kitten mist stuk pootje, update: helaas ontstoken + foto's

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
hyppolyte

Berichten: 5911
Geregistreerd: 07-06-05

Re: kitten mist stuk pootje, update: helaas ontstoken + foto's

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 10:47

Hey daar hebben we weer eens foto's, wat leuk! Toch fijn dat het weer goedgekomen is met maffia (blijf het een leuke naam vinden), en missy lijkt zo te zien nog steeds vreselijk op mijn poes, elke keer denk ik weer, hé daar heb je Miep (oh nee....Clown)!
Hij is wel flink aan de maat ondertussen, hij lijkt in ieder geval groter te zijn dan missy. Die ruikfoto's zijn trouwens wel erg leuk ROFL!

ikenindi

Berichten: 14543
Geregistreerd: 30-09-06

Re: kitten mist stuk pootje, update: helaas ontstoken + foto's

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 10:54

ziet er goed uit! goed dat je hem zo goed verzorgd hebt!

skaay

Berichten: 2515
Geregistreerd: 15-06-02
Woonplaats: ergens in nh

Re: kitten mist stuk pootje, update: helaas ontstoken + foto's

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 12:38

zo die ziet er goed uit zeg!!
echt gegroeid!

MyHorseGirl

Berichten: 3566
Geregistreerd: 13-11-06
Woonplaats: Daar, achter die mooie duinen

Re: kitten mist stuk pootje, update: helaas ontstoken + foto's

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 12:39

aah, dat verdient zo'n schatje niet, nou, het komt wel goed Knipoog

Lynn_Nikita

Berichten: 25458
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Limburg

Re: kitten mist stuk pootje, update: helaas ontstoken + foto's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-08 14:28

hij is zeker goed gegroeid beetje teveel zelfs, is te ywaar nu, 1,5 kg al Bloos

De buurman heeft weer een nieuw kitten, Huilen
heeft nu 2 tijgers.1 hele jonge weer en 1 die die net nadat ik maffia in huis genomen heb
Ik denk dat ze uit hetzelfde nest komen want ze zijn precies maffia toen die nog klein was.
ik zou ze 2 ook zo willen hebben

t is een echte knuffelkont en je kan er alles mee, op kop houden in lucht tillen, die vind alles leuk

enige is dat hij steeds mank loopt doordat er een stuk mist, en ben bang dat hij daar later last van gaat krijgen

Lynn_Nikita

Berichten: 25458
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-17 18:48

Een super oud topic, maar na 10.5 jaar moet ik morgen afscheid van hem nemen.
Hij heeft al jaren last van allergieën die ik niet onder controle krijgt Hij heeft een lange tijd atopica en erna pretnison geslikt maar het gaat op en af met hem. Hij krijgt daardoor zweren in zijn gehemelte , zweren aan zijn lip (eosinofiele ulcus, de eosinofiele plaque en het eosinofiel granuloom nu ook een grote bloedende plek op zijn buik. Tevens is er in maart 1 tumor ontdekt en inmiddels zijn dat er 2 op zijn ruggengraat en 1 bult ( tumor of vetbult) bij zijn voorpoot
Helaas heb ik nu de keuze gemaakt om hem morgen bij ons thuis in te laten slapen, op ons bed waar hij altijd ligt. ik wil hem niet naar een kliniek brengen en dan eerst 45 min in een bench te moeten zitten wat hij verschrikkelijk vind.
Hij heeft nu een kap om zodat hij zijn buik niet open blijft likken en zie net dat hij op die eerste foto`s ook een kap omheeft. Daar was het een hummeltje, inmiddels is het een veel te dikke knuffelkat geworden
Hij is dan 10.5 jaar geworden
Zijn beste vriendje, de hond aHappy is vorige jaar september ingeslapen vanwege een tumor, ik troost mij aan de gedachte dat ze morgen naast elkaar komen te liggen en samen zijn
Laatst bijgewerkt door Lynn_Nikita op 28-11-17 18:54, in het totaal 1 keer bewerkt

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: kitten mist stuk pootje, update: helaas ontstoken + foto's

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 18:51

Ah. Wat triestig. Sterkte!!

