Belgische eventers op bokt II

Moderators: C_arola, Dyonne, Apple, Coby, petraaken

Daaphh

Re: Belgische eventers op bokt II

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 08:39

Ik duim dat het vanavond goed gaat.

Het is een privédienst die 112 ritten doet en de collocaties van heel de provincie Antwerpen.

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 11:44

collocaties, dat kan nog interessant worden denk ik dan :)

proficiat MF en Hanne, jullie zijn goed bezig de laatste tijd.

PP: leuk dat je met Winston ook weer op dreef bent. Voel je nog iets aan Canch of is haar blessure volledig weg?

Hier nog steeds in een dipje, Colorado is voor de 2de keer behandeld maar nu algemeen voor zijn spieren, een spierontspanner en nog iets ingespoten. Nu een paar weken later nog geen beterschap te zien. Hij staat nu al stil van begin juli en het is nog niets verbeterd. Moest het een spierscheur of iets anders zijn zou daar na 4 maand toch al verbetering moeten zijn. Nog maar eens terug naar de kliniek en een echo vragen van hetzelfde als 3 jaar geleden. Misschien ook hen eens laten kijken naar de voorkant van zijn bil, daar reageert hij wat gevoelig vind ik.

Ferro heeft ondertussen 2 weken geleden nog eens een jumping gelopen. Weer wat nukkig beginnen bokken in de eerste ronde, daar een volte gereden en daarna heeft hij niets meer gedaan. Dan nog eens herstart, en toen was hij 0. Volgens mij zit dat nukkig gedoe toch echt in zijn hoofd. Hij kreeg namelijk pijnstillers toen om na te gaan of hij zo doet omwille van pijn of omwille van gewoon nukkig zijn. Dus nu ga ik nog eerst eens starten om hem zelf aan te pakken als hij het doet en anders hem eens laten starten door iemand anders.

Iskander heeft zondag nog eens een dressuurwestrijd gelopen in Bocage. Inrijden liep hij toppie, eenmaal in de piste wou hij amper in de buurt komen van de jury, *zucht*. Tegenwoordig is hij weer zo spookie. Binnen twee weken mag hij nog eens op jumping.

Katharinaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 12:56

Proficiat Daphne! En veel succes met je nieuwe job! Ik ben vrijwillige brandweerman, enorm respect voor alle ambulanciers!

mila_furrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 07:51

precies ook niet veel geluk florence :(
ben ook al een paar keer naar bocage geweest en had ook verwacht dat mijn merrie daar echt spookie zou zijn maar tot nu is ze eigenlijk altijd best flink geweest. Ik had verwacht dat ze ook er naar de jury en de terras ernaast zou kijken maar die keren had ze er totaal geen last van.
Het was er best druk denk ik? Gezien het al volzet was van de maandag morgen.

mila_furrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-19 13:00

ter info: Ik heb vorige jaar van die quick knots gekocht, heb er denk ik 15 tal van gebruikt maar ik vind het toch niet zo handig. Mocht iemand intresse hebben om ze over te kopen :p

Varekaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-19 13:02

Ik doe nog steeds alles met naald en draad :+ moet alles heel strak aantrekken/duwen om het mooi te houden ipv een uitgezakte pingpongbal. Denk niet dat ze daar stevig genoeg voor zijn.

Icaro (U.S. x Quick Star)
LRV Oost-Vlaanderen: B1+24 / B2+28 / L1 startgerechtigd
VLP - HROV: niv. 1 + 3
I am not especially talented. I'm just passionately curious

PrietPraat

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:47

Iedereen in winterslaap zeker :P? Hier ook enigzins, afgelopen weken waren erg druk. Winston heeft een 3tal weken verlof gehad. Nog nooit zolang sinds ik ermee rij :') . Woensdag een gaatje gevonden en hem nog eens gereden en hij was best flink! Canch is ondertussen geschoren, dus haar probeer ik gang te houden mr verder dan 2 keer per week geraak ik momenteel niet. We doen het ook rustig aan momenteel. Ook echt wel een hondeweer!

Wie gaat er allemaal nr mechelen? Ik ga de zaterdag overdag.