Belgische eventers op bokt II

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 

Hanne_SP

Berichten: 2419
Geregistreerd: 28-02-08
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-22 00:04

Zo stilletjes hier -O-

Maar een gelukkig nieuwjaar! *\o/*

Wat zijn jullie doelen/plannen dit jaar? :D

Ik voornamelijk in verschillende disciplines groeien op het gemak. :j Dressuur niv 2, jumping overgaan naar 80cm en ook daar easy nulrondjes rijden, misschien 85-90cm. Crossen nu vnl trainingen maar misschien eens een officiële occ60. {:} Endurance gewoon geslaagde 20km wedstrijden uitrijden en newbies meenemen op hun eerste endurance.

De eerste jumping van het jaar heb ik intussen gehad! Naar Ti*elt geweest, eerste keer weer op die locatie waar ik mijn enkel zwaar had gebroken. Ik vond het spannend. :+ Voor Luxor was het een volledig nieuwe locatie + ik zat met zijn 'moeilijk' springverleden in mijn achterhoofd. Maar hij deed het tooooppp. <3 Eerste rondje foutje met de chrono, zag m niet meer lopen en ze riepen ook af. Waardoor ik wat verward was en laatste sprong niet meer deed, uiteindelijk wel gedaan mr dan balkje en ver van de ideale tijd af. Maar 2e rondje was ik wel nul! *\o/* Luxor keek naar niets en liep smooth rond. :D


FleurSandro

Berichten: 1799
Geregistreerd: 06-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-22 12:25

Ik kom het topic ook volgen! O:)

Ik ben een nederlandse meid die sinds september in België woont. Mijn haflinger wordt 4 dit jaar en ik wil gaan starten met rustig aan wat springlesjes te volgen en misschien ook al de eerste crosslesjes mee te pakken dit jaar. Lijkt me erg leuk om alvast wat mee te lezen wat er allemaal in België te vinden it wat betreft eventing en crossterreinen.

Sandro † 24.06.1998 - 15.12.2020 ★

Sterlyn B+10 ~ L1+10 ~ 0.80m+1
Volg ons op Instagram:
https://www.instagram.com/haflingersterlyn/

Met de code FLEURXEJ krijg je 5% korting op je gehele bestelling op https://www.ej.nl
(Enkel sale artikelen uitgesloten, werkt dus wel op vaste prijs artikelen etc)

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-22 21:54

Ik was het topic kwijt! Sorry dames!

Welkom Fleur :D

PP en nog wijs geraakt uit het dilemma om te dekken?

Verder iedereen nog wat bezigheid gehad?

Hier ist rustig aan. Ging normaal onlangs naar Giel voor een eventingstage, mocht ik afbellen. Remmen van trailer geblokkeerd #) en met de vrieskou ook wat vastgevroren. Dan afgelopen zondag oefencross in Westdorpe gedaan. Dacht met 80 safe te spelen omdat Icaro alweer sedert oktober geen crosshindernissen gezien had maar hij pakte het prachtig op. Nu zondag de jumping cross in Moerbeke-Waas, ook 80. Eens kijken hoe de conditie zit, denk dat daar wel nog veel winst te halen is.
Dan even niks en 26/3 gaan we op jumping in Affligem van HGVBB. Is voor op een scheet afstand. Dacht oorspronkelijk naar Overpelt te gaan. Alleen die afstand, alleen op de weg, lange dagen en de dieselprijs hebben me ervan af gehouden. In Lille op 3 april ga ik de 1e keer B proberen. En in Maarkedal ga ik met Hanne een hele dag hindernisjury wezen voor het nationaal van LRV 8-)

Dressuur thuis lukt redelijk maar nog steeds niet constant genoeg naar mijn zijn. Ben nog altijd aan het prutsen met basiszaken en eerlijk is eerlijk, hey is ook geen prioriteit geweest om hem echt verder te ontwikkelen. De focus lag eerder bij aanleuning, de basis goed hebben, controle bij springen etc.

