Bokt-gedeelte van wiki duidelijker in de kijker zetten

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Gaby
Berichten: 3390
Geregistreerd: 30-06-01

Bokt-gedeelte van wiki duidelijker in de kijker zetten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-17 19:31

Hallo,

Vandaag wilde ik iets over een algemene Bokt-regel opzoeken. Ik wist me vaag te herinneren dat in de Wiki ook de Bokt-regels behandeld werden, en inderdaad met behulp van de zoekfunctie kon ik de Bokt-regels vinden.

Maar zou duidelijker kunnen worden op de hoofdpagina dat er een gedeelte op de wiki staat over de Bokt-regels? Er staat geen Bokt-pictogram tussen de categorie-pictogrammen. (Links onderaan hoofdpagina)
Ik denk dat een heel groot gedeelte van de Bokkers niet eens weet dat er specifieke Bokt-lemma's op de wiki staan! Misschien een leuk idee om daar in het Communitynieuws op de voorpagina eens melding over te doen?

En daarnaast nog iets:
De Wiki is een apart gedeelte op Bokt. Maar als je de Wiki opent, verandert de naam van het browser-tabblad niet. Er blijft 'Bokt' staan. Ga je daarintegen naar een categorie (bv de Bokt categorie), dan verandert de tabnaam naar 'Categorie:Bokt - Paarden-encyclopedie'.
Ik denk het handiger is als er 'Bokt Wiki' of 'Bokt Wiki hoofdpagina' staat; dan is sneller zichtbaar welke tab de tab van de Bokt Wiki is als je meerdere Bokt tabs open hebt staan.
(Ik weet dat de laatste suggestie misschien meer iets is voor het op poten staande wiki-project, maar ik dacht, ik meld het maar even :) )


Marieke_K

Berichten: 12899
Geregistreerd: 03-06-04
Woonplaats: ****

Re: Bokt-gedeelte van wiki duidelijker in de kijker zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 19:55

Bedankt voor het meedenken :) Ik ga even met de andere Wikimods overleggen wat we met je opmerkingen kunnen. Je hoort van ons!

L2 + 0 met de Bolle :) // Eindstand

Aurora3

Berichten: 9716
Geregistreerd: 28-05-05

Re: Bokt-gedeelte van wiki duidelijker in de kijker zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 21:38

Hoi Gaby, het gedeelte over de Bokt-regels valt niet echt onder de Wikimods dus ik vind het lastig om daar iets over te zeggen. De Bokt regels staan als het ware los van de informatieve Bokt Wiki. Maar de Bokt specifieke artikelen kunnen we zeker eens uitlichten in het community nieuws. Dat idee ga ik doorspelen aan de NR, want zij verzorgen het community nieuws.

Voor wat betreft de naam van het browser-tabblad. Dat vind ik een hele goede opmerking. We zijn inderdaad bezig met het verbeteren van de lay-out van de Wiki en deze opmerking past daar helemaal bij. Ik ga dit zeker meenemen in het overleg over de aanpassingen van de Wiki!

Thnx voor je opmerkingen!

Iemand maakt het paard vet

Fretten
Berichten: 2
Geregistreerd: 08-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-17 10:18

Hoe hebben jullie de wiki eigenlijk gemaakt? Sorry dat ik dit nogmaals posts, Maar pls ben erg nieuwschierig :D

Aurora3

Berichten: 9716
Geregistreerd: 28-05-05

Re: Bokt-gedeelte van wiki duidelijker in de kijker zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 22:35

Fretten, wat wil je er precies over weten?

Iemand maakt het paard vet


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 bezoekers