Belgische eventers op bokt II

Moderators: Dyonne, Apple, Pistasche, C_arola, Nicole288, Coby

Varekaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 11:33

Met uw vosse blijft het zo wel altijd avontuurlijk eh PP :P Never a dull moment.

Goed dat uw DA zo doorpakt Florence. Voor zelfde kan je betalen en mag je zelf uitvechten om de kosten (deels) terug te krijgen. Kan eens horen of ze bij ons iets weten maar weet niet direct iets.

Af en toe wringt het nog in nek/schouder maar vanavond zou ik toch graag Icaro rijden. Morgen en vrijdag kan ik al niet gaan, heb wel het weekend maar hecht wel mijn belang aan regelmaat. Gelukkig kan ik wel longeren tussendoor. heb nog een opdracht te doen ook voor sportmassage paarden maar vrees dat het me niet gaat lukken om die af te krijgen. Tijd tijd tijd...

I am not especially talented. I'm just passionately curious

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 08:26

Iedereen is in winterslaap? :+
Hoe gaat het met jullie quarantaine leventje?

Ik heb ondertussen een nieuw paardje gevonden, Rock en Roll (aka Rocky). Wat een heerlijk dier <3. Hij is nog maar een aantal weken onder het zadel maar geeft een geweldig gevoel. Telkens ik ermee heb gereden ben ik helemaal happy.

Ferro is ondertussen gelukkig helemaal de oude, zijn lip is mooi hersteld en loopt terug lekker soepel.

Varekaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 09:34

Ik ben sedert 1/11 in verlof (eindelijk), nu de laatste week. Heb de paarden ook hun vakantie gegund. Vandaag pak ik de draad weer op met les.
Met Icaro doe ik momenteel regelmatig een buitenrit en met Tibor is het begin van "doorrijden" eindelijk een feit. Hij mag vanavond mee in de les dus. Heb ook eindelijk een zadel wat ietwat deftig blijft liggen op die ronde ton!

Verder niks bijzonders. Kerstboom gezet, grote kuis gehouden in de kleerkast en in huis. Aantal keer gaan fietsen met de vriend en gaan wandelen. Zeker dat fietsen willen we er wel in houden in de toekomst :)

Florence, staat je paard per toeval in de w*ilgendreef? Vriendin van mij staat daar en ik herkende de binnenpiste omdat er per toeval van haar en jou direct na elkaar een filmpje voorbij kwam op Instagram :))

florence123

Re: Belgische eventers op bokt II

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 10:15

Geniet nog van je verlof! Eens niets doen is ook wel heerlijk, geen druk van we moeten dit of dat doen... heb je plannen met Tibor?

Mijn paarden staan nog gewoon aan huis bij mijn ouders. Maar voor te rijden laad ik op en ga ik naar de binnenpiste bij K.C.:)
Mijn vriend en ik wonen samen in Deu*rle. Wij zijn al een tijdje op zoek naar een accomodatie waar we alle paarden samen kunnen houden. Hierover binnenkort hopelijk meer nieuws...

Varekaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 11:07

Juist! K.C, ze is daarheen verhuisd tijdje terug. In elk geval wel zelfde locatie :D
Geen idee hoe het in die regio gesteld is met de prijzen maar bij ons is het verschrikkelijk. Alsof door Corona iedereen ineens tegelijk naar de boerenbuiten wou verkassen en de loterij heeft gewonnen. Prijzen zijn echt niet meer normaal, wij verdienen niet slecht maar pfoe... Als je iets wil met wat grond bij of in de buurt betaal je je arm zeg maar. (ons huidige huis zouden we verhuren tenzij het echt een once in a lifetime kans is die we tegenkomen).

En alles verkoopt pijlsnel. Een huis voor paarden of met wat grond gaat tot 650k meestal binnen een week van aangeboden naar verkocht.

PrietPraat

Re: Belgische eventers op bokt II

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-20 18:36

Proficiat met de aankoop Florence! Ziet er idd ene hele leuken uit! Wil je rond rgeio gent blijven? Dan dank ga je je idd blauw betalen :D. Regio brakel is er veel te koop voor “cava” prijzen. Hier regi.o waregem is het ik duur als je stukje grond wil...

Ik ben rustig aan het rijden met canch. Af en toe les. Heb ook eens gesprongen ook inieminie beetje). Was ze super enthousiaist (na 4 jaar).

Varekaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-20 21:55

Regio Wichelen/Schoonaarde kan je nog iets betaalbaar vinden en dan Erpe-Mere, Herzele, Sint-Lievens-Houtem en Brakel enzo :j Maar voor mijn werk is die regio een crime qua verkeer.

Hoe gaat het verder in deze bizarre tijden? Ik heb net 3 weken verlof gehad. Genoten en ergens nog lang niet genoeg "zen" om gezond te zijn, maar we moeten door.

Hanne_SP

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-20 08:42

Ik ga ook bijna verhuizen :) Naar H*eestert in een klein huisje die werd opgedaan. Goeie deal kunnen doen met huurprijs, ideaal om als alleenstaande nog te kunnen sparen om later iets te kunnen kopen. :)

Met Luxor alles ok, gewoon blijven rijden. Vrijdag nog les gehad, was weer nodig en we hebben weer huiswerk. :j Ook complimenten gehad met onze vooruitgang sinds de laatste les. Heel leuk :) Volgende keer wss les op verplaatsing. Want thuis kan hij het allemaal wel maar op verplaatsing is wat anders. :+

Voor de rest corona beu aan het worden. Verlang zo om weer volop af te spreken met vrienden! Maar voorlopig trek ik het nog wel. Lang leve de paarden en stalgenootjes die ik af en toe toch zie ;)

Shuttling's Pride, OTTB grandson of Northern Dancer, 17yo, Your wings were ready, my heart never will be. De mooiste ster. ♥

Luxor van 't Streyehof, BWP by Atlantic VDL, 7yo.