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-22 12:52

Even kort verslagje van afgelopen zondag (de meeste zullen wel al foto's gezien hebben en Hanne heeft me zien langs sjeezen)

Ruim op tijd aanwezig, parcours verkend, gevallen ruiter geholpen weer op te stappen (er was toch geen kat die de val gemerkt had wegens geen hindernisjury's) en nadien nog even de achtervolging/opsporing gedaan naar een los paard, ook na een val. Op dezelfde hindernis. Daar zijn er best wel wat tegen de grond gegaan heb ik het idee.
Om 14u38 kom ik aan het inspringen (was voorzien om 14u52) en kreeg op mijn donder dat ik te laat was, dat ze me al afgeroepen hadden. Eeeeeeh... Maar soit. Inspringen was Icaro sloom, precies niet wakker te porren. Rap rap de hindernissen gepakt en parcours in. Zelfde gevoel, wel aanwezig maar hij bleef mwoah. Foutloos rondje wel.
Inspringen cross was hij veel wakkerder, maar ook daar moest ik quasi direct door naar de startbox. Heel vlot vertrek en niks op aan te merken. Juist hindernis 8 gemist omdat we de draai niet goed kregen (hele korte, scherpe draai tussen 2 bomen met vlak erna de hindernis) en het gehele parcours het gevoel alsof hij moest ploegen om voorwaarts te komen door de mulle, droge zandbodem. Uiteindelijk was de ideale tijd 6'8'' en zijn we volgens mijn stopwatch gefinished op 6'44", wat ik vooral wijt aan het tijdverlies bij hindernis 8. Ik kon daar amper keren op dat smalle pad en moest ook een stuk terugrijden om dan weer naar de hindernis te keren + na hindernis 13 was een steile afdaling van veld naar bospad wat ook in stap moest gebeuren.

Icaro kwam conditioneel wel goed uit de cross en was heel snel gerecupereerd. Zeer tevreden dus! deze week heeft hij rust (alleen nog springles vrijdag, weekend weide en buitenrit) en volgende week gaan we op jumping.
Voor Lille en Scheldewindeke dan maar B ingeschreven :D

lene

Berichten: 369
Geregistreerd: 11-09-06
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-22 10:57

Ik lees hier ook nog wat mee maar vergeet meestal om zelf wat te posten :P Hier staat alles nog altijd op een laag pitje. Weinig motivatie om echt te "trainen". Ponylief is er intussen ook al terug 19 geworden, en de jaren beginnen hem toch wel wat parten te spelen. Ik ben dus rustig aan aan het uitkijken naar een nieuw paard. Moest iemand toevallig ergens iets horen passeren of weten die in de loop van de komende maanden verkocht zouden worden, ik houd mij aanbevolen :Y)

Klinkt alsof Icaro echt de smaak te pakken heeft Varekaj! En ook Hanne is precies fanatiek bezig.

Gaat er iemand van jullie toevallig naar de trainingsdagen bij B.ost? Ik zou misschien de donderdag (7/4) wel gaan, maar moet dan waarschijnlijk alleen gaan. En als er dan toch al iemand anders is die ook gaat is dat toch minder alleen :D

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-22 20:10

Ik zou wel willen maar ik kan helaas niet doordeweeks. En als ze in een weekend organiseren heb ik meestal al net wat anders op de planning. Maar overweeg wel om bijvoorbeeld in juni eens les te boeken bij Giel.

Wat voor iets zoek je lene?

Vandaag voor het eerst weer op officiële wedstrijd geweest, van HGVBB. Was in Affligem en dat is achter de deur bij wijze van spreken. Foutloze ronde en 2e plek in de 80, 3 balkjes in de 90. Maar kon paard niks aan doen. Was na de prijsuitreiking op de parking ongeval gebeurd, heb wat hulp verleend en daardoor eigenlijk amper ingereden, ook omdat ik sneller binnen moest dan verwacht. Dus hij viel wat plat na hindernis 3, pakte 3 balken, herpakte wel maar het was wat veel merkte ik. Ben er supercontent mee naar huis gekeerd, want al bij al heeft hij het top gedaan.

lene

Berichten: 369
Geregistreerd: 11-09-06
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-22 09:49

Klinkt alsof hij het inderdaad goed aanpakte op jumping. Jullie zijn we echt fanatiek bezig he nu :) leuk om dan ook progressie te zijn. Logisch dat als je maar half kon inrijden dat het er dan ook niet echt uit komt. Zeker voor een eerste parcours.

