Casper & Coco in the picture!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
cindyy_1993

Berichten: 436
Geregistreerd: 10-02-14
Woonplaats: Middenbeemster

Casper & Coco in the picture!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-23 14:15

4 december 2022 zijn mijn vriend en ik katten papa en mama geworden van 2 lieve kittens; Casper & Coco!

Geboren op 4 oktober en dus met ongeveer 9 weekjes oud naar ons toe gekomen.

Casper (zwarte, kater) en Coco (grijze, poesje) zijn opgegroeid in huislijke kring en waren al veel gewend en zindelijk toen ze bij ons kwamen. Moeder poes is zwart met witte teentjes en een befje, de vader is niet bekend. Verder hadden ze nog een cypers broertje die naar een ander huisje is gegaan.

Bij de eerste keer kijken (toen 6 weekjes oud) natuurlijk gelijk verliefd! Casper was gelijk al in slaap gevallen in mijn hand en later kwam Coco daar ook gezellig bij liggen. Wel even goed kijken om Casper ook te spotten haha.
Afbeelding

De eerste dag bij ons thuis <3
Afbeelding

Afbeelding

De eerste week... De karaktertjes beginnen al lekker te tonen! Casper is vooral heel druk en dol op kleine muisjes. Als hij aan het spelen is, wil hij vooral niet geaaid worden, dan schiet ie snel weer weg. Maar als hij eenmaal in de "mood" is, is het een extreme knuffelkont! Coco is een echte knuffel en loopt graag tussen je benen om kopjes te geven. Soms best onhandig tijdens het koken :') Ze spelen en slapen heel veel samen, echt heel lief.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

De afgelopen weken....
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ze slapen graag in een mandje die we van onze buren hebben gekregen omdat hun kat er niks mee deed... Ook samen passen ze hier nog in!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En tsja.. Ze willen vooral heel erg graag bij ons zijn.. Zijn we boven, dan willen ze mee.. Mogen ze niet mee? Dan staan ze bij de deur te schreeuwen. Ben ik aan het douchen? Dan wachten ze op me op de badmat... Savonds op de bank komen ze er ook altijd bij liggen.. Echt genieten <3

Wachtend tot ik klaar ben met douchen...
Afbeelding

En heerlijk op de bank <3
Afbeelding

Inmiddels zijn ze 15 weken oud en worden ze steeds brutaler... :') Ze hangen nog niet in de gordijnen, hebben nog niks echt gesloopt, maar inmiddels hebben ze wel al een plant van een krukje getrokken, een vaas met bloemen en water op de grond gegooid, een plant uit de vensterbank gegooid... En inmiddels bereiken ze regelmatig het aanrecht (aan de kattenpootjes op de inductieplaat te zien) en hebben ze laatst een deel kaas van een ovenschotel af gegeten... En natuurlijk doen ze dat alleen als je niet thuis bent :') Maar we vinden ze nog steeds leuk hoor!

Succes is not final. Failure is not fatal. It is the courage to continue that counts.
CDL Festival (Vivaldi x Gribaldi): ZZL+13 | Festival bij de tulpen
Volg ons op Instagram


Dandelion07

Berichten: 815
Geregistreerd: 28-06-21
Woonplaats: Ergens in het mooie Zeeland

Re: Casper & Coco in the picture!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-23 14:58

Wat een schatjes <3 <3

winterbuitenrit

soesita

Berichten: 5164
Geregistreerd: 09-10-04
Woonplaats: Herzogenrath (Duitsland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-23 15:14

Heerlijk, kittens in huis. Altijd leven in de brouwerij. :D
Ik vind Coco prachtig, maar Casper mag er ook wezen.

hannelot
Berichten: 960
Geregistreerd: 19-05-22
Woonplaats: Zeeland

Re: Casper & Coco in the picture!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-23 15:38

Super schattig!! Ik wil ook kittens maar ik heb ook ouders die het wat minder vinden!

Keep calm and love horses


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Mariett, xoranlover en 23 bezoekers

cron