Arya op vakantie-avontuur in Zeewolde & Ouddorp!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
cursebreaker

Berichten: 11458
Geregistreerd: 10-12-06

Arya op vakantie-avontuur in Zeewolde & Ouddorp!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-22 22:07

Vakantie-fotos-tijd! *\o/*

Wij hebben 2 heerlijke weekjes achter de rug met onze vakantie bezoekjes aan Zeewolde in week 1 en Port Zélande vlakbij Ouddorp in week 2. Ik vond het wel weer eens tijd worden voor een ITP topic, dus bij deze.

In Zeewolde niet zo heel veel foto's gemaakt. Mede ook door de warmere temperaturen in de laatste dagen, waardoor we ook wat minder ondernomen hebben. Wel bij Erkemederstrand voor het eerst samen met Arya en ons SUP board aan de slag gegaan, erg leuk! Zeewolde is een vast stekkie van ons, en gaan we nu al een aantal jaren jaarlijks naartoe. Altijd genieten daar!

Afbeelding

Ons mid-weekje Port Zélande was ook meer dan geslaagd. Ik zeg altijd dat ik gezegend ben met wonen in Zuid-Limburg, qua wandel mogelijkheden o.a., maar het strand hebben we dan niet en dat is toch wel een groot gemis moet ik zeggen. Ik mis het nu al ontzettend om niet 'even' lekker een rondje strand te kunnen doen en dan zijn we pas een dag thuis weer. Maar we hebben altijd de foto's nog, dus bij deze even een paar highlights:

Het gros van de foto's is met telefoon(s) gemaakt, en door de upload nog erbij is dus zeker niet alles zo mooi online gezet jammer genoeg maar goed haha.

Maandag
Dag van aankomst, dus dat bestaat vooral uit spullen uitladen, boodschapjes doen die we niet zelf konden meenemen en met Arya al wat van de omgeving verkennen, wat resulteerde in een strand bezoekje bij het Brouwersdam strand wat op een steenworp afstand lag van het park. Een lieve vriendin die hier in de omgeving woont - aka Cupcakes/Willemijn - bracht me ook nog even gewoon een lekkere verse bak kibbeling, die ik op het strand heb opgesmikkeld, genietend van de omgeving met Arya aan m'n zij. Arya wist nog even niet zo goed wat ze van de golven moest vinden. Ze is GEK op water, maar water wat je probeert op te eten was wel even bijzonder :') *dit was de eerste keer Echt strand (aan de kust) voor haar.

Afbeelding

Afbeelding

Dinsdag
Sup avontuur met het gezin aan het Grevelingenmeer.
Gelachen en Genoten!

Afbeelding

Woensdag
De omgeving van Boswachterij Westenschouwen & Strand Westenschouwen ontdekt, samen met onze vrienden - Cupcakes hier van Bokt en haar hond Jip. Tot ons ondergoed en sokken zeiknat geregend in het bos, maar de wandeling droog kunnen afsluiten struinend door de duinen en erna het strand. Jammer dat ik maar 15 foto's kan plaatsen zonder link, want van deze wandeling alleen zou ik het topic al kunnen vullen met 15 foto's haha.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Donderdag
Ochtendje aan het strand van Westenschouwen met het gezin, waar ik woensdag dan met Cupcakes & Jip was. En in de avond met Arya alleen terug geweest naar het strand, bij de vuurtoren in Ouddorp dit keer, waar we na afloop bij Cupcakes thuis langs zijn geweest waar ik weer van mooi gezelschap en een heerlijk bakkie kibbeling heb kunnen genieten. Wederom weer intens genoten deze (laatste volle) dag, en ik denk dat de foto's ook wel weer voor zich spreken.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En uiteraard bestonden onze dag indelingen uit meer als wat ik alleen hier schrijf en aan foto's plaats. Heerlijke quality time met het gezin gehad, veel spelletjes gespeeld tussendoor, etc.