Esther_r20

Berichten: 2413
Geregistreerd: 18-06-05
Woonplaats: Beverwijk

Re: kitten mist stuk pootje, update: helaas ontstoken + foto's

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 19:38

sterkte met je verlies.
Hij heeft geluk met jou als baasje gehad

Laureas

Berichten: 2076
Geregistreerd: 18-03-04
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 11:41

Veel sterkte. ;(
Je hebt hem het beste leventje gegeven dat hij zich maar kon wensen.

Lynn_Nikita

Berichten: 25458
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Limburg

Re: kitten mist stuk pootje, update: helaas ontstoken + foto's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-17 11:45

Arts is nu onderweg, zo dubbel!
Ergste is mijn zoon, die is ermee opgegroeid en heeft nu in 2 jaar al afscheid moeten nemen van zijn konijn, zijn pony en de hond waarmee hij is opgegroeid. Die is zo verdrietig
Moeilijk om die keuze te maken die voor hem het einde betekend, wie zijn wij, of ik om dat voor hem te bepalen. Aam ene kant fijn dat ik hem erger bespaar maar toch..

joyce83

Berichten: 5208
Geregistreerd: 03-10-06
Woonplaats: Vlodrop, limburg

Re: kitten mist stuk pootje, update: helaas ontstoken + foto's

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 11:46

Hij heeft het beste huisje gehad wat hij maar kon wensen. Heel veel sterkte met afscheid nemen geef die dikke maar een flinke knuffel nog van mij.

secricible

Berichten: 25695
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 11:48

Lynn, ik gooi hem er toch even in.
Onze hond is namelijk ook een allergieklant die op geen enkele manier onder controle te krijgen was. Tot we mochten starten in een pilot met apoquel. Ik weet niet in hoeverre het product beschikbaar is voor katten, en in hoeverre jullie en de kat nog in staat zijn tot nieuwe dingen proberen, maar voor ons was dit een echte openbaring. Gewoon magie hoe onze hond in een paar weken veranderde op een manier die met atopica ed nooit lukte. Ik wil het toch zeggen, voor het geval dat je er later zelf over leest en denkt "had ik dat maar geweten".
Het product is pas een aantal maanden verkrijgbaar bij alle dierenartsen, voor die tijd mochten alleen pilotpraktijken er mee werken (ik reed er na onze verhuizing steeds anderhalf uur voor op en neer naar Den Haag) en veel praktijken kennen het daardoor nog niet of niet goed.

Mer1980

Berichten: 18832
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 11:49

he bah zeg wat naar, afscheid nemen van je maatje is niet niks, heel veel sterkte. Hij heeft het heel goed gehad bij jou zo te lezen.

Jolliegirl

Berichten: 32968
Geregistreerd: 18-07-04

Re: kitten mist stuk pootje, update: helaas ontstoken + foto's

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 11:56

Och jeetje, veel sterkte, nooit is het de juiste tijd om afscheid te nemen.

Je hebt het goed gedaan!

Lynn_Nikita

Berichten: 25458
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-17 12:03

secricible schreef:
Lynn, ik gooi hem er toch even in.
Onze hond is namelijk ook een allergieklant die op geen enkele manier onder controle te krijgen was. Tot we mochten starten in een pilot met apoquel. Ik weet niet in hoeverre het product beschikbaar is voor katten, en in hoeverre jullie en de kat nog in staat zijn tot nieuwe dingen proberen, maar voor ons was dit een echte openbaring. Gewoon magie hoe onze hond in een paar weken veranderde op een manier die met atopica ed nooit lukte. Ik wil het toch zeggen, voor het geval dat je er later zelf over leest en denkt "had ik dat maar geweten".
Het product is pas een aantal maanden verkrijgbaar bij alle dierenartsen, voor die tijd mochten alleen pilotpraktijken er mee werken (ik reed er na onze verhuizing steeds anderhalf uur voor op en neer naar Den Haag) en veel praktijken kennen het daardoor nog niet of niet goed.


