Haflinger Wimbley op trektocht voor het goede doel!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lovehaffie

Berichten: 893
Geregistreerd: 08-04-05
Woonplaats: Den Haag

Haflinger Wimbley op trektocht voor het goede doel!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-18 01:51

Wat een beleving was het... Elk jaar gaan we op vakantie met Wimbley (mijn moeder en ik) maar dit jaar was het een bijzondere vakantie! Mijn droom om op trektocht te gaan over de Veluwe is gelukt! Maar niet alleen is mijn droom ingegaan met de belofte van ruim 180km in een week (28 april tot 6 mei) hebben we ruim 3.000,- opgehaald voor Villa Pardoes *\o/* Wat onwijs mooi hoeveel mensen dit goede doel via ons hebben willen steunen! Ik wilde graag wat foto's met jullie delen! We waren ook via FB te volgen (live etc) en hebben hier onwijs veel leuke reacties op gekregen! Het trekken is wel heel verleidelijk en om nu volgend jaar een week weer vanaf 1 locatie te gaan... Ik weet niet of ik dat nog wel zo leuk vind :o Vragen? Stel ze gerust!!

1. Regen of zonneschijn... We moesten door! (onze bagage staat aan de andere kant op de wagen ;) )
Afbeelding

2.
Afbeelding

3. Ons tussenadres (de mallejan) zat helaas vol dus moesten we onderweg uitspannen, mega spannend nog nooit gedaan! Maar wat was Wim braaf! Na 30 min pauze konden we weer fris en fruitig op pad!
Afbeelding

4.
Afbeelding

5. Een super adresje waar wij nog is 200,- kregen voor ons goede doel bij elkaar gehaald door de campinggasten met een High Tea, hoe gaaf dat het zo leeft dat je langskomt!!
Afbeelding

6. Wimbley vond al die weides en plekjes erg spannend maar hij paste zich elke keer prima aan! Of hij nou alleen met geiten stond of naast paarden hij vond het prima!
Afbeelding

7. Het zogenaamde Ecoduct naar Kootwijk... Weinig eco aan... Gelukkig kent Wim snelwegen redelijk goed van thuis maar dit was wel spannend!
Afbeelding

8. 'En waar wil je nu heen dan?!' Wim vroeg zich soms echt af wat we aan het doen waren allemaal haha
Afbeelding

9. Onze laatste trek was van Hoenderloo naar Otterlo door park De Hoge Veluwe... Een heel lief oud stalgenootje kwam langs en heeft wat foto's gemaakt van ons onderweg... Zo blij mee!!!
Afbeelding

10.
Afbeelding

11. We waren ook uitgenodigd te lunchen bij De Cantharel in Apeldoorn! Wat bizar om daar in je paardenkloffie 'luxe' te lunchen! Maar wat een super enthousiast ontvangst ook weer!
Afbeelding

12.
Afbeelding


13. En toen waren we alweer thuis... Het vervoer werd gesponsord (wat inhield dat wij de waarde van de spullen/diensten zelf doneerde) door ML-paardenvervoer!
Afbeelding

14. Op 9 mei zijn wij naar de Villa gereden waar wij hartelijk werden ontvangen en hebben wij het geld 'overhandigd' wat een geweldig gevoel om zo'n bedrag te kunnen geven!
Afbeelding

15. Stukje onderweg meegenieten in beweging? Hier een kleine impressie van onderweg!


Ik geniet nog elke dag van deze fantastische vakantie... We hebben uiteindelijk 207km gereden in dus 8 dagen! Ik ben nog nooit zo trots geweest op mijn gekke spookje! Alles overwonnen van uitspannen voor wildroosteren (park de hoge veluwe, in/uitgang Otterlo bleek niet geschikt voor menners), boomstammen op de paden, paardenluisvlieg, verloren hoefijzer... Geweerschoten op het schietterein... Ik weet niet wat nog meer allemaal maar we hebben het gedaan, met zijn drietjes!!!

We zijn gereden van: Wenum Wiesel-Epe-Uddel-Kootwijk-Hoenderloo-Otterlo. Hier hebben we althans overnacht, we zijn natuurlijk nog heel wat plaatsen langsgekomen zoals Vierhouten, Elspeet en zijn dus ook nog naar Apeldoorn geweest ;) Mochten mensen onze routes en filmpjes onderweg willen zien: https://www.facebook.com/MenteamWimbley/ of http://www.wimbleyvoorvillapardoes.nl

Summerdreams

Berichten: 1271
Geregistreerd: 17-05-18

Re: Haflinger Wimbley op trektocht voor het goede doel!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-18 07:55

Wat een super leuke haflinger hebben jullie zeg! En wat mooi dat jullie dit gedaan hebben :)

Chasey

Berichten: 10696
Geregistreerd: 27-10-10
Woonplaats: Meddo

Re: Haflinger Wimbley op trektocht voor het goede doel!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-18 08:02

Wat een avontuur, gaaf!

Visitor
Berichten: 1560
Geregistreerd: 06-09-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-18 08:03

Wat ontzettend cool en wat een mooie haf!

sakvis
Berichten: 947
Geregistreerd: 14-08-08
Woonplaats: In de stal!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-18 08:04

Wat een gaaf project! Het ziet eruit alsof jullie genoten hebben! Het stukje film met de sfeerimpressie heb je ook erg tof in elkaar gezet :)

Frouke91
Berichten: 35
Geregistreerd: 03-01-13
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-18 08:08

Wat een gaaf doel om voor te rijden, en een prachtige haflinger!
Chapeau *\o/*

Iris82

Berichten: 39849
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-18 08:08

Wat supergaaf!

m1992

Berichten: 4796
Geregistreerd: 17-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-18 08:27

Wat goed zeg!! *\o/* ziet er heel leuk uit !

dewilderoos

Berichten: 241
Geregistreerd: 17-02-06
Woonplaats: Bij het water

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-18 08:28

Hoe tof is dat! Gaaf dat jullie het voor het goede doel hebben gedaan. En een mooi bedrag opgehaald zeg!

