Duo doggies. Staff en franse bull

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
maxie

Berichten: 2212
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: groningen

Duo doggies. Staff en franse bull

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-18 22:08

Vanmiddag even snel een paar fotootjes geschoten in de tuin van onze lieve staffordshire bullterrier Pikey en onze Franse bull Boef. Boef is sinds een kleine maand bij ons.


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Mazida
Berichten: 1384
Geregistreerd: 31-07-15

Re: Duo doggies. Staff en franse bull

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 22:17

Vind het eerlijk gezegd niet zo fijn uitzien, een hond met zo'n platte neus. Dat het dier nog adem kan halen...

maxie

Berichten: 2212
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-18 22:23

Mazida schreef:
Vind het eerlijk gezegd niet zo fijn uitzien, een hond met zo'n platte neus. Dat het dier nog adem kan halen...


Dat is de raseigenschap van een franse bulldog..

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33780
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Duo doggies. Staff en franse bull

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 22:25

En zo te zien heeft TS dat enorm ongezonde, doorgefokte ras en zijn eigenschap niet gesteund. Want dit is een herplaatser! Erg schattige hondjes TS! <3

maxie

Berichten: 2212
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-18 22:29

MarlindeRooz schreef:
En zo te zien heeft TS dat enorm ongezonde, doorgefokte ras en zijn eigenschap niet gesteund. Want dit is een herplaatser! Erg schattige hondjes TS! <3


Dank je :D

Klopt helemaal! Moet zeggen dat zijn ademhaling prima is. Hij kan flinke stukken rennen zonder buitenadem te zijn. Hij heeft ook een stamboom met geteste ouderdieren.
Laatst bijgewerkt door maxie op 10-02-18 22:30, in het totaal 1 keer bewerkt

kiwiwitje

Berichten: 20105
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 22:30

Oh wat leuk dat het zo goed gaat! Kan het topic nog goed herinneren waar je om ervaringen/advies vroeg!

Ik ga t toch vragen, Wat heeft ie bij zn oog? :o

BarkKing Hondensnacks - https://www.barkkingdogsnacks.nl/ Gebruik de code BOKT voor 10% korting!
Special Muchi - Staffordshire Bull Terriers http://www.staffordshirebullterriers.nl - Instagram: @specialmuchi

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33780
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 22:33

maxie schreef:
MarlindeRooz schreef:
En zo te zien heeft TS dat enorm ongezonde, doorgefokte ras en zijn eigenschap niet gesteund. Want dit is een herplaatser! Erg schattige hondjes TS! <3


Dank je :D

Klopt helemaal! Moet zeggen dat zijn ademhaling prima is. Hij kan flinke stukken rennen zonder buitenadem te zijn. Hij heeft ook een stamboom met geteste ouderdieren.

Zolang mensen geen puppy's aanschaffen ga ik niet zeuren. Zou het geweldig vinden als dit ras ooit verboden gaat worden. :o Maar de hondjes die er al wel zijn verdienen een fijn huisje! :D

maxie

Berichten: 2212
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-18 22:37

kiwiwitje schreef:
Oh wat leuk dat het zo goed gaat! Kan het topic nog goed herinneren waar je om ervaringen/advies vroeg!

Ik ga t toch vragen, Wat heeft ie bij zn oog? :o


Het gaat echt super! In het begin een paar opstootjes wat ik ook had verwacht maar nu spelen ze lekker samen en pikey is super voorzichtig met hem! En pikey knapt er ook echt van op!

Hij heeft een stukje wildvlees op zijn ooglid zitten. Dit moet nog weggehaald worden alleen dit is het beste als hij een jaar is geweest ivm weer terug groeien. Zodra alle papierwerk rond is word ie geopereerd.

kiwiwitje

Berichten: 20105
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 22:40

MarlindeRooz schreef:
Zolang mensen geen puppy's aanschaffen ga ik niet zeuren. Zou het geweldig vinden als dit ras ooit verboden gaat worden. :o Maar de hondjes die er al wel zijn verdienen een fijn huisje! :D

Ik kwam laatst een fokker tegen die met langere neuzen fokt! Ik ga eens zoeken.(Wel offtopic, dus zal je een pb sturen.. :P )



maxie schreef:
Het gaat echt super! In het begin een paar opstootjes wat ik ook had verwacht maar nu spelen ze lekker samen en pikey is super voorzichtig met hem! En pikey knapt er ook echt van op!

