Husky Manu en Podenco Uma hebben lentekriebels!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lisitano

Berichten: 4934
Geregistreerd: 05-09-12

Husky Manu en Podenco Uma hebben lentekriebels!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-18 23:29

Ik had wat vrije dagen aan Pasen geplakt en heb dus nog even extra kunnen genieten met de honden. Uma had in de stront gerold >;) maar gelukkig had ik nog één schone hond. We hebben zo genoten dat ik tijdens ons rondje besloot in het zand te gaan liggen om nog eens te zonnen. Het geluid van de zee, de geur, het geluid van de vogels en die warme zon en bries waren zo'n ultiem geluksmoment. Ik wilde nog lang niet naar huis en... dat hoefde ook niet <3 Heerlijk! Hopelijk heb ik ons genot vast kunnen leggen zodat jullie wat mee kunnen genieten :*

Afbeelding

Samen op de uitkijk als vrouwtje even in de zon zit
https://farm1.staticflickr.com/868/4034 ... 5fac_c.jpg

Ik ben zo blij met deze foto, echt zoals mijn stel is <3
Afbeelding

Veel hond op kippenpootjes :') Zo zie je maar dat het vooral vacht is :+
Afbeelding

Geen tijd voor stil staan
Afbeelding

Koekjes vangen *\o/*
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

https://farm1.staticflickr.com/871/2636 ... a9e8_c.jpg

Afbeelding

Afbeelding

Umaatje relaxend op de heuvel toen we met zijn drieën van de zon genoten <3
Afbeelding

Mijn meisje is nogal een aparte _O-
Afbeelding

En ze houdt niet van groepsfoto's ja!? 8)7
Afbeelding

De allermooiste plekken zijn altijd leeg omdat niemand zo ver wilt lopen, die open vlakte en Umaatje die op haar koekje wacht <3
Afbeelding

En toch zo dichtbij de grote stad, vrijwel helemaal alleen op zo'n prachtige dag.
Afbeelding

En nog eentje van Uma in het helmgras dat op het strand groeit :+:
Afbeelding


Bedankt voor het kijken! :D
Laatst bijgewerkt door Lisitano op 04-04-18 23:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Sar
Berichten: 248
Geregistreerd: 29-12-11

Re: Husky Manu en Podenco Uma hebben lentekriebels!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 23:31

Mooie foto's! Leuk stel ook. :j

Mona81

Berichten: 919
Geregistreerd: 10-05-12
Woonplaats: Oegstgeest

Re: Husky Manu en Podenco Uma hebben lentekriebels!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 23:34

Ik herken Uma van Facebook... dat je haar nog los durft te laten :=

Prachtige foto's verder!

Lisitano

Berichten: 4934
Geregistreerd: 05-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-18 23:37

Sar schreef:
Mooie foto's! Leuk stel ook. :j

Dankjewel!


Mona81 schreef:
Ik herken Uma van Facebook... dat je haar nog los durft te laten :=

Prachtige foto's verder!

Haha ja hoor, ze is zelfs bijzonder volgzaam. Ze heeft normaal een gps om maar die had ik nu af gedaan voor de foto's. Uma is wel een angstige hond maar we hebben haar inmiddels ruim 3 jaar, toen 3 maanden. Ik vond het ook heel eng hoor! Echter is ze aan de lijn gewoon niks, dan slentert ze naast je mee en zal ze niet eens snuffelen of iets bekijken. Vandaar dat wij ervoor kiezen haar wel los te laten, zodat ze nog hond kan zijn ;)

canisia

Berichten: 788
Geregistreerd: 13-10-12
Woonplaats: Brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 23:39

Oooh ik ben verliefd op Uma! <3
Ben helemaal dol op buitenlandertjes en tja er is bijna geen buitenlandertje zonder Podenco erin.

khirshanta

Berichten: 7565
Geregistreerd: 28-08-06

Re: Husky Manu en Podenco Uma hebben lentekriebels!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 23:49

Leuke honden! Ik vind podencos zooo mooi! Maar Manu is ook een knapperd :D

JesdaJinn

Berichten: 10442
Geregistreerd: 23-01-12
Woonplaats: Nijverdal

Re: Husky Manu en Podenco Uma hebben lentekriebels!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 23:59

Ik herken Uma ook van FB.
Is dat alweer zo lang geleden?

Prachtige foto's trouwens

mala26

Berichten: 4994
Geregistreerd: 05-02-13

Re: Husky Manu en Podenco Uma hebben lentekriebels!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 01:41

Super leuke foto's. Mooie honden heb je!

Lisitano

Berichten: 4934
Geregistreerd: 05-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-18 17:47

canisia schreef:
Oooh ik ben verliefd op Uma! <3
Ben helemaal dol op buitenlandertjes en tja er is bijna geen buitenlandertje zonder Podenco erin.

Ik kende ze eerst helemaal niet! Ik heb Uma 'per ongeluk' in huis gekregen, maar voor ons is het zeker; altijd een Podenco. Wat een geweldige honden <3


khirshanta schreef:
Leuke honden! Ik vind podencos zooo mooi! Maar Manu is ook een knapperd :D

Haha, meestal hoor ik het andersom op straat. Dankjewel :*


JesdaJinn schreef:
Ik herken Uma ook van FB.
Is dat alweer zo lang geleden?

