[FOTO] Jingo & Beau

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tenno7

Berichten: 2240
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Uithuizermeeden

[FOTO] Jingo & Beau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-21 11:58

Hallo!

Hele tijd geleden dat ik hier weer eens een topic heb gemaakt van onze hondjes. Dus bij deze weer even een update met alle foto's die ik de afgelopen maanden heb gemaakt van ze <3

1. Aller eerst mijn favoriete foto van onze herder Jingo. Zijn blik is zo intens hier.. love it!!
Afbeelding

2. In het voorjaar een nieuwe camera gekocht en natuurlijk even uitgetest! Beau heeft haar eigen manier van poseren :')
Afbeelding

3. Jingo zijn favoriete kunstje kunnen vastleggen.
Afbeelding

4. En Beau haar favoriete kunstje!! Ze vindt dit helemaal geweldig om te doen hahah.
Afbeelding

5. Een tulpenveld gevonden waar ok met toestemming foto's mocht maken!
Afbeelding

6.
Afbeelding

7. Urban style foto's proberen te maken. Jingo ligt er weer lekker relaxed bij whahha.
Afbeelding

8. En ook van Beau natuurlijk.
Afbeelding


9. Jingo is echt gek op water en de zee. In de vakantie dus heerlijk even met hem naar de zee geweest.
Afbeelding

10. Jup Beau weer met haar favoriete kunstje, dit keer tussen de heide whaha.
Afbeelding

11. En in het bos een prachtige plek gevonden met heel veel varens.
Afbeelding

12.
Afbeelding

13.
Afbeelding


Inmiddels zitten er heel veel kunstjes op en kan ik ze super makkelijk zelf meenemen om te fotograferen. Heel handig!


meggiemeg

Berichten: 12217
Geregistreerd: 08-04-04
Woonplaats: gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-21 12:44

Erg mooie serie!! Wat voor camera en lens heb je gebruikt? Ben ook benieuwd naar je instellingen!

Terwijl je inhoudt om iets ernstig te overwegen, fladdert de gelegenheid vaak vrolijk voorbij.

Art_Ificious
Berichten: 12790
Geregistreerd: 30-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-21 13:48

Wauw prachtig.

Kom je toevallig ook eens naar Belgisch Limburg O:) <3 (1u reizen vind ik tevens ook niet erg om ergens in Nederland af te spreken)

Leef en laat leven.

Tenno7

Berichten: 2240
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Uithuizermeeden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-21 16:51

meggiemeg schreef:
Erg mooie serie!! Wat voor camera en lens heb je gebruikt? Ben ook benieuwd naar je instellingen!


Dankjewel!!

Ik heb een Nikon D780 en Tamron 70-200mm f2.8 instellingen zijn bij elke foto weer anders, dus dat weet ik zo niet.

Tenno7

Berichten: 2240
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Uithuizermeeden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-21 16:52

Art_Ificious schreef:
Wauw prachtig.

Kom je toevallig ook eens naar Belgisch Limburg O:) <3 (1u reizen vind ik tevens ook niet erg om ergens in Nederland af te spreken)


Dankjewel.

Helaas kom ik daar niet, kom zelf uit noord Groningen. Dus dat js nogal een eindje reizen. Ik fotografeer alleen in de provincie Groningen & Drenthe momenteel.

meggiemeg

Berichten: 12217
Geregistreerd: 08-04-04
Woonplaats: gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-21 17:00

Tenno7 schreef:
meggiemeg schreef:
Erg mooie serie!! Wat voor camera en lens heb je gebruikt? Ben ook benieuwd naar je instellingen!


Dankjewel!!

Ik heb een Nikon D780 en Tamron 70-200mm f2.8 instellingen zijn bij elke foto weer anders, dus dat weet ik zo niet.


2.8 lenzen zijn fijne lenzen om te gebruiken, heb ze ook van canon.

Terwijl je inhoudt om iets ernstig te overwegen, fladdert de gelegenheid vaak vrolijk voorbij.

Tenno7

Berichten: 2240
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Uithuizermeeden

Re: [FOTO] Jingo & Beau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-21 18:46

Meggiemeg : jaaa hele fijne lenzen. Ben momenteel nog aan het sparen voor nog een betere lens!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 bezoekers