Staat de ontwikkeling van de Bokt Wiki stil?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
sakvis
Berichten: 947
Geregistreerd: 14-08-08
Woonplaats: In de stal!

Staat de ontwikkeling van de Bokt Wiki stil?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-17 12:06

Vroeger keek ik met enige regelmaat op de Bokt Wiki. Ik gebruikte vaak de functie 'willekeurige pagina'. Ook zocht ik via 'recente wijzigingen' altijd naar nieuwe artikelen of teksten.

Net keek ik weer eens naar de recente wijzigingen. Wat blijkt? Er is vrijwel niks gewijzigd in de afgelopen 30 dagen. In twee artikelen zijn wijzigingen geweest, er is iets aangepast in de boktBBB en er is een stukje geplaatst over HE17.

Daarnaast is het laatste bericht op dit forumdeel [WZ] ook alweer van begin oktober.

Daarom mijn vraag, wat is er aan de hand met de Bokt Wiki? Ik snap dat mensen druk zijn, maar theoretisch gezien kan iedereen stukken tekst schrijven en plaatsen én daarnaast zijn er ook nog 3 moderators die de Wiki beheren. Ik heb ooit gehoord dat moderators een x aantal uur per week aan hun Bokt taak moeten besteden om mod te blijven. Sterker nog, ergens een jaar terug was er een vacature voor nieuwe Wiki-moderators. Ik heb daar destijds niet op gereageerd omdat ik dacht dat ik niet genoeg tijd per dag vrij kon maken.

Ik wil met dit bericht niemand iets verwijten. Ik hoop juist dat er misschien weer wat meer aandacht naar de Wiki gaat. Het zou toch zonde zijn als dit mooie medium zo achtergesteld blijft?


Aurora3

Berichten: 9716
Geregistreerd: 28-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 14:37

Sakvis, je hebt gelijk dat er niet zo heel veel gedaan is aan de Bokt Wiki de laatste tijd. De ontwikkelingen staan echter zeker niet stil. We zijn achter de schermen druk bezig met een aantal veranderingen aan de lay-out van de Wiki. Ook op mobiel werkt de Wiki erg matig, dus ook dat zijn we mee bezig. Helaas zijn er op dit moment voor de schermen nog geen resultaten te zien van al dat werk. Binnenkort meer daarover.

Het is inderdaad zo dat de Wiki-mods en aantal uur per week aan Bokt besteden, maar vaak is er zoveel werk achter de schermen dat het zelf schrijven er lang niet altijd van komt.

Je bent natuurlijk altijd welkom om zelf bij te dragen aan de artikelen op de Wiki.

Iemand maakt het paard vet

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 bezoeker