Als het alleen de allergie was was dat een optie maar er zijn ook tumoren die niet operabel zijn en mede daardoor nu die keuze gemaakt. het zou nu als ik weer ergens mee begin uitstel zijn tot die tumoren te groot worden.

secricible

Berichten: 25695
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 12:23

Lynn_Nikita schreef:
secricible schreef:
Lynn, ik gooi hem er toch even in.
Onze hond is namelijk ook een allergieklant die op geen enkele manier onder controle te krijgen was. Tot we mochten starten in een pilot met apoquel. Ik weet niet in hoeverre het product beschikbaar is voor katten, en in hoeverre jullie en de kat nog in staat zijn tot nieuwe dingen proberen, maar voor ons was dit een echte openbaring. Gewoon magie hoe onze hond in een paar weken veranderde op een manier die met atopica ed nooit lukte. Ik wil het toch zeggen, voor het geval dat je er later zelf over leest en denkt "had ik dat maar geweten".
Het product is pas een aantal maanden verkrijgbaar bij alle dierenartsen, voor die tijd mochten alleen pilotpraktijken er mee werken (ik reed er na onze verhuizing steeds anderhalf uur voor op en neer naar Den Haag) en veel praktijken kennen het daardoor nog niet of niet goed.


Als het alleen de allergie was was dat een optie maar er zijn ook tumoren die niet operabel zijn en mede daardoor nu die keuze gemaakt. het zou nu als ik weer ergens mee begin uitstel zijn tot die tumoren te groot worden.



Ik snap het, soms is het ook gewoon het onvermijdelijke accepteren. Heel veel sterkte vandaag :(:)

Lynn_Nikita

Berichten: 25458
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Limburg

Re: kitten mist stuk pootje, update: helaas ontstoken + foto's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-17 14:50

Afbeelding

mijn dikzakje is er niet meer. Hij ligt nu begraven naast zijn vriendje Happy de hond waarvan ik vorig jaar afscheid heb moeten nemen.

loez

Berichten: 11071
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Re: kitten mist stuk pootje, update: helaas ontstoken + foto's

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 15:01

Sterkte voor jullie :(:)

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Re: kitten mist stuk pootje, update: helaas ontstoken + foto's

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 15:06

Heel veel sterkte :(:)

secricible

Berichten: 25695
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Re: kitten mist stuk pootje, update: helaas ontstoken + foto's

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 16:40

Dikke knuffel voor jullie, heel veel sterkte!

Lynn_Nikita

Berichten: 25458
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Limburg

Re: kitten mist stuk pootje, update: helaas ontstoken + foto's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-17 17:44

wat een lieve berichten allemaal, doet mij goed

Siggislief

Berichten: 13963
Geregistreerd: 04-10-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-17 10:50

Heel veel sterkte met het verlies! Y;(

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: kitten mist stuk pootje, update: helaas ontstoken + foto's

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-17 23:19

Sterkte. Ze zijn je zo dierbaar.

picobello

Berichten: 1971
Geregistreerd: 20-04-04
Woonplaats: Barber, Curacao

Re: kitten mist stuk pootje, update: helaas ontstoken + foto's

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 19:43

Ach dit topic herinner ik me nog goed, wat een verdriet dat hij er nu niet meer is!
Heel veel sterkte!

Arianaaaa
Berichten: 536
Geregistreerd: 04-01-14
Woonplaats: In a galaxy far, far away

Re: kitten mist stuk pootje, update: helaas ontstoken + foto's

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 19:49

Heel veel sterkte Y;(