Pippaa

Berichten: 1617
Geregistreerd: 28-08-11
Woonplaats: Dichtbij het bos

Re: Haflinger Wimbley op trektocht voor het goede doel!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-18 08:46

Wat mega knap en wat tof dat jullie het voor het goede doel hebben gedaan!

Nynkster

Berichten: 5331
Geregistreerd: 04-03-12
Woonplaats: Exloo (Drenthe)

Re: Haflinger Wimbley op trektocht voor het goede doel!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-18 11:33

Super gaaf zeg dat jullie dat zo doen! Filmpje geeft een leuke impressie van de tocht.
En Wimbley is natuurlijk ook super gaaf *\o/*

lovehaffie

Berichten: 893
Geregistreerd: 08-04-05
Woonplaats: Den Haag

Re: Haflinger Wimbley op trektocht voor het goede doel!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-18 12:33

Wat een leuke reacties! Het was ook echt om nooit meer te vergeten... Wimbley geniet nu heerlijk van zijn vakantie op de wei... We hebben uiteraard netjes 'af'getraind en nu mag hij even vakantie houden en rustig weer het normale ritme in +:)+

Melissa0304

Berichten: 4448
Geregistreerd: 13-02-05
Woonplaats: Dinteloord

Re: Haflinger Wimbley op trektocht voor het goede doel!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-18 12:43

Gave foto’s en wat een mooie haflinger! <3 en ook geweldig zeg zo’n mooi bedrag kunnen geven

Macs

Berichten: 7637
Geregistreerd: 19-06-09

Re: Haflinger Wimbley op trektocht voor het goede doel!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-18 14:02

Super leuk topic! Ik heb jullie gezien bij Fjordhestgard. Hoorde dat Joke een gratis pannenkoek bij t restaurant had geregeld voor jullie? :D
en wat een prachtig bedrag hebben jullie opgehaald!

lovehaffie

Berichten: 893
Geregistreerd: 08-04-05
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-18 14:08

Macs schreef:
Super leuk topic! Ik heb jullie gezien bij Fjordhestgard. Hoorde dat Joke een gratis pannenkoek bij t restaurant had geregeld voor jullie? :D
en wat een prachtig bedrag hebben jullie opgehaald!


Ja daar zijn we 2 nachten geweest inderdaad!! Ja was echt zoo lief!! We mochten daar eten en kregen zelfs ook het ijs! Bon gevraagd en ook gedoneerd uiteraard! Het was zo mooi hoe vrijgevig iedereen was en meeleefde... Hele mooie bijzondere ervaring!

12Magic

Berichten: 99
Geregistreerd: 07-01-12
Woonplaats: Heerde

Re: Haflinger Wimbley op trektocht voor het goede doel!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 19:28

Wat een fantastische ervaring is dat geweest! Heerlijke foto's <3

_Tristan

Berichten: 1357
Geregistreerd: 10-10-07
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 19:30

Wat goed zeg!

jobamara
Berichten: 3529
Geregistreerd: 23-11-10

Re: Haflinger Wimbley op trektocht voor het goede doel!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-18 01:51

Tof!!!! En een heel mooi initiatief, wat een prachtige foto's ook

Nouvel

Berichten: 28563
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-18 06:16

Super zeg, knap gedaan en mooi initiatief!

janouk
Blogger

Berichten: 17866
Geregistreerd: 18-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-18 07:00

Haflingerpowerrrrrrr
Zo genieten. Goed gedaan.


We hebben wel eens met de menclub Park Hoge Veluwe gedaan. Haha stonden daar 15 aanspanningen uitgespannen, door het hekje en daar acher weer ingespannen. En de koetsen zelf trekkend over het grote wildrooster.

Jammer dat daar geen breder hek is zonder wildrooster.

Shalimar

Berichten: 1518
Geregistreerd: 24-01-09

Re: Haflinger Wimbley op trektocht voor het goede doel!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-18 08:02

Gaaf zo'n sportieve haflinger, strak in vorm, ziet er top uit!

Kimmie25501

Berichten: 7556
Geregistreerd: 19-01-14

Re: Haflinger Wimbley op trektocht voor het goede doel!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-18 09:18

Wat een leuk paardje! En wat gaaf dat jullie dit gedaan hebben!

lovehaffie

Berichten: 893
Geregistreerd: 08-04-05
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-18 12:22

janouk schreef:
Haflingerpowerrrrrrr
Zo genieten. Goed gedaan.


We hebben wel eens met de menclub Park Hoge Veluwe gedaan. Haha stonden daar 15 aanspanningen uitgespannen, door het hekje en daar acher weer ingespannen. En de koetsen zelf trekkend over het grote wildrooster.

Jammer dat daar geen breder hek is zonder wildrooster.

Ik heb het gelijk bij ruiterenenmennen gemeld maar dus nu staat het bij hen in elk geval aangegeven :D

Super leuke reacties! Word bijna verlegen van alles complimentjes! <3

ClassicToby
Berichten: 15
Geregistreerd: 04-01-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 16:14

Wat een goed initiatief van jullie! Mooi om te zien dat andere mensen besmet worden met jullie actie voor het goede doel.

Grimoire
Berichten: 22
Geregistreerd: 11-06-18

Re: Haflinger Wimbley op trektocht voor het goede doel!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 16:18

Super goed gedaan top! :D
En wat een leuke haffie! ^^