Van jongs af aan ben ik al gek van rottweilers, en het eerste wat in mijn leven kwam toen ik uit het ouderlijk huis vertrokken was, was een rottweiler, en in de afgelopen jaren zijn er wel wat rottjes voorbij gekomen, puppies en herplaatsers...
Vorig jaar oktober overleed veel te plotseling mijn laatste rottweiler meisje, maar omdat puppies altijd bij mij in bed mogen slapen, en 1 van mijn honden toen echt veel gezondheidsproblemen had, die al bij mij in bed sliep, kon ik geen pupje erbij nemen..
Toen zij afgelopen juli overleed, heb ik gezegd dat er zo snel mogelijk een pup moest komen, er waren zoveel dieren dood gegaan, dat het emmertje overliep van verdriet..
En zo kwam al heel snel puppie Flossie in ons leven:
1.

Flossie deed wat ze moest doen , en dat was voor afleiding zorgen, ze gaf in het begin wat zorgen omdat ze niet wilde eten ,en ze was al zo klein, dat ik even bang was voor een 2de "Kimmie" pupje, maar gelukkig begon ze na een paar dagen heel goed te eten en sindsdien is het een prima groeiende en gezonde pup...

2.

Floss maakte met alle hondjes kennis , maar Red was nog een beetje te groot en lomp voor haar, al vond hij haar wel heel erg leuk, maar ook een beetje te druk aan zijn toch wel ouder wordende hoofd..
3.

Gelukkig was daar dan nog wel Duke, een hond die alles wel goed vind, en voor Floss een speelmaatje werd..
4.

Ze speelden wat af:
Maar, Duke speelt op zijn 'Duke's' , en dat is gewoon niet hoe rottweilers spelen, dus ja... Na wat overleggen met elkaar hier thuis, besloten we, nu wel alles toch al puppieproof hadden , dat een 2de er best bij kon...
Dus dat werd op zoek gaan voor een vriendje voor Flossie... die inmiddels mooi doorgroeide:
6.

En zo kwam 2 weken geleden dan ook Knut bij ons wonen...
7.

Een super lief mannetje, en Flossie en Knut , alsof ze voor elkaar geboren zijn, ze zijn zo blij en gelukkig met elkaar, was de beste keuze ooit om haar een vriendje te geven, ze schelen precies 1 maand met elkaar in leeftijd, en Knut gaat een berg groter worden als Floss, dus waar nu Floss altijd wint in het spel gaat dat vanzelf straks het wel andersom worden

9.

10.

Knutje:
11.

Binnen een dag viel ie al in het water, toen werd hij een soort stekelvarkentje..
12.

In huis kunnen ze ook aardig ravotten, en ze zijn er zó grappig mee...

Knut woont nu precies 2 weekjes bij ons, en elke dag blijft het gewoon een feestje weer 2 rottjes om ons heen te hebben...

14.

Knappe Floss als afsluiter..
15.

Mijn rottweilerhart is weer zo happy..
Als het leuk gevonden wordt, wil ik af en toe wel wat foto updates blijven geven, over hoe die 2 opgroeien..