Ladygiroc schreef:Ik vind het belangrijker dat hanschoenen wind en waterdicht zijn. Met vooral winddicht win je al een aantal graden.
Dennis schreef:Ik zoek echt voor het mennen.
Met stalwerk ben ik zo bezig dat mijn tuin handschoenen genoeg zijn, of doe ik wel een stel dikke wanten aan.
Maar warm genoeg en dun genoeg is nog een ding.
Juist omdat ik eigenlijk een hekel aan handschoenen heb, maar je moet wat.
Gister avond waren mijn handen helemaal wat gezwollen nadat ze weer zo koud geweest waren. Op de wagen tranen over mijn wangen van de pijn in m'n handen. Dan gaat de lol er wel van af.
Ladygiroc schreef:Ik had vorig jaar Lemieux maar die waren zo dik als motorhandschoenen.. die gebruikte ik dus op de scooter en niet op de wagen.
Nu heb ik HV Polo met dat faux fur als voering. Lekker warm.
Is het voor jou geen idee van die handwarmers te gebruiken?
Bambelien schreef:Ladygiroc schreef:Ik had vorig jaar Lemieux maar die waren zo dik als motorhandschoenen.. die gebruikte ik dus op de scooter en niet op de wagen.
Nu heb ik HV Polo met dat faux fur als voering. Lekker warm.
Is het voor jou geen idee van die handwarmers te gebruiken?
Heb jij de HV Polo’s weleens gewassen? Ik heb ze ook, maar weet niet of ze te wassen zijn? Zijn wel lekker warm, maar vind ze persoonlijk niet geschikt om te rijden of mennen, maar dat is misschien persoonlijk.
Dennis schreef:Met mijn skibroek en werklaarzen heb ik echt nooit meer koude voeten, echt heerlijk en zo simpel.
Op de kar heb ik vaak onder de 10 graden al m'n skibroek aan.
Ik denk wel dat fijne handschoenen die warm genoeg zijn erg lastig is, zeker omdat ik nogal kieskeurig ben.
Misschien is een verwarmde jas, vest of bodywarmer oid geen gek idee.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 bezoekers