Nu is het echt begonnen!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
davinci2412

Berichten: 1638
Geregistreerd: 07-11-12

Nu is het echt begonnen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-17 09:42

We zijn onze eerste SGMW wedstrijd gestart!

Even kort een paspoortje
Naam: Victor
Leeftijd:12
Ras: NRPS
Victor staat sinds april 2016 voor de wagen

We zijn afgelopen winter begonnen met wedstrijden rijden. Het hoogtepunt was de 3e plek in de vaardigheid op het districtkampioenschap( hij liep toen nog geen jaar voor de wagen). Maar ik keek voornamelijk uit naar het outdoorseizoen.

Afbeelding

27 mei was het dan zo ver, onze eerste officiële SGMW!

Victor is nogal een heethoofd dus was zeer benieuwd hoe hij het zou oppakken. Dressuur ging fijn, maar is zeker nog een puntje van aandacht. Vaardigheid daarin tegen is ons beste onderdeel & dat bewees Vic maar weer. We werden eerste in de vaardigheid en stonden daarmee na dag 1 op een voorlopige tweede plaats!
Ik heb naast wat indoormarathon's eigenlijk geen ervaring met het rijden van hindernissen of trajecten. De verwachting was dan ook niet dat we die tweede plek vast gingen houden en al helemaal niet nadat ik het traject had gefietst ( ik was kapot haha :P )

Afbeelding

Marathon dag kwam en Victor liet zich weer van zijn beste kant zien. Er waren natuurlijk nog zat verbeterpunten maar kan je daar nog over zeuren als je gewoon op je marathon debuut een 2e plaats mee naar huis mag nemen!! *\o/*
Afbeelding


Victor was moe maar voldaan en ik was natuurlijk super trots!!
Afbeelding

Hier nog even een filmpje van ons weekend, helaas naast de filmpjes/foto's die wij zelf gemaakt hebben weinig beeldmateriaal. ( Als iemand weet waar ik foto's kan vinden zou dat super tof zijn!)




Bedankt voor het kijken! Laat een berichtje achter & tips/tricks zijn altijd welkom!

amazing_lady

Berichten: 255
Geregistreerd: 03-10-10

Re: Nu is het echt begonnen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 12:12

Hé wat leuk zeg. Wij hebben ook gereden daar. Stonden zondag naast jullie. (Met een schimmeltje) Jullie hebben netjes gereden. Wij waren 3de. Helaas een 'dure' fout gemaakt in de vaardigheid.

Is gaaf om te doen hè. Voor ons was het de 4de keer. In juli starten we in Wenum-Wiesel en dan nog Bussloo en Heeten. Misschien zien we jullie daar nog?

linn1502

Berichten: 735
Geregistreerd: 28-05-13
Woonplaats: Veluwe

Re: Nu is het echt begonnen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 12:36

*\o/* *\o/* Vaste supporter hier *\o/* *\o/*

Jullie hebben het super goed gedaan! Jullie trainen hard en zijn een super team. Deed thuis een vreugde dansje toen je mij een berichtje stuurde!!

Ga zo door!!

davinci2412

Berichten: 1638
Geregistreerd: 07-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-17 17:58

amazing_lady schreef:
Hé wat leuk zeg. Wij hebben ook gereden daar. Stonden zondag naast jullie. (Met een schimmeltje) Jullie hebben netjes gereden. Wij waren 3de. Helaas een 'dure' fout gemaakt in de vaardigheid.

Is gaaf om te doen hè. Voor ons was het de 4de keer. In juli starten we in Wenum-Wiesel en dan nog Bussloo en Heeten. Misschien zien we jullie daar nog?


Jullie rijden in het geel toch?
Ja is super gaaf om te doen!! Vind het stiekem haast leuker dan de SGW's haha. Wij hebben Wenum-Wiesel en Bussloo nog op de planning staan. Dus dan zien we je daar weer :D

davinci2412

Berichten: 1638
Geregistreerd: 07-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-17 17:59

linn1502 schreef:
*\o/* *\o/* Vaste supporter hier *\o/* *\o/*

Jullie hebben het super goed gedaan! Jullie trainen hard en zijn een super team. Deed thuis een vreugde dansje toen je mij een berichtje stuurde!!

Ga zo door!!


Niet alleen een vaste supporter, maar ook de beste :D ;)

linn1502

Berichten: 735
Geregistreerd: 28-05-13
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 13:02

davinci2412 schreef:
linn1502 schreef:
*\o/* *\o/* Vaste supporter hier *\o/* *\o/*

Jullie hebben het super goed gedaan! Jullie trainen hard en zijn een super team. Deed thuis een vreugde dansje toen je mij een berichtje stuurde!!

Ga zo door!!


Niet alleen een vaste supporter, maar ook de beste :D ;)



haha, Is wederzijds :) over een tijdje doe je ook vreugde dansjes voor mij. hihi. Wanneer is jullie volgende uitje?

davinci2412

Berichten: 1638
Geregistreerd: 07-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-17 22:06

linn1502 schreef:
davinci2412 schreef:


Niet alleen een vaste supporter, maar ook de beste :D ;)



haha, Is wederzijds :) over een tijdje doe je ook vreugde dansjes voor mij. hihi. Wanneer is jullie volgende uitje?


Haha zeker weten *\o/* Onze volgende marathon is in Nijkerk de 24st & 25ste :)

amazing_lady

Berichten: 255
Geregistreerd: 03-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 22:22

davinci2412 schreef:
amazing_lady schreef:
Hé wat leuk zeg. Wij hebben ook gereden daar. Stonden zondag naast jullie. (Met een schimmeltje) Jullie hebben netjes gereden. Wij waren 3de. Helaas een 'dure' fout gemaakt in de vaardigheid.

Is gaaf om te doen hè. Voor ons was het de 4de keer. In juli starten we in Wenum-Wiesel en dan nog Bussloo en Heeten. Misschien zien we jullie daar nog?


Jullie rijden in het geel toch?
Ja is super gaaf om te doen!! Vind het stiekem haast leuker dan de SGW's haha. Wij hebben Wenum-Wiesel en Bussloo nog op de planning staan. Dus dan zien we je daar weer :D


ja klopt. Heb ook jaren onder het zadel gereden. Vind aangespannen wedstrijden 10X gezelliger. Iedereen is veel meer betrokken met elkaar. Zijn ook veel meer oprecht geïnteresseerd. Ook veel minder 'haat en nijd'.