Mijn eerste SGW seizoen met Gaudi in beeld

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sambo

Berichten: 606
Geregistreerd: 22-01-04

Re: Mijn eerste SGW seizoen met Gaudi in beeld

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 14:46

Fijn paard.
Over het volgende opmerking zullen de meningen verschillen!Ik ken de combinatie niet maar zeg wat ik zie.
Amazone zal er fijner uit zien maar in mijn ogen ook fijner kunnen crossen met een paar pondjes minder!



Sambo

Berichten: 606
Geregistreerd: 22-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 09:49

annikavolder schreef:
@sambo: ik ben het met je eens hoor, maar heb de discipline niet om hard te gaan sporten naast een drukke fulltime baan en 2 paarden.... zou niet weten wanneer ik dat dan zou moeten doen.....als die kilootjes er nou eens gewoon vanzelf af zouden vliegen :-)

@nienketje17: zadel schuift tijdens rijden inderdaad iets naar achteren, maar lijkt Gaudi verder niet te hinderen. ik zoek ook nog steeds een beter passend sjabrakje, maar met een eventing zadel met extra korte zweetbladen is dat best lastig en dan moet hij natuurlijk ook nog turquoise zijn ;-)


Fijn dat je zo positief reageert annikavolder,het lijkt me ook erg moeilijk om af te vallen.
Zelf ben ik vorig jaar gestopt met roken(niemand die dit ziet)omdat ik heel graag einde van het seizoen Z wilde starten en met genoeg lucht aan de finish wilde komen.Merkte het verschil al meteen in de training doordat mijn spieren minder snel verzuurde!Bedoel hier beetje mee te zeggen dat we als ruiters er alles aan doen onze paarden in topconditie te hebben maar zelf weinig doen om topfit op ons paard te gaan zitten.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SentiBot en 13 bezoekers