Goodbye my lover, goodbye my friend

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
veertje99

Berichten: 1183
Geregistreerd: 04-04-12
Woonplaats: Lichtenvoorde

Goodbye my lover, goodbye my friend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-22 19:48

⭐ Ashley ⭐
20-12-2007 / 30-5-2022

I loved you your whole life.
I'll miss you for the rest of mine

Waar moet ik beginnen. Mijn liefste meisje is niet meer. 14,5 jaar zijn we samen geweest, samen opgegroeid, samen alles mee gemaakt, ze kon me als geen ander troosten als ik verdrietig was en ik ga haar gewoon verschrikkelijk erg missen ;(

Afgelopen zaterdag hebben we afscheid foto's gemaakt. Een aantal van die foto's wil ik graag delen.

Bedankt lief meisje voor alles, we gaan je missen ❤️


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Urbiezira

Berichten: 2918
Geregistreerd: 29-05-07
Woonplaats: Rotterdam

Re: Goodbye my lover, goodbye my friend

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 19:50

War een prachtige foto’s, die doen jullie band eer aan. :knuffel: Heel erg veel sterkte met dit verlies…

Stripe000
Berichten: 585
Geregistreerd: 02-06-15

Re: Goodbye my lover, goodbye my friend

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 19:59

Heel veel sterkte!

Prachtige foto’s , zo te zien waren jullie maatjes door dik en dun Y;(

maj0

Berichten: 6585
Geregistreerd: 28-06-05
Woonplaats: Twente

Re: Goodbye my lover, goodbye my friend

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 20:05

Heel veel sterkte
Helaas weet ik precies wat je mee maakt. Hier 13 mei onze hond inlaten slapen
Afbeelding

Goof

Berichten: 28770
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Re: Goodbye my lover, goodbye my friend

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 20:20

Jeetje, 14,5 jaar..... Wat een verdriet he nu. Heel veel sterkte.

Grietje_1

Berichten: 986
Geregistreerd: 11-11-04
Woonplaats: Ingen

Re: Goodbye my lover, goodbye my friend

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 20:25

Heel veel sterkte met dit grote verlies. Denk vooral veel terug aan de mooie tijd samen. :(:)

Ik weet precies hoe je je voelt, ik heb gisteren onze 13,5 jarig Welsh Corgi los moeten laten. ;(
The day after is zo pijnlijk

Selina

Berichten: 14284
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Re: Goodbye my lover, goodbye my friend

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 20:27

Wat een gemis na zoveel jaar. Heel veel sterkte :knuffel:

veertje99

Berichten: 1183
Geregistreerd: 04-04-12
Woonplaats: Lichtenvoorde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-22 20:40

Bedankt allemaal! Ook voor diegene wie net hun hondje verloren zijn, sterkte Y;(


Ze was geweldig en inderdaad mijn maatje door dik en dun <3

Afbeelding

cursebreaker

Berichten: 11438
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-22 13:42

Het topic ligt al even stil, maar ik wilde toch even reageren want je foto's zijn zo sprekend en mooi. Alsnog veel sterkte gewenst met dit verlies. Het blijft vreselijk als we afscheid moeten nemen van onze fluffige viervoeters die ons zo dierbaar zijn. Onze Rex is er ook 13,5 jaar geweest en was er tijdens veel van onze belangrijke en mooiste momenten in ons leven. Nu alweer ruim 3 jaar verder, het leven gaat door, maar het verdriet blijft :(

Maar echt, prachtige foto's van jullie. Dat moet wel fijn zijn om te hebben denk ik :j <3

anjali
Berichten: 15071
Geregistreerd: 25-07-15

Re: Goodbye my lover, goodbye my friend

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-22 14:38

Dat zijn inderdaad bijzonder mooie foto's en jullie hadden duidelijk een heel sterke band.

veertje99

Berichten: 1183
Geregistreerd: 04-04-12
Woonplaats: Lichtenvoorde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-22 19:59

Hartelijk bedankt voor jullie reacties! Ik ben onwijs dankbaar voor deze foto's! Ze zijn me zo dierbaar <3

@cursebreaker, ik geloof meteen dat ondanks dat het al wat jaren terug is je je lieve Rex nog steeds mist!

Om misschien dan nog te laten zien, mijn ketting met de haren van Ashley erin verwerkt is binnen. Hij is prachtig en kreeg tranen in m'n ogen toen ik hem thuis binnen kreeg.
Normaal is deze alleen te laten maken met paarden haar, maar doordat ik een aantal grote plukken haar van Ashley heb kon ze er toch een vlecht van maken en in deze hanger verwerken. Nu is ze voor altijd bij me Y;(
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

cursebreaker

Berichten: 11438
Geregistreerd: 10-12-06

Re: Goodbye my lover, goodbye my friend

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-22 20:45

Wauw, prachtig die ketting! <3
Snap ik ja dat je daar emotioneel van werd. Zo mooi om zoiets tastbaars bij je te kunnen dragen.

Ik heb nu een ketting/hanger met as erin en die hangt ook 24/7 om. Zo is hij idd altijd bij me <3

Ik heb in alle vluggigheid helaas niet extra haar kunnen knippen, dus heb maar een klein beetje en ik weet nog niet zo goed wat ik ermee moet doen, dus tot dan bewaar ik dat nog even. Bij het crematorium hebben ze toen wel voor me, naast de pootafdruk in gips, ook pootafdrukken in inkt gemaakt - doen ze normaal niet hier - zodat ik hopelijk ooit een als tattoo kan laten zetten nog.

veertje99

Berichten: 1183
Geregistreerd: 04-04-12
Woonplaats: Lichtenvoorde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-22 22:00

cursebreaker schreef:
Wauw, prachtig die ketting! <3
Snap ik ja dat je daar emotioneel van werd. Zo mooi om zoiets tastbaars bij je te kunnen dragen.

Ik heb nu een ketting/hanger met as erin en die hangt ook 24/7 om. Zo is hij idd altijd bij me <3

Ik heb in alle vluggigheid helaas niet extra haar kunnen knippen, dus heb maar een klein beetje en ik weet nog niet zo goed wat ik ermee moet doen, dus tot dan bewaar ik dat nog even. Bij het crematorium hebben ze toen wel voor me, naast de pootafdruk in gips, ook pootafdrukken in inkt gemaakt - doen ze normaal niet hier - zodat ik hopelijk ooit een als tattoo kan laten zetten nog.


Er komt voor mij nog een bedeltje voor aan een ketting. Die gaat gemaakt worden door mijn oom. Ze gaan Ashley volledig na graveren en aan de achterkant van het bedeltje gaan ze ook haren verwerken (de witte en bruine haren). Dus dat gaat ook een uniek bedeltje worden en echt volledig met Ash haar hoofdje.

Snap dat je er nog wel even overna moet denken met wat je graag wilt doen. Heel fijn dat je al wel een mooie ketting hebt met zijn as erin. Hoeveel haren heb je? Misschien dat je dat ook in een bedeltje kan laten verwerken?

Oh wauw een poot afdruk! Dat wilde ik ook nog wel heel graag, maar helaas heb ik daar niet meer aan gedacht. Is een prachtig aandenken en zeker als tattoo!