Rijtuigbouwer M.Aars in Goedereede

Moderators: C_arola, Dyonne, SayaJones, Apple, Coby, petraaken, Nicole288, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Jessica_1998

Rijtuigbouwer M.Aars in Goedereede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-13 20:19

Hallo,
Ik zou misschien een sulky voor mijn verzorgshetlander willen kopen bij M.Aars in goedereede.
Ik vraag mij af of mensen ervaringen met dit bedrijf hebben, en waar ik qua prijs ongeveer op moet rekenen.

Alle ervaringen zijn welkom, ik hoor ze graag.

Groetjes Jessica

Frida, Kylianne, Kenny, Buddy, Jochie, Lazy, All of me loves all of you

Beertje, Prima Donna ,Snuffie, Happy, Rakker, Semmy, Lizzy en Brandy, I miss you forever, forever and always..my heart breaks a little when I hear your name..

sasika

Re: Rijtuigbouwer M.Aars in Goedereede

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 20:26

deze meneer is gestopt met het bouwen van wagens.. wij zijn er toe helemaal naar toe gereden om oud spul te zien, wat hij nog heeft staan. Zonde want hij had echt leuke wagens. Ik snap ook niet waarom hij zijn site nog heeft

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-13 20:28

Oh dat is balen zeg..
Dan ga ik opzoek naar iets anders, vandaar dat ik geen reactie kreeg op mijn mailtjes.

Frida, Kylianne, Kenny, Buddy, Jochie, Lazy, All of me loves all of you

Beertje, Prima Donna ,Snuffie, Happy, Rakker, Semmy, Lizzy en Brandy, I miss you forever, forever and always..my heart breaks a little when I hear your name..

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 20:51

en zijn wagens zijn veeeeel zwaarder dan hij beweerd. Ik heb 6 jaar geleden er 1 gekocht die 100 kg zou wegen. mijn shetlander trok hem zo moeilijk weg, dus na laten wegen woog hij 178 kg.. klein beetje verschil maar!

Faya van stal Denci Abop B Sport A,dressuur L +9vaardigheid M +8 Caya van stal Denci Sport AA Prestatie,dressuur Z+ 2vaardigheid Z +6Tweespan Caya en Faya dressuur B +7 , tandem B +3Beauty Dressuur M +3 Vaardigheid M+3

nijland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 08:40

Ik heb een sulky ervan, leuk wagentje, rijd goed.ik doe hem misschien binnenkort weg, wil over op een vierwiel omdat mijn zoon t mennen ook leuk vind en ikmdus wil kunnen uitbreiden (tweespan)

Rizette

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-18 11:02

Het viel mij juist op dat zijn wagentjes voor de kleine ponys het lichtst zijn in tegenstelling tot andere rijtuigbouwers die veel zwaarder bouwen.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie