nurtural bitlooshoofdstel

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

biothane of leer

Poll eindigt op

hoofdstel in zwart biothane
1 (20%)
hoofdstel in zwart leer
4 (80%)

Totaal aantal stemmen: 5


Cato_Akim
Berichten: 1
Geregistreerd: 12-08-18

nurtural bitlooshoofdstel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-18 19:49

heyy,
ik rijd al een tijdje met het nurtural hoofdstel in nylon. we kozen voor de nylon versie omdat hij goedkoper was. nu ik zeker weet dat hij er fijn oploopt wil ik de biothane of leren versie kopen omdat ik dat mooier vind. maar ik vraag mij of er nog een verschil zit tussen de biothane versie en de leren qua gebruik. is bijvoorbeeld de release hetzelfde?
hopelijk kan iemand me helpen met deze keuze :o



JPitty
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 25704
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Zwolle

Re: nurtural bitlooshoofdstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 19:56

Hallo Cato_Akim. Helaas kan ik je niet helpen met je vraag over bitloze optomingen, heb hier geen verstand van. Degene die dat wel kunnen, die wel wat weten van deze manier van rijden, kun je vinden bij [HAR] Harnachement. Daar hoort jouw topic ook thuis. Wikizaken, waar hij nu staat, is bedoeld voor vragen over de Bokt-wiki. Ik heb een moderator gevraagd of ze jouw topic even wil verplaatsen. Heel veel plezier nog bij bitloos rijden en het vinden van het hoofdstel dat het beste bij jou en paard past!

Ik hunker naar vriendschap, wil graag geborgen zijn. Ik deel in jouw blijdschap en ook als er zorgen zijn. Maar vraag niet mijn leven, dat kan ik jou niet geven. Mijn leven is van mij! Van mij! Pia Douwes - Elisabeth - Mijn leven is van mij!
&if=1

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23311
Geregistreerd: 09-04-01

Re: nurtural bitlooshoofdstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 23:25

WZ-->HAR

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

xTinkertje

Berichten: 167
Geregistreerd: 07-08-14
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 00:02

Cato_Akim schreef:
heyy,
ik rijd al een tijdje met het nurtural hoofdstel in nylon. we kozen voor de nylon versie omdat hij goedkoper was. nu ik zeker weet dat hij er fijn oploopt wil ik de biothane of leren versie kopen omdat ik dat mooier vind. maar ik vraag mij of er nog een verschil zit tussen de biothane versie en de leren qua gebruik. is bijvoorbeeld de release hetzelfde?
hopelijk kan iemand me helpen met deze keuze :o



hey persoonlijk vind ik qua afwerking en netheid een leren beter. biothane is makkelijker met onderhoud... maar ik vind het persoonlijk niet bepaald mooi. ook lijkt leer me wat steviger :o

be fearless in the pursuit of what sets your soul on fire


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, GrapeshotBot, Sunrise en 1 bezoeker