En zoals al eerder gezegd, het strand Kis nu al enorm - al is het ook wel fijn om niet meer OVERAL zand te vinden. De auto moet nog een nodige poets beurt ondergaan ergens in de komende dagen; kijk ik niet zo naar uit _O-

Maar echt, genieten was het. Take me back please!
Afbeelding

kiwiwitje

Berichten: 20110
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Re: Arya op vakantie-avontuur in Zeewolde & Ouddorp!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-22 23:31

Ohhh jaloers! Dat ziet eruit als echt genieten <3

xLaraaj

Berichten: 3680
Geregistreerd: 18-02-14
Woonplaats: België

Re: Arya op vakantie-avontuur in Zeewolde & Ouddorp!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-22 23:55

Dat is inderdaad instant het woord die bij me opkomt bij het zien van jouw foto’s: Genieten! <3
Met het gezinnetje en knappe Arya. Jullie verdienden het!

cursebreaker

Berichten: 11458
Geregistreerd: 10-12-06

Re: Arya op vakantie-avontuur in Zeewolde & Ouddorp!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-22 10:01

Thanks dames <3, was echt heerlijk <3
Gaat alleen altijd te snel voorbij ;(

Leo

Berichten: 50127
Geregistreerd: 06-12-02

Re: Arya op vakantie-avontuur in Zeewolde & Ouddorp!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-22 15:39

Wat een heerlijke vakantie <3 ziet er echt fantastisch uit zo op en aan het water, ultiem genieten!

Keizerinnnn

Berichten: 1218
Geregistreerd: 09-09-15

Re: Arya op vakantie-avontuur in Zeewolde & Ouddorp!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-22 16:34

Ohh ziet er heerlijk uit. En wat een mooie herder heb je <3 <3 <3 Het is dat mijn vriend onwijs allergisch is anders had ik er ook weer één gewild als we samenwonen straks.

Maar heerlijk dat je dit ook zo samen met de hond hebt kunnen doen <3 <3

CupCakes_

Berichten: 3320
Geregistreerd: 20-12-08
Woonplaats: Ouddorp

Re: Arya op vakantie-avontuur in Zeewolde & Ouddorp!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-22 08:41

Jaa! Het was echt kei gezellig dat jullie hier waren. Al baalde ik wel dat ik de halve week moest werken ;(

Kom maar gauw weer terug hoor! :D

cursebreaker

Berichten: 11458
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-22 19:42

Leo
Ja echt, heerlijk <3
Strand wordt echt gemist al. Jammer dat het net even te ver is vanuit Zuid-Limburg om even voor op en neer te rijden :')

Keizerinnn
Dankjewel voor je leuke reactie <3 Wat jammer van je vriend z'n allergie, maar dat heb je idd niet zelf in de hand. Het bevalt goed om de hond idd zo mee te nemen. Volgend jaar 2 weken Frankrijk op de planning en hopelijk nog meer van Europa samen ontdekken de komende jaren.

CC
Jaaa ohh wat was het heerlijk! Zou zo direct weer in de auto kunnen stappen om die kant op te komen haha. We hebben het weer gezellig gehad *\o/* <3 Maar kijk er nu alweer naar uit om een volgende x weer nieuwe plekjes daar te ontdekken samen - liefst zonder die plensbui :')

--

Gelukkig hebben we altijd de foto's en herinneringen nog

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

welmoed__

Berichten: 6565
Geregistreerd: 18-02-07
Woonplaats: North of Drenth

Re: Arya op vakantie-avontuur in Zeewolde & Ouddorp!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-22 19:53

Wat weer een heerlijke foto’s Melis! <3

Limoen

Berichten: 7522
Geregistreerd: 19-02-06
Woonplaats: Drenthe

Re: Arya op vakantie-avontuur in Zeewolde & Ouddorp!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-22 14:37

Wat een heerlijke foto's! ziet eruit als een fantastische vakantie samen. <3