Wat ik zoek is een beetje wat iedereen zoekt vrees ik. Leeftijd 4 - 10. Merrie of ruin maakt mij op zich niet uit misschien zelfs nog liever een ruin, omdat ik toch geen ambities heb om te fokken. Niet te groot, tot 1m65 is groot zat voor mijn gevoel. Een goed scheutje bloed/go graag. Springgefokt. Ervaring in eventing is een plus. Dressuurmatig fijn te rijden. Ik heb geen grote sportieve ambities, maar gewoon allround kunnen buiten komen zou fijn zijn :D

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-22 15:42

Kan eens polsen bij ons op stal of er iets tussen het jonge geweld zit wat aan jouw eisen voldoet, al ken ik je budget niet.
Ze hebben nu een 2-jaarse hengst staan, Toulon x Balou du Rouet dacht ik. Heerlijk nuchter in de kop voor zover ik al gezien heb. Bij de merries is er eentje van jaartje ouder, denk dressuurgefokt maar ken exacte afstamming niet, die niet al te groot gaat worden die misschien weg mag. In principe is alles wel te koop en hebben ze beide lopen, maar er is nog geen Eventing mee gestart. Met de springgefokte wel al wat parcoursen gedaan.

lene

Berichten: 369
Geregistreerd: 11-09-06
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-22 09:44

Ik stuur je een pbtje ;)

Aldislamp2
Berichten: 179
Geregistreerd: 04-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-22 10:18

Hi,

@Varekaj precies goed bezig :). Ga je dit weekend ook naar Lille?

@Lene: mijn zus heeft een paard dat weg mag, een ruin die zowel dressuur, jumping als eventing gelopen heeft. Het enige nadeel is dat hij niet zo klein is (1.78m). Wel heel braaf, stopt nooit en loopt goed dressuur.

Het nieuwe eventingterrein van Bost ziet er inderdaad wel heel knap uit!

Hier staat alles op een heel laag pitje. Sowieso reed ik nog maar alleen dressuur sinds mijn ongeluk maar nu door long-covid heb ik dit jaar amper al kunnen rijden en als ik rijd is het niet langer dan 15 min ;( .
Gelukkig traint mijn man mijn paard verder en gaat hij ermee op dressuur. Voor de eventing hebben we ook een ruiter gevonden die ermee wilt rijden en vorige zondag zijn debuut gemaakt heeft. Gelukkig klikte het goed.

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-22 18:28

Veel beterschap nog Aldislamp! Dan heb je het stevig te pakken gehad zo te horen.

Ik sta wel op de startlijst maar heb gevraagd of ze mijn uren kunnen wisselen. Ik heb absoluut 0,0 kans om vrijdag of zaterdag te gaan verkennen en de dag zelf gaat ook niet lukken met mijn huidige uren. Of ik moet om 5u 's ochtends vertrekken maar ik ga zaterdagavond waarschijnlijk niet voor 22u thuis zijn. Ik heb geen chauffeur/groom en geen fiets die mee kan om het parcours te verkennen.
Dus als ik niet later kan (er stond nog een plek vrij rond 11u30 in mijn ring) dan wordt helaas afmelden vrees ik.

Hanne_SP

Berichten: 2419
Geregistreerd: 28-02-08
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-22 20:33

Lang geleden :D

Heb eens terug moeten zoeken naar vorig bericht waar ik het laatste over had. :P

Zal mijn dagboek (oa facebook :+) even bij halen. Zal weer lang worden vrees ik. :')

16 januari: Stage gehad bij Giel op het nieuwe terrein, dacht zo wat rustig sprongen nemen niet te hoog. Niet dus, toch al onder andere een combinatie moeten rijden van een dikke B niveau. :+ Maar Luxor deed het heel flink. :D Heel leuke stage! Giel zei dat ik meer moet vertrouwen op het kunnen van Luxor. :+ Wil zeker nog heel graag terug gaan maar het paste tot nu toe nog niet perfect in de planning.

