor een ander.

Wilde ook niet per se op het hoofd terrein hoor. Wil vrijdag sowieso een lekkere buitenrit maken en dacht als ik dan in Amsterdam een paar boomstammetjes tegen kan komen ga ik daarheen ipv noordwijkerhout O:)

FCSA

Berichten: 6379
Geregistreerd: 30-10-01

Re: SGW Amsterdamse bos 24&25 maart a.s.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 10:28

Ik geloof idd dat het deel van de cross is afgesloten voor buitenrijders.

Saaams

Berichten: 13264
Geregistreerd: 20-01-10

Re: SGW Amsterdamse bos 24&25 maart a.s.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 10:34

Je kan vanaf vrijdag parcours verkennen zag ik. Maar mag je ook gewoon zaterdag of zondag lopen. Doe je dat dan in een bepaald tijdsblok of gewoon tijdens dat iemand rijd? Sorry voor de vragen, is mijn allereerste cross :+

zodiacje

Berichten: 6354
Geregistreerd: 20-06-08
Woonplaats: Den Haag

Re: SGW Amsterdamse bos 24&25 maart a.s.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 10:36

@fcsa thanks dan ga ik gewoon naar Noordwijk.
Heel veel plezier allemaal aankomend weekend! Zet m op! **\O/**

maximiliano

Berichten: 2906
Geregistreerd: 15-04-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 11:08

zodiacje schreef:
Sorry heb 2 of 3 weken geleden al afgezegd dus als je nog niet aan de beurt bent heb ik plaats gemaakt voor een ander.

Wilde ook niet per se op het hoofd terrein hoor. Wil vrijdag sowieso een lekkere buitenrit maken en dacht als ik dan in Amsterdam een paar boomstammetjes tegen kan komen ga ik daarheen ipv noordwijkerhout O:)


Is officieel verboden. Kan je een officiële waarschuwing van de KNHS opleveren ;)

xxVon
Berichten: 1110
Geregistreerd: 04-03-14

Re: SGW Amsterdamse bos 24&25 maart a.s.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 11:40

Sorry dat ik zomaar binnenval, ik wou zaterdag rijden in het Amsterdamse bos en kwam toevallig dit topic tegen. Is er ergens informatie wat en wanneer gedeeltes zijn afgesloten? 2 weken geleden kwam ik ook al arm-zwaaiende hard-roepende vrijwilligers tegen van een (mensen) cross die zeiden dat ik die dag helemaal niet in het bos had mogen komen, maar ik heb daarna nog gezocht op het I-net en kwam nergens deze informatie tegen.

FCSA

Berichten: 6379
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 12:27

xxVon schreef:
Sorry dat ik zomaar binnenval, ik wou zaterdag rijden in het Amsterdamse bos en kwam toevallig dit topic tegen. Is er ergens informatie wat en wanneer gedeeltes zijn afgesloten? 2 weken geleden kwam ik ook al arm-zwaaiende hard-roepende vrijwilligers tegen van een (mensen) cross die zeiden dat ik die dag helemaal niet in het bos had mogen komen, maar ik heb daarna nog gezocht op het I-net en kwam nergens deze informatie tegen.


Als je geen last wilt hebben van de SGW kun je het best aan de noordkant van de snelweg blijven :j

davinci2412

Berichten: 1638
Geregistreerd: 07-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 13:03

Saaams schreef:
Je kan vanaf vrijdag parcours verkennen zag ik. Maar mag je ook gewoon zaterdag of zondag lopen. Doe je dat dan in een bepaald tijdsblok of gewoon tijdens dat iemand rijd? Sorry voor de vragen, is mijn allereerste cross :+


Je kan gewoon gaan lopen wanneer het jou uitkomt. Je moet alleen in de gaten houden dat er mensen bezig zijn hun cross te rijden dus dat je ze niet in de weg loopt.

xxVon
Berichten: 1110
Geregistreerd: 04-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 14:42

FCSA schreef:
xxVon schreef:
Sorry dat ik zomaar binnenval, ik wou zaterdag rijden in het Amsterdamse bos en kwam toevallig dit topic tegen. Is er ergens informatie wat en wanneer gedeeltes zijn afgesloten? 2 weken geleden kwam ik ook al arm-zwaaiende hard-roepende vrijwilligers tegen van een (mensen) cross die zeiden dat ik die dag helemaal niet in het bos had mogen komen, maar ik heb daarna nog gezocht op het I-net en kwam nergens deze informatie tegen.


