[HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
VanHuisUit

Berichten: 6675
Geregistreerd: 06-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 23:37

Hier heerlijke eiland vakantie met het bekende wisselvallige weer maar dat maakt niets uit. Spelletjes mee en telefoons uit

Wat ongelofelijk K Ips ...

Vind jij ook dat diplomering in zorg en welzijn voor volwassen zij-instromers veel te ingewikkeld is? Onderteken dan mijn petitie: https://mbozijinstroom.petities.nl/


Biancacoo
Berichten: 1080
Geregistreerd: 27-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-18 09:34

Bettepet, heeft omdraaiende bandiet... als ie maar geen gekke dingen doet dan.. :\ het schilderij is van een wolfgrauwe duitse herder.... lastig..maar ga m'n best doen.
Vhu, heerlijke vakantie !! geniet er nog van +:)+
Ips,.... :(:) zo heftig.. je hoop idd op beter nieuws en dat ze dat niet heeft... is dat via haar ouders dan doorgegeven aan haar ? da's K _-:( Heel veel succes met het verzorgen en managen, ik hoop dat ze echt nog superlang bij jullie zal zijn.. ik had er nog nooit van gehoord.

Bij ons huis wonen grote bonte spechten..die zie je nooit, maar hoort ze wel..nu is er een jonge specht..en die komt echt dichtbij huis...erg mooi om te zien vanmorgen zat ik koffie te drinken en daar kwam hij/zij aan... superleuk.. speciaal moment.

Forever in our hart, you will be missed .......

janouk
Blogger

Berichten: 17851
Geregistreerd: 18-04-06

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-18 10:15

<3

Meneer Anton M dressuur ZZ vaardigheid mennen
Aladdin L dressuur M vaardigheid mennen L2 dressuur
Madness, draver, 7 overwinningen, kilometer record 1.14.7
Janouk ZZ dressuur ZZ vaardigheid mennen

VanHuisUit

Berichten: 6675
Geregistreerd: 06-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 11:13

Leuk zeg Biancacoo misschien omdat zo'n jonkie ermee opgroeit dat jullie er zijn blijven ze wel dichtbij.

Nou het wonder is geschied ik heb zowaar bruine benen onder mijn shorts tgv deze zomer en de afgelopen week. Kan me niet meer heugen wanneer dat voor het laatst zo was :+

Vanmiddag de honden ophalen van het vakantieadres en dan hebben we het officieel weer gehad. Ik weet dat het voor het land echt drama is deze droogte en de warmte maar moet eerlijk zeggen dat ik er overall erg van heb genoten {:}

Vind jij ook dat diplomering in zorg en welzijn voor volwassen zij-instromers veel te ingewikkeld is? Onderteken dan mijn petitie: https://mbozijinstroom.petities.nl/

Biancacoo
Berichten: 1080
Geregistreerd: 27-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 15:03

Heerlijke vakantie vhu.. wij moeten nog op vakantie gaan leuk vooruitzicht, terschelling...... Gaan pas in de laatste week..een vriendin komt dan hier in huis lekker vakantie houden bij mn honden, zodat ik met er gerust hart op vakantie kan.. haha....
Hoop dat we wel droge dagen mogen krijgen.. :')

Forever in our hart, you will be missed .......

happytime

Berichten: 1242
Geregistreerd: 23-11-06
Woonplaats: haarlemmermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 16:43

zoo hey...vhu heeft bruine benen _O- nou ik heb onder mijn sokjes ook nog witte sokjes +:)+

Belker

Berichten: 15294
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 16:55

Lekker VHU. Bruine benen is mooi meegenomen.
Biancacoo, fijne vakantie alvast. Hopelijk heb je nog goed weer. Fijn dat de opvang voor je honden zo goed geregeld is. Hopelijk voor jou ook nog gekleurde benen.
HT, hier hetzelfde. Ik heb wel gekleurde voeten., maar ook niet bruin te noemen.

