Duke, onze spaanse puntoor...

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Lisitano

Berichten: 4921
Geregistreerd: 05-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-23 09:47

kimmie261 schreef:
Jij hebt een Podenco gehad , hij is voor een stafford veel te groot en te hoog op de poten, dus er zit iets doorheen, en ik zie soms foto'van Podenco's dat ik hem daar gewoon in herken, nou ja.. enige is anders ooit zo'n DNA test te doen, maar of die nu echt te vertrouwen zijn weet ik niet zo eigenlijk... :=

Ja ik ook hoor. Die oren sowieso _O-
Hij is in elk geval een feestje om naar te kijken!


boyca
Berichten: 1072
Geregistreerd: 14-12-11

Re: Duke, onze spaanse puntoor...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-23 10:03

Knappe Duke <3

rocymax

Berichten: 6482
Geregistreerd: 04-08-10
Woonplaats: Botarell, Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-23 11:54

Het lijkt me een heerlijke en makkelijke hond. Wat zal hij blij zijn dat hij bij jou terecht gekomen is, pret volop!

kimmie261

Berichten: 19192
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-23 12:15

Pandora2 schreef:
Dat was Duke zijn beste tijd niet duidelijk. Ocharme :x
Ik heb dat hele bench-gedoe nooit begrepen, maar dat ligt vast aan mij :7

Komen die vlekken van de jaguar later nog of blijft Duke gewoon effen van kleur ? <<) :')


Nee, je bent niet de enige die dat hele bench gedoe niet begrijpt ... vreselijke dingen vind ik het...
En die vlekken, hmm, ik vind het wel wat, lijkt me best leuk, maar denk dat ie zijn eigen kleurtje blijft :#


tones schreef:
Wat ziet hij er fantastisch uit. <3


Hij is best knap toch? Ondanks die zeilers... :')


Lisitano schreef:
Ja ik ook hoor. Die oren sowieso _O-
Hij is in elk geval een feestje om naar te kijken!

:+: Ja ik vind het ook een leuke hond om naar te kijken, hij kan ook zo lekker racen buiten op de wei, zo leuk om te zien... *\o/*


boyca schreef:
Knappe Duke <3


<3 <3


rocymax schreef:
Het lijkt me een heerlijke en makkelijke hond. Wat zal hij blij zijn dat hij bij jou terecht gekomen is, pret volop!


Zeggen wij ook wel tegen elkaar, dat ie het best naar zijn zin heeft, we kregen hem met een mega zak RC voer, en dat hij een slechte eter was, maar we hebben hem hier meteen over gezet op kvv en Barf.. nou.. haha hij wil de hele dag wel eten, helemaal gek op zijn hapjes... elke dag weer een feestje voor hem Y)(^) < zo kijkt ie ook als hij eten krijgt.. :D


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DotBot en 3 bezoekers