Als je geen last wilt hebben van de SGW kun je het best aan de noordkant van de snelweg blijven :j


Ah, ik parkeer altijd ten zuide van de A9. Denk dat ik de Lage Vuursche maar onveilig ga maken, al sik toch met de trailer ga rijden kan ik net zo goed ergends anders heen, dan heeft de cross geen last van mn bolle pony.

Iedereen die meedoet, veel succes.

Dups
Berichten: 105
Geregistreerd: 16-08-16

Re: SGW Amsterdamse bos 24&25 maart a.s.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 19:24

Lezer gezocht!

Voorlopige starttijd is iets aangepast:
11:22:00 dressuur L paarden, proef 10 in ring 2.

Is er iemand die mijn proef kan lezen of vlak voor of achter mij zit en een lezer heeft die ook mijn proef zou willen voorlezen?

Renske_NW

Berichten: 282
Geregistreerd: 09-08-07
Woonplaats: Nijmegen

Re: SGW Amsterdamse bos 24&25 maart a.s.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-18 14:38

Zal me ook even melden, rijd mee in de B paarden. :)

Gaat er toevallig iemand foto's maken tijdens verkennen op vrijdag?

Capriootje

Berichten: 6750
Geregistreerd: 09-02-11
Woonplaats: Bollenstreek

Re: SGW Amsterdamse bos 24&25 maart a.s.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-18 14:42

Ik kan wel foto's maken! :)

Renske_NW

Berichten: 282
Geregistreerd: 09-08-07
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-18 14:52

Capriootje schreef:
Ik kan wel foto's maken! :)


Zou geweldig zijn!

Tierania_
Berichten: 4508
Geregistreerd: 29-11-05

Re: SGW Amsterdamse bos 24&25 maart a.s.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-18 14:58

Zou super zijn inderdaad! Ik ben ook wel benieuwd!

Nerootje

Berichten: 2172
Geregistreerd: 29-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-18 15:20

Ik doe ook mee oefencross paarden, super veel zin in :D

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34629
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-18 16:05

Mijn man gaat nu mee als groom met een vriendin van ons. Ik blijf lekker thuis. Paard blijft ook thuis. We weten nu iig dat het niet ernstig is, met een paar weken moet het weer goed zijn. Dus voor nu even jammer maar straks weer knallen op een andere wedstrijd.

Goldie

Berichten: 10450
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Re: SGW Amsterdamse bos 24&25 maart a.s.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-18 16:21

Ik heb me net afgemeld wegens persoonlijke omstandigheden...

Capriootje

Berichten: 6750
Geregistreerd: 09-02-11
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-18 16:21

Goldie schreef:
Ik heb me net afgemeld wegens persoonlijke omstandigheden...


ah balen zeg :(:)

FCSA

Berichten: 6379
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-18 16:23

Goldie schreef:
Ik heb me net afgemeld wegens persoonlijke omstandigheden...


Jammer! :(:)

Maureen97
Berichten: 674
Geregistreerd: 15-08-10

Re: SGW Amsterdamse bos 24&25 maart a.s.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-18 18:22

Zijn er dit weekend ook weer leuke fotografen aanwezig? :D

jesss_amigo

Berichten: 1808
Geregistreerd: 26-02-12
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-18 18:57

Ik duim nog steeds heel hard dat er een plekje vrij komt in de B paarden.. :=

De eigenaar van het paard wat ik uitbreng doet namelijk zelf ook mee in de L paarden, met zijn andere paard. Dus hem groom ik sowieso. Maar mooiste zou zijn als we allebei de paarden mee kunnen nemen natuurlijk

Nerootje

Berichten: 2172
Geregistreerd: 29-07-03

Re: SGW Amsterdamse bos 24&25 maart a.s.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 12:56

Misschien een beetje een stomme vraag, maar is het betaald parkeren op het evenementen terrein voor deelnemers?