Hij heeft een stukje wildvlees op zijn ooglid zitten. Dit moet nog weggehaald worden alleen dit is het beste als hij een jaar is geweest ivm weer terug groeien. Zodra alle papierwerk rond is word ie geopereerd.


Oh wat super zeg! :D

Ah, ik dacht al zoiets! T ziet er vooral gek uit.. :P
Laatst bijgewerkt door kiwiwitje op 10-02-18 22:44, in het totaal 2 keer bewerkt

BarkKing Hondensnacks - https://www.barkkingdogsnacks.nl/ Gebruik de code BOKT voor 10% korting!
Special Muchi - Staffordshire Bull Terriers http://www.staffordshirebullterriers.nl - Instagram: @specialmuchi

maxie

Berichten: 2212
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: groningen

Re: Duo doggies. Staff en franse bull

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-18 22:42

Neus vertekend wel iets op de foto’s trouwens maar een langere neus zou zeker niet verkeerd zijn voor deze hondjes.

Oog ziet er idd gek uit. Maar gelukkig iets onschuldigs

loez

Berichten: 11067
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Re: Duo doggies. Staff en franse bull

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 23:03

Wat een leuk stel <3

[o]

Anoukloves_
Berichten: 568
Geregistreerd: 24-01-10

Re: Duo doggies. Staff en franse bull

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 23:05

Ik ben fan van Pikey! <3

Kerstmuts

Lukasje
Berichten: 11217
Geregistreerd: 06-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 23:10

Wat zijn ze stoer!

Ik heb zelf een fawn frans bulldogje gehad, zo'n schatje! Hij ging graag mee wanneer ik met mijn paard het bos in ging.

Ik wilde ook vragen wat hij bij zijn oogje had maar die vraag is al beantwoord. Gelukkig niks ernstig!

Don't take anything for granted

maxie

Berichten: 2212
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-18 23:10

Anoukloves_ schreef:
Ik ben fan van Pikey! <3


Wat lief! Zal het aan hem doorgeven :D

JoyCiej007

Berichten: 17414
Geregistreerd: 27-02-06
Woonplaats: omg. Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 20:29

Doe mij Boefje maar <3 <3 <3 <3

Past goed bij mijn Bijoux (oke, oke, Ariana Asissi van Jeilimsdream), zie mijn profiel.
Kun je me meer vertellen over zijn bloedlijnen en afstamming?
Lijkt alsof ik ook bij jou Boef wat Shark Ferdinand bloed zie, benieuwd naar z'n fokker en ouders!

En laat dat gezeur en gezeik over het ras nou voor eens en voor altijd eens ophouden zeg, pfffffffffffffffff.

Donna89

Berichten: 4031
Geregistreerd: 03-12-09
Woonplaats: Eibergen

Re: Duo doggies. Staff en franse bull

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 20:42

Och wat een heerlijk stel is het !

maxie

Berichten: 2212
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-18 22:21

JoyCiej007 schreef:
Doe mij Boefje maar <3 <3 <3 <3

Past goed bij mijn Bijoux (oke, oke, Ariana Asissi van Jeilimsdream), zie mijn profiel.
Kun je me meer vertellen over zijn bloedlijnen en afstamming?
Lijkt alsof ik ook bij jou Boef wat Shark Ferdinand bloed zie, benieuwd naar z'n fokker en ouders!

En laat dat gezeur en gezeik over het ras nou voor eens en voor altijd eens ophouden zeg, pfffffffffffffffff.


Dank je wel!
Er zit idd sharkbloed in

Afbeelding

maxie

Berichten: 2212
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: groningen

Re: Duo doggies. Staff en franse bull

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-18 23:34

Heb nog even in je profiel gespiekt. Wat een prachtig hondje!

JoyCiej007

Berichten: 17414
Geregistreerd: 27-02-06
Woonplaats: omg. Deventer

Re: Duo doggies. Staff en franse bull

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 00:07

Ohhh ECHT?! Dat meeeeen je niet!!!
Wauw wat gaaf! jemig heb ik dat toch ff goed gegokt zeg!!! Ik zou wel graag de hele stamboom in afbeelding willen hebben als je zou willen. Vind ik erg gaaf om uit te zoeken.

