Goed zo HT het lijkt me een heel moeilijk proces, je doet het echt helemaal top! Super knap dat je überhaupt weer zo lekker bezig bent met de pony's, hoe je het ook doet of durft of wat dan ook
Citaat:
alleen Alex houdt kennelijk geen rekening met zichzelf.
Heel herkenbaar hoor Jorex en zo vreselijk moelijk. Ik heb een pony gehad, Snuitje, die deed dat dus ook niet. Ik heb hem uiteindelijk weggegeven waar hij op pensioen zou gaan. Want hij was niet vertrouwd meer voor de wagen, hij kon totaal doordraaien en zou zich gewoon 100% kapot lopen als je hem dan zijn eigen gang zou laten gaan. Helaas is hij toen toch weer ingespannen en helaas is hij uiteindelijk aan zijn eigen ijver ten onder gegaan. Dapper dat je het hebt geplaatst. Maar zo geef je jezelf ook de mogelijkheid erover te praten. Dit soort pony's zijn ontzettend lastig te managen. Ik hoop dat je er een weg in vindt en dikke knuffel!!!
Ja gelukkig heb ik met de meeste die ik ooit verkocht heb nog een of ander contact. Dat is erg fijn. Je probeert het wel maar goed verkocht is verkocht en als mensen geen contact meer willen, ooit, dan kan dat gebeuren. Gelukkig is dat eigenlijk maar een keer gebeurt in mijn 'paardenleven'. En gelukkig weet ik ook van dat paard, via een omweg, toch wel hoe het gaat