Hallo! Ik ben een snObbs dog!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tigress

Berichten: 8939
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Re: Hallo! Ik ben een snObbs dog!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-17 21:41

Heerlijk merk, geweldige manden! Hier ook een mand daarvan in huis liggen. Ben benieuwd of de foto binnenkort ook bij het verkooppunt in onze buurt komt :D
Knappe kerel <3

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-17 22:12

Wel delen als jullie Bo spotten heh!? *\o/* *\o/*

Ik vind het toch wel een beetje bizar haha. Ik had de doos vandaag naar boven gebracht waar de poster dus in zat. Maar mijn collega haar naam stond er op dus zodoende. Bijna tegen sluitingstijd riep mijn collega; Joh wil jij even een flesje verzorgingslotion van snObbs halen?, nouja tuurlijk wil ik dat. Ik had een klant van boven naar beneden zien komen dus ik dacht; daar is het voor.

En terwijl ik dat dus wil pakken hangt daar ineens de poster. Super leuk! En toen ik riep; Jij had geen lotion nodig heh!? moest iedereen (inclusief klanten) lachen.

Het is een hele gave ervaring maar ergens ook wel bizar :Y) Geen idee hoe ik het moet verwoorden!

Ilse_Ven

Berichten: 156
Geregistreerd: 04-03-13
Woonplaats: Nijmegen en Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-17 22:20

Waaauw wat een super gave ervaring! En ook een prachtige hond natuurlijk <3 _/-\o_

Lijkt me inderdaad heel apart om ineens je hond in verschillende winkels te zien hangen... :')

Bootsiebob

Berichten: 5543
Geregistreerd: 22-05-13

Re: Hallo! Ik ben een snObbs dog!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-17 23:31

Zo leuk! <3

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-18 21:28

Ik beloof het, de laatste keer dat ik dit topic een bumpje geef.

Vandaag kreeg ik eindelijk het snObbs magazine in handen met ... jawel .... Mijn eigen snObbs dog op de voorkant! <3
Binnenkort liggen de magazines bij iedere snObbsdealer in de winkel :D


Afbeelding