Ik ben letterlijk en figuurlijk tussen de fransjes opgevoed; lag met de papfles tussen 4 bulletjes in de mand. Hebben gefokt, we hebben geshowd, en ons hele gezin leeft met hart en ziel voor de engelse en de franse. Bij ons thuis en ook bij mij is ALLES bulldog. Echt alles. van kasten vol met dure beeldjes tot sierraden tot kleding, jassen, tassen. Echt heel erg :+

That's me:
Afbeelding

Bijoux is van Shark Ferdinand, een red-fawn, en mama Riva ook red-fawn. Vind de fawn kleur echt prachtig, en die van jou is zo te zien ook red-fawn. Goud met zwart maskertje.
Ik zie dat je in Groningen woont, maar mocht je echt met Boef onverhoopt eens problemen hebben, of uiteindelijk z'n oogje moeten laten opereren, kan ik je de kliniek van dr. Strikkers in Sleeuwwijk echt aanraden.
Pas op dat het geen cherry-eye of ontsteking gaat worden; hier helaas bij de engelsen van m'n broertje al een paar "ooglidcorrecties" moeten doen vanwege naar binnen groeiende haartjes, verstopte traanbuizen, etc.

Bijoux op haar manier:
[BB-ITP] Franse Bull Bijoux en het mysterie v/d herfst...

In de 40 jaar dat mijn ouders en wij de bulletjes hebben, vaak meer honden tegelijk, liggen er een stuk of 8 bij mijn ouders in de tuin.

Ik vind Boef echt onwijs leuk, en het is dus blijkbaar helemaal niet raar dat ik er zoveel van Bijoux en Sharkbloed in herken.

Heeft hij ook zijn volledig eigen manier van bullenhumor? :D

maxie

Berichten: 2212
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-18 00:11

JoyCiej007 schreef:
Ohhh ECHT?! Dat meeeeen je niet!!!
Wauw wat gaaf! jemig heb ik dat toch ff goed gegokt zeg!!! Ik zou wel graag de hele stamboom in afbeelding willen hebben als je zou willen. Vind ik erg gaaf om uit te zoeken.

Ik ben letterlijk en figuurlijk tussen de fransjes opgevoed; lag met de papfles tussen 4 bulletjes in de mand. Hebben gefokt, we hebben geshowd, en ons hele gezin leeft met hart en ziel voor de engelse en de franse. Bij ons thuis en ook bij mij is ALLES bulldog. Echt alles. van kasten vol met dure beeldjes tot sierraden tot kleding, jassen, tassen. Echt heel erg :+

That's me:
[ Afbeelding ]

Bijoux is van Shark Ferdinand, een red-fawn, en mama Riva ook red-fawn. Vind de fawn kleur echt prachtig, en die van jou is zo te zien ook red-fawn. Goud met zwart maskertje.
Ik zie dat je in Groningen woont, maar mocht je echt met Boef onverhoopt eens problemen hebben, of uiteindelijk z'n oogje moeten laten opereren, kan ik je de kliniek van dr. Strikkers in Sleeuwwijk echt aanraden.
Pas op dat het geen cherry-eye of ontsteking gaat worden; hier helaas bij de engelsen van m'n broertje al een paar "ooglidcorrecties" moeten doen vanwege naar binnen groeiende haartjes, verstopte traanbuizen, etc.

Bijoux op haar manier:
[BB-ITP] Franse Bull Bijoux en het mysterie v/d herfst...

In de 40 jaar dat mijn ouders en wij de bulletjes hebben, vaak meer honden tegelijk, liggen er een stuk of 8 bij mijn ouders in de tuin.

Ik vind Boef echt onwijs leuk, en het is dus blijkbaar helemaal niet raar dat ik er zoveel van Bijoux en Sharkbloed in herken.

Heeft hij ook zijn volledig eigen manier van bullenhumor? :D


Stuur je morgen even een pb :D


JoyCiej007

Berichten: 17414
Geregistreerd: 27-02-06
Woonplaats: omg. Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 00:16

:D :D
graag doe maar :D

Ohhhh wie weet kunnen ze wel een keer meeten :D ik heb tig foto's en filmpjes en allemaal even hilarisch.
Maar nu moeten we Pikey ook zeker niet uitvlakken hoor, die is ook gaaf <3

Eigenlijk alles wat dog-achtig is vind ik gaaf :') <3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 bezoekers