Afbeelding

30 januari: open trainingsdag in Waregem, heb uur geboekt en heb Lisa S laten komen om me les te geven. Wel al eens langslopers gehad daar maar uiteindelijk wel zéér positieve les, hebben daar volledig rondje niveau B gereden. Inspringen in waterbak was Luxor eerst nog een beetje té. :+ Maar algemeen zeer tevreden.
Afbeelding


27 februari: jumping in Tielt, rondje 70 cm gereden zoals gewoonlijk maar ook weer voor het eerst 80 cm gereden na lange tijd. Onze comeback. :D 70cm een balkje maar had beetje flauwtjes gereden, voor het tweede rondje in de 80cm had ik het filmpje gezien van de 70 cm en vond het veel te traag, dus ik dacht we gaan wat meer gas geven. 80 cm 4e plaats van de +20 ruiters, ZOOO tevreden over Luxor. <3 Hij voelde geweldig goed aan en sprong zeer goed. Het perfecte teken om de 70 cm op jumping definitief achter ons te laten. :j Het filmpje vind ik ook heel leuk om te bekijken, die blijheid na het parcours toen ik wist dat we foutloos waren. :D En de kers op de taart was toen ik hoorde dat ik prijs had, had het écht niet verwacht. :+

1 en 2 maart: op eventing 2-daagse geweest in Waregem. Lastig maar een absolute meerwaarde geweest voor ons! Eerste dag was het 's ochtends een spring/crossles van J. A. Eigenlijk gymnastiekoefeningetjes, geen hoge dingen gedaan. In het begin van de les (groepje van 4) werd er eerst gedacht dat wij de minst ervaren combinatie waren (moesten ons voorstellen en wat we al deden op vlak van cross). Maar op den duur moest ik alle oefeningen als eerste rijden omdat ik steeds het 'perfecte' voorbeeld toonde, mega groot compliment. :o Heel trots op Luxor hoe hij zich gedroeg! In namiddag was het een half uur opwarmen en half uur dressuurles van M. George. Was wat kort. Daar geoefend op keertwending om achterhand. Dag 2 was het een crosstraining in de voormiddag opnieuw van J.A. En het ging echt alweer tóp. Niveau B en toch ook weer een moeilijkere combinatie (voor ons) tussen. Ene hindernis, 90 graden en dan snel weer een andere hindernis. Ook het water eens anders gedaan. Water inlopen, en dan eruit met boom. Omgekeerd ook, over boom en dan na 1 pas al het water in. Van dat laatste zat ik al schrap maar allemaal geen probleem. :P In namiddag was het dan springtraining van R. D. (coach v Belgische springjeugd). En zeer leerrijke les gehad. Fijne lesgever! Weer nuttige tips gehad. 3 parcoursjes gereden waarvan de laatste +- 90 cm was, welke ook wel erg smooth ging. Batterijtjes na die intensieve 2 dagen waren bij ons beide wel richting 'leeg' aan het gaan. :P Luxor wat rust gegeven en toen ik na die rust weer reed, was hij weer heel fris. Hij heeft het allemaal goed verteerd. :D Want nog nooit 2 dagen iedere dag 2 uur les gehad met hem.

13 maart: ons officieel debuut op een 'onofficiële' cross, dwz jumpcross zonder klassement. :P Dat was in Moerbeke. Bewust 60 cm ingeschreven omdat het toch wel anders was op een ander terrein en ik verwachtte dat Luxor wel wat onder de indruk ging zijn. En ik vond het ook spannend. :+ Was heel blij dat iemand van stal mee was die al internationaal heeft gecrosst. Jumping stond laag dus was allemaal geen probleem en een nulrondje. Uiteraard heel tevreden! Dan de cross. 1e sprong was nog heeeulll spannend. :+ 1 schijnbeweging maar er toch over. Tussen de crosshindernissen zelf, keek Luxor nergens naar! Ik dacht dat hij toch meer ging kijken naar alles wat er op het wedstrijdterrein is qua tenten etc. Een stop op het water omdat hij t toch nog wat té spannend vond. Met hulp erbij er toch vrij snel in geraakt en bij het opnieuw aanrijden ging hij er weer in. Ook een stop op sprong na het water omdat ik niet genoeg activiteit in de galop had gereden. Ik vond Moerbeke geen gemakkelijke cross voor ons qua galopperen. Want Luxor kan dat wel gebruiken de ruimte om een goede galop te hebben. In Moerbeke veel draaien en keren. Maar al bij al superfier op Luxor! <3 Want toch al de andere hindernissen (15?) gewoon flink gedaan! En meeeega leuke foto's dankzij Hypomedia! :D