Wij gaan in september nog een paar dagen weg. Jones gaat mee. Ik ben hier weer druk met schilderen. Maar dat valt niet mee. Nouja, dan maar rustiger aan doen.
Ik ga 5-10 trouwens les krijgen op een ijslander.

Fiesta, freiberger, what else?

VanHuisUit

Berichten: 6675
Geregistreerd: 06-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 18:30

Fijn Biancacoo dat je oppas hebt bij huis voor de honden. Toen wij weg waren was hier in huis familie, vonden we ook erg fijn ivm de katten maar ook gewoon voor het huis / tuin.

Hahaha HT mooi wit is niet lelijk :P

Ben benieuwd wat je ervan vindt Belker, van de IJslanderles. Ik heb zo'n uur of 2 op een IJslander gezeten op Vlieland maar is het erg als ik zeg dat ik er niets aan vond :o had me er zo op verheugd maar zat op een die telgang en stap of zoiets door elkaar mixte waardoor ik het gevoel had dat hij onregelmatig liep, vond het geen prettig gebeuren.
Dus da's niets voor mij in ieder geval :7
Weet dat Tine het wel heel leuk vindt.

Vind jij ook dat diplomering in zorg en welzijn voor volwassen zij-instromers veel te ingewikkeld is? Onderteken dan mijn petitie: https://mbozijinstroom.petities.nl/

VanHuisUit

Berichten: 6675
Geregistreerd: 06-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 21:34

Rustig hier :7 :evaw:

Vind jij ook dat diplomering in zorg en welzijn voor volwassen zij-instromers veel te ingewikkeld is? Onderteken dan mijn petitie: https://mbozijinstroom.petities.nl/

happytime

Berichten: 1242
Geregistreerd: 23-11-06
Woonplaats: haarlemmermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 12:34

zeker rustig hier :j

tine10

Berichten: 5075
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: in zuid-oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 12:56

Hier heel druk ;-). Afgelopen zondag had zoonlief proefgerichte training (bij gebrek aan wedstrijden in de buurt en we wilden nog even oefenen voor NK komend weekend). Gaat zijn rits kapot. Dus gisteren de planning omgegooid (die al vol was) en op weg naar Divoza om nieuwe laarzen te halen. Maar ja, maat 42 met spillepoten..... geen passende laars te vinden helaas. Dus maar jodphurs en chaps gekocht. Je moet wat. Maar nu heeft zoonlief blaren van de schoenen. Zucht. Omdat schoenmaker gisteren dicht was vandaag op tijd opgestaan, zodat ik om 9 uur voor de deur stond. Daar hing een kaartje dat ze pas volgende week weer open zijn. Nu nog meer stress. Ik ga vanmiddag nog bij andere schoenmaker langs, maar volgens mij doet hij geen ritsen meer in laarzen. Verder bezig geweest met boeken kaften voor zoonlief, een nieuwe fiets voor hem gekocht (nou ja, 2e hands, maar voor ons nieuw) en alvast de route naar zijn nieuwe school gefietst. Erg veel achterstallig huishoudelijk werk, de tuin is nog steeds een bende, enz..... En dan moet ik over 1,5 week weer beginnen met werk. Voorzichtig aan begonnen met wat voorbereidingen, maar moet eerlijk zeggen dat ik echt totaal geen zin heb en me lichtelijk gestresst voel als ik denk dat ik weer aan de bak moet.

Iemand nog belang bij wit dressuursjabrak met Groninger logo?

Amerigo (ruin): Welsh A, schimmel, 30 jr of veel ouder;
Thor (ruin): IJslander, vos, 13 jr M1+1, WE0, TREC0
Phantom (ruin): Zangersheide, schimmel, 8 jr, dressuur L2+1; springen 1.10 +19, sgw B+3, L2+1

lanouska

Berichten: 540
Geregistreerd: 15-01-06
Woonplaats: gasselternijveen

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 13:14

@ tine. In Emmen zit in het winkelcentrum van angelslo een schoenmaker die ook ritsen van rijlaarzen doet.. Weet alleen niet op hij vakantie heeft..