Prachtige foto's trouwens

De tijd vliegt hè? Ze is ontzettend veranderd en ik ben blij dat ik niet naar alle kritiek van onbekenden heb geluisterd. Wat is die hond ontwikkeld en echt hond nu :j Ze is eindelijk vrij, het duurde wat jaren maar wat een genot om haar te zien genieten. Ik ben echt een beetje verliefd op mijn Umaatje :D


mala26 schreef:
Super leuke foto's. Mooie honden heb je!

Dankjewel, wat leuk te lezen!

beatje
Berichten: 5970
Geregistreerd: 05-02-12

Re: Husky Manu en Podenco Uma hebben lentekriebels!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 17:53

Je bent ze toch 2x kwijt geweest?En de laatste keer toch verleden jaar of zo?Je had ze toen mee naar de paarden genomen?

Ik vind het een vreselijke leuke hond.Ik zou alleen niet tegen de spanning kunnen dat ik ze kwijt zou raken

Lisitano

Berichten: 4934
Geregistreerd: 05-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-18 18:16

beatje schreef:
Je bent ze toch 2x kwijt geweest?En de laatste keer toch verleden jaar of zo?Je had ze toen mee naar de paarden genomen?

Ik vind het een vreselijke leuke hond.Ik zou alleen niet tegen de spanning kunnen dat ik ze kwijt zou raken

Gos, jessis, ik had het verdrongen ja. Anderhalf jaar geleden is ze nog eens weggeweest, gelukkig korter.

Ik ben heel dol op haar, maar ik wil nooit meer zo'n angstige hond. Voor dat dier is het ook niet leuk. Ik ben van mening dat ze los moet lopen, aan de lijn toont ze geen initiatief en ze kan niet uitwijken als ze iets niet prettig vindt. De vermissing was vreselijk, echt verschrikkelijk, maar om dat risico helemaal uit te sluiten vind ik het niet waard. Het risico is gelukkig erg klein geworden al moet ik bekennen dat ik toen op stal ook geen probleem voorzag. Ze ging vaker mee. Het was toen een opeenstapeling, haar hoofd raakte vol en ze ging. Zo maf hoe haar koppie werkt.

Thuis ligt ze op de bank en ze slaapt elke nacht bij ons in bed. Ze is dol op haar mand met drie warme kleden, duikt graag de snoepkast in en hobbelt tevreden naast Manu mee. Ze heeft geen verlatingsangst meer thuis, we kunnen weer normaal bezoek ontvangen en ze redt zich prima tussen mensen. Ik denk dus wel dat ze bij ons gelukkig is. Maar ik vind het wel heel lastig die afweging te maken tussen veiligheid en vrijheid. Vandaar dat ze nu een gps draagt als ze losloopt.

Pandora2
Berichten: 19854
Geregistreerd: 04-01-13
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 18:20

Wat een mooie honden ! <3
Uma is echt te schattig gewoon ! Ik herken haar van het andere topic denk ik ? disapproving animals :')

beatje
Berichten: 5970
Geregistreerd: 05-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 23:47

Lisitano schreef:
beatje schreef:
Je bent ze toch 2x kwijt geweest?En de laatste keer toch verleden jaar of zo?Je had ze toen mee naar de paarden genomen?

Ik vind het een vreselijke leuke hond.Ik zou alleen niet tegen de spanning kunnen dat ik ze kwijt zou raken

Gos, jessis, ik had het verdrongen ja. Anderhalf jaar geleden is ze nog eens weggeweest, gelukkig korter.

Ik ben heel dol op haar, maar ik wil nooit meer zo'n angstige hond. Voor dat dier is het ook niet leuk. Ik ben van mening dat ze los moet lopen, aan de lijn toont ze geen initiatief en ze kan niet uitwijken als ze iets niet prettig vindt. De vermissing was vreselijk, echt verschrikkelijk, maar om dat risico helemaal uit te sluiten vind ik het niet waard. Het risico is gelukkig erg klein geworden al moet ik bekennen dat ik toen op stal ook geen probleem voorzag. Ze ging vaker mee. Het was toen een opeenstapeling, haar hoofd raakte vol en ze ging. Zo maf hoe haar koppie werkt.

Thuis ligt ze op de bank en ze slaapt elke nacht bij ons in bed. Ze is dol op haar mand met drie warme kleden, duikt graag de snoepkast in en hobbelt tevreden naast Manu mee. Ze heeft geen verlatingsangst meer thuis, we kunnen weer normaal bezoek ontvangen en ze redt zich prima tussen mensen. Ik denk dus wel dat ze bij ons gelukkig is. Maar ik vind het wel heel lastig die afweging te maken tussen veiligheid en vrijheid. Vandaar dat ze nu een gps draagt als ze losloopt.


Ik moet eerlijk zeggen dat ik ze ooit te adoptie zag of dat ze opvang zochten of zo en ik het toen zo'n leuke hond vond en ik alsmaar aan het twijfelen was of ik ze zou nemen.Maar mijn man heeft helaas niks met wind of jachthond achtige honden du shet gaf wat discussie thuis.En toen kwam ik ze op facebook tegen toen je ze zolang kwijt was,en daarna nog eens,ze heeft iets waardoor je haar niet vergeet.Gelukkig zit ze bij jou goed en heeft ze het toch naar haar zin. Ik vind je kruising mal ook erg mooi trouwens