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Volgende week normaal jumping in Pottes 80 cm en binnen 3 weken naar Marchin. Daar waarschijnlijk 80 cm omdat we daar de ruimte hebben om te galoperen + Daaph wist me al te vertellen dat het heel fair staat gebouwd. :) Dit seizoen wil ik id crossen voornamelijk 80 cm rijden en misschien einde van seizoen B in Waregem. Maar zeker geen B in een andere cross. Waregem omdat hij daar alle B sprongen al heeft gesprongen. :+ In trainingen durven/kunnen we meer.

In Moerbeke heb ik Varekaj toegejuicht. :+

Spannend lene je zoektocht naar een nieuw paard. :D Ik hou mijn oren open! Budget mag je altijd doorgeven. ;) Tenzij je al ene gevonden hebt? :D

Aldislamp, zuur zeg die long covid. Spoedig herstel! Wel fijn dat andere mensen je paard kunnen blijven trainen!

Amai tis lang geworden, duidelijk dat ik alleen woon (en tijd heb nu) en eens wou 'bijpraten' :') :')

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-22 20:45

Moerbeke is zeker niet evident met dat draaien en keren en dan nog redelijk mulle grond. Gewoon 80 starten Hanne, kunnen jullie makkelijk zat!
Bij dat water hadden jullie ook de pech dat er iemand stond te sukkelen voor dat water, dat leidt jouw paard ook af. Wat ik heb gezien was het echt heel fijn en eerlijk gereden en hebben jullie marge genoeg voor een klasse hoger als er genoeg galopruimte is.

Aldislamp2
Berichten: 179
Geregistreerd: 04-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-22 21:19

Bedankt allemaal.

@varekaj: ben je naar Lille geweest? Stond een heel selectieve cros

@hanne leuk verslag! Zo tof dat het crossen terug goed gaat :D

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-22 08:04

Ik ben naar Lille geweest maar heb niet gecrosst. Bij het springen 3x fikse weigering op de eerste hindernis en dus uitgesloten. Inspringen ging nochtans goed en vlot, niks op aan te merken. Na de uitsluiting nog eens aangereden op de hindernissen in het inrijden en daar ineens ook op een lage rechte vol op de rem. Heb het laagste kruisje moeten aanrijden, dat ging met twijfel en dan de rechte weer goed. Gezien de manier van stoppen heb ik besloten de cross niet te rijden. De cross stond inderdaad selectief en hier en daar pittig en ik wou absoluut geen risico dat hij daarin helemaal overrompeld zou zijn of vertrouwen kwijt raken.

Scheldewindeke heb ik me laten omzetten van Beginnelingen naar Aspiranten voor de zekerheid. Springen zelf ga ik deze week dan eens overleggen hoe en wat we gaan doen.

lene

Berichten: 369
Geregistreerd: 11-09-06
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-22 21:18

Das minder Varekaj... kunnen vinden wat er hem dwars zat?

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-22 21:43

Hij heeft zich bij inrijden waarschijnlijk toch oversprongen op de oxer. Ik heb die maar 1x aangereden en die stond dik gebouwd. Hij ging vlot maar wel heel ruim er overheen.
En dan binnen onder de indruk ofzo zeker? Morgen heb ik springles, zal wel zien hoe hij het dan oppakt.

Hanne_SP

Berichten: 2419
Geregistreerd: 28-02-08
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-22 09:15

Oei raar dat hij zo ineens stopt.

