Aludine Noord Nederlands Kampioen M Eventing

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

xSiep

Berichten: 3687
Geregistreerd: 25-12-06
Woonplaats: Vilnius, Litouwen

Aludine Noord Nederlands Kampioen M Eventing

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-13 11:16

Alweer 2 weken geleden, maar nu ik alle foto's binnen heb, wou ik toch wel even een overzichtje maken van de SGW in Westerbork, die ook gelijk het Noord Nederlands Kampioenschap was.

Ik reed met mijn 8 jarige merrie Aludine (Sydney x Voltaire) mee in de klasse M. De dressuur ging erg fijn, maar de week ervoor in Markelo ging het het zo fijn en toen kreeg ik 170 punten :? Gelukkig kwamen de punten nu wel overheen met mijn gevoel, namelijk 193 en daarmee een voorlopige 5e plaats. :)
Toen het springen, inspringen ging echt super, maar in de ring kwam er weer wat spanning. Wel foutloos kunnen rijden, waardoor ik de andere Noord Nederlandse ruiters inhaalde en ineens bovenaan stond in het kampioenschap :oo Nu nog foutloos en binnen de tijd crossen en ik was kampioen. Natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan, want de bodem was erg modderig op sommige plekken, en ik heb nog nooit binnen de tijd gereden in de M.
Maar Adin, als echt crosspaard, wist in de startbox precies wat er ging gebeuren en we zaten gelijk in een fijn ritme. Cross ging echt heerlijk, op de paden waar het kon flink tempo gemaakt en bij de waterbak wat extra aanmoediging (in Markelo kregen we nog een weigering op de waterinsprong, iets te makkelijk gedacht van mij) en we kwamen foutloos rond! :D Toen erg lang gewacht op de uitslag, bleken we gewoon eerste te zijn van de hele M klasse, en daarmee ook Noord Nederlands Kampioen :D :D *\o/* Iets wat ik dus écht niet verwacht had, aangezien de concurrentie erg goed was. Super trots op mijn paardje dus!!

Hier een filmpje van de dressuur/springen en crossgedeeltes:



Thanks to Yavanna!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding


Adin denkt dat er kikkers uitspringen :j
Afbeelding

Thanks to Ilse!
Afbeelding

Afbeelding

:D
Afbeelding
Afbeelding


xSiep

Berichten: 3687
Geregistreerd: 25-12-06
Woonplaats: Vilnius, Litouwen

Re: Aludine Noord Nederlands Kampioen M Eventing

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-13 11:30

Heb al geteMt dat hij bij SGW-itp moet staan :)

xSiep

Berichten: 3687
Geregistreerd: 25-12-06
Woonplaats: Vilnius, Litouwen

Re: Aludine Noord Nederlands Kampioen M Eventing

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-13 21:47

Bedankt allemaal voor de leuke reacties! Adin is inderdaad niet het makkelijkste paard om te rijden, haar enorme enthousiasme is aan de ene kant haar charme en aan de andere kant niet altijd even handig, waardoor ik in het heetst van de strijd nou eenmaal niet altijd voor de nette manier kan gaan ;)

xSiep

Berichten: 3687
Geregistreerd: 25-12-06
Woonplaats: Vilnius, Litouwen

Re: Aludine Noord Nederlands Kampioen M Eventing

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-13 19:41

Dankje!
Nee hoor, heb dr al bijna 4 jaar!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 bezoekers