Pink Ribbon sponsoren rit te Ermelo met Amadeus

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LS_fotos

Berichten: 1640
Geregistreerd: 24-04-12

Pink Ribbon sponsoren rit te Ermelo met Amadeus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-16 13:17

Dit jaar zouden wij de Pink-Ribbon sponsoren rit te Ermelo rijden met een zeer goede kennis die helaas gediagnosticeerd is met kwaadaardige borstkanker. Zei wilde heel graag de rit met mij samen rijden, maar gezien het voor haar niet mogelijk is met al haar chemo's en bestralingen heb ik beloofd aan haar hem samen te rijden met mijn vader en wat leuke foto's te maken.

Zo gingen we afgelopen zaterdag op pad, met een gewassen pony, in de knotten en zoveel mogelijk roze als ik me maar kon bedenken. Wij hebben gekozen voor de korste rit (18 km) ivm leefdtijd van mijn pony.
Mijn stalgenootje heeft ook mee gedaan aan de sponsoren rit en reed mee op haar grote E pony. :)

Bij de start moesten we even wachten tot de andere weggingen, maar de enthousiaste energie blinkende homo laat zijn arrogantie door niets weghalen. :')
Afbeelding

Afbeelding

<3
Afbeelding

Berg op! (Ik zit scheef, ik kreeg allemaal zand in me ogen en dingen die die met de hoeven naar achter spatten. :') )
Afbeelding

Afbeelding

Het wild! Wij stonden stil even te wachten en toen kwam dat beest steeds dichter bij, ik vond t maar eng want je weet niet wat ze doen maar hij was heel nuchter, anders was ik niet blijven staan..
Afbeelding



Voorop kwamen we onze buurdames tegen, op de friezen


En met mijn trouwe paps die altijd overal mee naar toe gaat, en het ook erg gaaf vind ritten te maken. :)
Afbeelding


Gereden route, was een zeer mooie rit!
Afbeelding

De Wheem's Amadeus mennen dressuur: B+14 vaardigheid: L+2

<3 Buck a star in the heaven... <3



LS_fotos

Berichten: 1640
Geregistreerd: 24-04-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-16 17:33

Bedankt :)

De Wheem's Amadeus mennen dressuur: B+14 vaardigheid: L+2

<3 Buck a star in the heaven... <3

LS_fotos

Berichten: 1640
Geregistreerd: 24-04-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-16 19:21

Bedankt voor de leuke reacties!! Over het roze: Iemand zei dat dit verplicht is dat is niet waar, de organisatie stelt het alleen wel op prijs.
Maar ik ben van mening dat je niet moet medoen aan deze rit als je geen roze dekje of iets anders roze gebruikt. Als je die moeite niet wilt doen moet je gewoon een andere rit uitzoeken. Word duidelijk beschreven dat pink ribbon om het thema roze gaat, en ja roze is mijn lievelingskleur dus ik overdrijf dan graag en geef hem roze hoeven. :P

tassie schreef:
Wat ziet die er cool uit! Vind jou topics altijd leuk om te kijken

Dit vind ik echt leuk! :)

De Wheem's Amadeus mennen dressuur: B+14 vaardigheid: L+2

<3 Buck a star in the heaven... <3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 bezoekers