Ik zal toch niet inschrijven voor Marchin. Er ging iemand mee maar heeft afgezegd en ik vind niemand op zo'n korte tijd. En alleen vertrekken zie ik niet zitten. :)

Zaterdag ben ik op jumping geweest. Luxor was een draak in 't begin. :Y)

Eerste rondje niet perfect, balkje + extra cirkel gereden omdat er een balansprobleem was. :+ Maar toch blij om dit want oh god opstappen en opwarmen was lastig met een varken onder mijn kont. :')

Tweede rondje wel echt top, foutloos met mooie tijd, heb kort kunnen draaien. Moest dit m'n eerste rondje geweest zijn, waren we 3e :+

Voor mij een geslaagde wedstrijddag omdat ik een lastige situatie naar iets positiefs heb kunnen omzetten. :j

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-22 17:44

Wanneer is Marching Hanne?

Ik heb intussen nog springles gehad en hij pakt het alweer super op, niks van twijfel te bespeuren. Heb er mijn gewone trens ingedaan en eens zonder sporen gereden. Maat dat is dus absoluut niet ideaal, want hij negeert soms mijn binnenbeen compleet en het is naar mijn zin soms toch iets teveel trekken en sleuren om hem compact te houden. Hij maakt zich lang boven de sprong en ik krijg hem dan niet meer bij elkaar op een gewone trens. Op been en zit gaat hij alleen maar meer uitrekken en gas open ipv bijeen komen op de achterhand. Maar er wordt aan gewerkt :)

Hanne_SP

Berichten: 2419
Geregistreerd: 28-02-08
Woonplaats: België

Re: Belgische eventers op bokt II

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-22 18:39

Marchin is 23 april mr inschrijvingen sluiten vanavond al. Heb er mij al bij neergelegd. ;) Zal wel crosstraining doen of op jumping gaan.

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-22 19:00

Vergeet niet dat je de 24e met mij mee op pad gaat :P

Hanne_SP

Berichten: 2419
Geregistreerd: 28-02-08
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-22 19:15

Ja weet ik, anders was ik de zondag naar Marchin gegaan. ;) Dan was er 60cm. Zaterdag niet.

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-22 19:17

Ik wil sowieso Marchin ook doen dit jaar, kunnen we altijd nog eens samen gaan.
Kijk stiekem wel uit naar Scheldewindeke komende maandag!

Lightninggg

Berichten: 601
Geregistreerd: 18-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-22 06:07

Ik kom even binnenvallen met een vraag.
Doordat Quintania zo goed presteerde bij de 6 jarigen in Waregem en Nyandro steeds beter wordt en nu vol vertrouwen het M rond crosst heb ik mij kandidaat gesteld voor de 1* en de 2* in Minderhout.
Kandidatuur is dus ingediend maar vraag mij af hoe nu verder. Moet ik gewoon wachten op goedkeuring ? Vind het zo gek dat dat zo lang duurt.

Afbeelding

Afbeelding

If you act like you've only got fifteen minutes, it'll take all day. Act like you've got all day and it'll take fifteen minutes. ~ Monty Roberts

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-22 07:24

Staat er niets bij tegen wanneer ze de selecties bekend maken? Wanneer is Minderhout juist?

Mijn volgende cross wordt Oetingen, de short format in 80. Daarna denk ik om de Jumpcross 80 in Maarkedal te rijden in juli, in augustus de communautaire 80 in Orp en dan communautair 80 in Deurle in september. Het kan dat er nog bijkomen, dat is nog onder voorbehoud.
Morgen start ik 80 en 90 in Bomaco. Het voordeel van HGVBB is dat het quasi altijd in de buurt is op half uurtje rijden: bij Vanderhasselt, Mivaro of Bomaco. Deze zomer of dit voorjaar ook gewoon B starten bij LRV en dan zien we wel voor het najaar. Dressuur is nog steeds werk aan, zou daar zelf ook meer mee bezig moeten zijn maar de prioriteiten liggen nu eerder bij het springen en de conditie onderhouden.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 bezoekers