VanHuisUit

Berichten: 6675
Geregistreerd: 06-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 17:25

Enige tip tip die ik heb Tine is dat hij zelf zijn boeken kan kaften. Is het niet netjes, dan nog maar een keer. Tenminste zo hebben wij het altijd gedaan. Totdat hij vorig jaar de rekbare herbruikbare kaften ontdekte, wat een genot, je trekt als het ware een boek zo een jasje aan.
Dus wij zijn helemaal op die kaften overgegaan. Kost ff paar centen maar je doet er langer dan een schooljaar mee en het ziet er netjes uit.
Heeeeeeel veeeeeel succes gewenst a.s. weekend.Vind het ubercool en heel knap dat je zoon daar aan mee doet :)F

Vind jij ook dat diplomering in zorg en welzijn voor volwassen zij-instromers veel te ingewikkeld is? Onderteken dan mijn petitie: https://mbozijinstroom.petities.nl/


Gem

Berichten: 17548
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Brach

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 21:40

Belker schreef:
Nee, ik heb net als Gem een aantal jaar de fokkerij gevolgd. Ik kocht groene foresters, beleerde ze en verkocht ze weer.

Yep! Ik heb twee veulens gefokt, waaronder eentje van Valentino, in eigendom van Stal Sulaatik.

Bettepet, dat is inderdaad een mooie afstamming. Carisbrooke is NL Keuringskampioen geweest (ergens rond 2010 geloof ik) en Corso was een sportpony pur sang. Beiden hebben veel gedekt.

Ipsie ... sterkte met Detje!

Hier niet heel veel nieuws. Vorige week Miepje weer opgehaald uit Zeewolde (haar logeeradres wanneer ik voor langere tijd moet varen) en nu weer langzaam aan het oppakken. Eerst weer wat ritme vinden, want dochter heeft nog geen volle dagen school gehad. Zorgboerderij heeft me ook weer een dag extra per week ingepland zolang er nog geen stagiaires zijn. En dan nog de hardloophobby, die ik 3 x per week doe en inmiddels ook tijd begint te kosten (lees: meer km's, dus langer lopen).
Ben in ieder geval uit de B dressuur (mennen dus) en mag L starten. Zondag meedoen aan de Horsefood Mensportdag in Geldrop :) .

:)F Erkend Control Freak :)F !!

"Arguing with a Narcissist is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you"

VanHuisUit

Berichten: 6675
Geregistreerd: 06-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 11:45

Vind het zo goed van je Gem dat hardlopen _/-\o_ en Miepje naar de L dressuur, dat is ook bijzonder knap met jouw huppel merrie :):)

Hier vanochtend gezwommen. Vind het heerlijk om te doen. Wil proberen het weer een of twee keer per week te gaan doen. Dacht dat ik al snel zou zinken maar mijn conditie viel nog erg mee :+ het zwembad hier in de buurt heeft nu dagelijks door de week banen zwemmen van 10.00 - 11.00 uur ipv van 13.00 - 14.00 uur. Vond dat zo'n rottijd.

Vind jij ook dat diplomering in zorg en welzijn voor volwassen zij-instromers veel te ingewikkeld is? Onderteken dan mijn petitie: https://mbozijinstroom.petities.nl/

tine10

Berichten: 5075
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: in zuid-oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 13:02

Heerlijk VHU, dat zwemmen. Hier is het van 12 - 13. Ook erg lastige tijd. Heb het wel een tijd gedaan.
Vandaag dan eindelijk begonnen met het huis weer net te krijgen. De keuken (in mijn ogen een enorme puinhoop) ziet er nu weer redelijk uit. Gisteren trouwens een schoenmaker gevonden die de laars gaat repareren. Vrijdag klaar, dus net op tijd. Hopelijk heeft zoonlief tegen die tijd geen last meer van zijn blaren.

