Belgische eventers op bokt II

Moderators: C_arola, Dyonne, Apple, Coby

Varekaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 14:13

Is er risico dat de klonter kan loskomen en doorschieten, als embolie?

Ik heb al weken niks gedaan met de paarden. Erheen, voeren/strookje gras bijgeven, water bijvullen en naar huis. Al genoeg gezeik gehad op werk met kloteschiften, vriend die op zijn buurt weer "dwaas" doet als ik te lang bij paarden ben ivm verveling... Ik heb nu aantal dagen vrijaf, was broodnodig en wil proberen om les weer op te pakken. Of op zijn minst buitenrijden.

I am not especially talented. I'm just passionately curious

Hanne_SP

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-20 17:54

Nog eens veel sterkte Florence! :(:)

Hier fulltime aan het werk op kantoor. Is een periode enorm druk geweest. Maar ik heb vooral nood aan activiteiten naast het werk. Zoals weekend inzetten met vrienden bvb. Zo'n lege agenda nu pff.

Luxor hield ik gewoon aan de gang :) Loopt heel goed nu, dus inspiratie wat kwijt. Gelukkig volgende week donderdag éindelijk dressuurles *\o/*

Shuttling's Pride, OTTB grandson of Northern Dancer, 17yo, Your wings were ready, my heart never will be. De mooiste ster. ♥

Luxor van 't Streyehof, BWP by Atlantic VDL, 7yo.

Varekaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 11:44

Intussen 2u les vastgelegd voor volgende week en de lessen op de club mogen ook weer starten. De stok achter de deur is er om eindelijk weer in gang te schieten.

mila_furrie

Re: Belgische eventers op bokt II

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 12:58

Wat een verschrikkelijk nieuws florence. En die onzekerheid :-( als het wit of zwart is weet je waar je aan toe bent maar nu weet je echt niks. veel sterkte :-(

Hier is alles zijn gang blijven gaan. We zijn blijven werken. Ondertussen bijna een maand op de nieuwe job gestart. Voorlopig bevalt het me nog steeds. Veel afwisseling en leuke collega's.
Bij de paarden is het even rustiger geweest omdat we niet veel konden doen naar vervoer behalve wat longeren en wandelen. Maar nu zijn we sinds enkele weken terug vertrokken. Furrie wordt 3 a 4 keer per week gewerkt en ondertussen hebben we met onze jonge ook niet stil gezeten. Sinds enkele weken loopt hij met zadel en hoofdstel aan de longe. Eigenlijk snapte hij vrij snel links en rechts. In begin is nog vrij onstuimig. Te veel energie waarschijnlijk. Ondertussen had ik er ook al eens in de wasbox voorzichtig opgestapt. En dan gisteren de volgende grote stap. Eerst wat gelongeerd en dan opstapt in de piste en mee rond gestapt weliswaar nog aan de longe met iemand bij maar nog was super braaf. Hopelijk blijft het zo. Voor de mensen die ik niet op fb heb een foto van hoe mijn bink er nu uit ziet.

Afbeelding

Varekaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 17:31

Stoere foto!

Ik heb dinsdag les gehad, was afzien maar deed enorm deugd.

Wel weer miserie gehad met mijn uren op het werk en vandaag kort na opstart van mijn shift na een voorval met een bewoner het besluit gemaakt: dit kan niet meer. Naar de HA geweest en die heeft me ook redelijk resoluut thuis gezet. Mentaal is de energie volledig "opgebruikt" en fysiek schort er wss ook wat. Heb alvast tot einde van de maand maar vermoedelijk zal ik nog niet direct weer aan de slag mogen.

De komende week ga ik gebruiken om veel vitamine P op te doen en hoofd leegmaken.