Tarzan&Jane

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Tarzan&Jane

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 17:13

Na maanden zonder konijnen kriebelde het , na de dood van Nynke en een week later Syb was ik kapot van verdriet . Had de laatste 2 konijnen op marktplaats gezet en die hebben een 10☆ huis gekregen uiteindelijk , en er was gewoon geen klik met ze

In die maanden vaak gedacht aan mijn spetters , en ik miste wat in de tuin . Had alles al opgeruimd maar besloot toch om eens rustig te kijken naar een koppeltje. Op bokt was ik nog in het konijnentopic en iemand had een nieuw dier op het oog via marktplaats, gekscherend gevraagd of die nog een zusje had en dat was Jane dus :

Afbeelding


Ze zou 3 a 4 maanden zijn maar bleek van begin juli te zijn , kruising met een volle Franse hangoor

Zou haar na de vakantie halen en dan rustig op zoek naar een (gecastreerde)ram in het voorjaar , tot diezelfde bokker opeens met Tarzan zijn advertentie komt van MP . Een volle Franse hangoor van 2 jaar zonder ballen :D , ik was gelijk verliefd en onderweg naar het vliegveld (vakantie zonder bokt is geen vakantie hoor ) hem gereserveerd

Afbeelding

En dan heb je 2 :') , na een wereldreis met de trein en 2 mandjes gevuld was ik even heel rijk en helemaal blij :


Afbeelding

Tarzan was moe van de reis dus na een dag een hek tussen de 2 vrij vlot gekoppeld , en het was als vanouds alsof ze elkaar al jaren kenden <3

Afbeelding

Net gekoppeld en al lekker tegen elkaar aan <3


Afbeelding

Afbeelding

Eten verbind Haha


En dan was de dag dat de tuin weer opengesteld word , moet nog wat dingen gebeuren ivm hun veiligheid maar geen spijt van deze beslissing en het voelt gewoon super!


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Onder het wakend oog van Freya

Afbeelding


Hopelijk mag ik veel jaren van ze genieten <3

_Tarzan

Berichten: 11166
Geregistreerd: 08-07-04
Woonplaats: Limburg

Re: Tarzan&Jane

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 17:48

Wat een stomme bokker :')

Ze zijn zo leuk samen! Geniet maar lekker van je mooie konijntjes <3

jeetje77

Berichten: 3455
Geregistreerd: 28-11-14
Woonplaats: In de buurt van water, zout en zoet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 17:50

Wat een mooi stel. En die kat die de boel eens overziet, prachtig.

Nayomie
Berichten: 32782
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Tarzan&Jane

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 09:55

Oh gossie wat zijn ze leuk zeg! <3