Gisteravond contact gehad met mijn nieuwe duopartner. Morgen gaan we aan de slag om het lokaal in orde te maken en allerlei zaken door te spreken. Heel dubbel gevoel, aan ene kant zin in, maar aan de andere kant helemaal niet en ik voel me opgejaagd. Dus proberen de komende tijd nog maar veel buitenritten te maken met Rembrand en te wandelen met de honden, dat geeft veel rust.

Gem gaat het proberen in de L. Heel veel succes komend weekend. Ik had die rekbare kaften gezien, maar vond het nogal prijzig eigenlijk.

Sam heeft vandaag een dagje vrij, Rocky mag later vandaag even gaan springen.
Fijne dag verder

Amerigo (ruin): Welsh A, schimmel, 30 jr of veel ouder;
Thor (ruin): IJslander, vos, 13 jr M1+1, WE0, TREC0
Phantom (ruin): Zangersheide, schimmel, 8 jr, dressuur L2+1; springen 1.10 +19, sgw B+3, L2+1

Belker

Berichten: 15294
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 18:15

Gem succes in de L.

VHU trekt baantjes. Lekker.

Ik heb weer eens gereden.
Afbeelding

Fiesta, freiberger, what else?

janouk
Blogger

Berichten: 17851
Geregistreerd: 18-04-06

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 18:31

Wauw belker wat goed *\%/*

Meneer Anton M dressuur ZZ vaardigheid mennen
Aladdin L dressuur M vaardigheid mennen L2 dressuur
Madness, draver, 7 overwinningen, kilometer record 1.14.7
Janouk ZZ dressuur ZZ vaardigheid mennen

Biancacoo
Berichten: 1080
Geregistreerd: 27-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 18:42

Heerrlijk Belker !

Forever in our hart, you will be missed .......

Belker

Berichten: 15294
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 18:54

Ja het was echt fijn om weer te rijden.

Fiesta, freiberger, what else?

VanHuisUit

Berichten: 6675
Geregistreerd: 06-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 19:01

Superrrr!

Vind jij ook dat diplomering in zorg en welzijn voor volwassen zij-instromers veel te ingewikkeld is? Onderteken dan mijn petitie: https://mbozijinstroom.petities.nl/

tine10

Berichten: 5075
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: in zuid-oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 20:39

Genieten Belker

Amerigo (ruin): Welsh A, schimmel, 30 jr of veel ouder;
Thor (ruin): IJslander, vos, 13 jr M1+1, WE0, TREC0
Phantom (ruin): Zangersheide, schimmel, 8 jr, dressuur L2+1; springen 1.10 +19, sgw B+3, L2+1

VanHuisUit

Berichten: 6675
Geregistreerd: 06-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 19:52

Tine vandaag waren toch de kampioenschappen? Ben heel benieuwd hoe het is gegaan!

Vind jij ook dat diplomering in zorg en welzijn voor volwassen zij-instromers veel te ingewikkeld is? Onderteken dan mijn petitie: https://mbozijinstroom.petities.nl/

tine10

Berichten: 5075
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: in zuid-oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 20:22

VanHuisUit schreef:
Tine vandaag waren toch de kampioenschappen? Ben heel benieuwd hoe het is gegaan!



Morgen mogen we aan de bak ;-)

Amerigo (ruin): Welsh A, schimmel, 30 jr of veel ouder;
Thor (ruin): IJslander, vos, 13 jr M1+1, WE0, TREC0
Phantom (ruin): Zangersheide, schimmel, 8 jr, dressuur L2+1; springen 1.10 +19, sgw B+3, L2+1

happytime

Berichten: 1242
Geregistreerd: 23-11-06
Woonplaats: haarlemmermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 22:28

heel veel succes tine


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot, Nanu en 22 bezoekers