Mijn dieren 'projecten' *in aanbouw!*

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Kelley

Berichten: 216
Geregistreerd: 05-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 23:37

Dit slaat nergens op, waarom heb ik dit nooit eerder gevonden? Ik heb alles bijgelezen, en kan niet wachten om nog meer projecten te zien! Ik word er ook gewoon vrolijk van hoe iemand zo kan opleven van al dat klussen en dingen maken, echt super!!

Danique_X

Berichten: 327
Geregistreerd: 17-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 22:13

En hoe gaat het nu :D?

Jess1989
Berichten: 3140
Geregistreerd: 25-05-10
Woonplaats: Kaatsheuvel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-18 13:13

Hoi.... daar ben ik weer!
Ik heb Bokt weer herontdekt geloof ik... volgen er nog mensen of kan ik dit topic sluiten?

Hevonen

Berichten: 5615
Geregistreerd: 21-01-04
Woonplaats: up north

Re: Mijn dieren 'projecten' *in aanbouw!*

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 13:38

Ja hoor, leuk!

Milan_lover

Berichten: 6195
Geregistreerd: 26-10-08
Woonplaats: Witteveen

Re: Mijn dieren 'projecten' *in aanbouw!*

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 14:41

Ik heb net bijgelezen, super gaaf wat je allemaal doet!!

Maar man oh man, wat moet het een werk zijn om al je bouwsels en vooral ook de potgrond naar boven te slepen :')

Jess1989
Berichten: 3140
Geregistreerd: 25-05-10
Woonplaats: Kaatsheuvel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-18 16:31

Milan_lover schreef:
Ik heb net bijgelezen, super gaaf wat je allemaal doet!!

Maar man oh man, wat moet het een werk zijn om al je bouwsels en vooral ook de potgrond naar boven te slepen :')


Ja en het erge is nog dat ze twee jaar geleden leeg zijn geschept, de bakken naar beneden gesjouwt en nu naar m'n zusje gaan :') Ze passen niet meer in de nieuwe plannen... geldt overigens ook voor de pallet bank. De kussens waren naar 3mnd super beschimmeld omdat de waterdichte stof duidelijk niet waterdicht was |(

Leen

Berichten: 4887
Geregistreerd: 04-08-08
Woonplaats: Hasselt, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 17:53

Ik heb dit hele topic met plezier gevolgd, maar dat dit al 4 jaar geleden was! Wow wat gaat de tijd snel!
Ik ben benieuwd hoe het nu uitziet, en vooral welke beestjes er nog zijn bijgekomen!

Jess1989
Berichten: 3140
Geregistreerd: 25-05-10
Woonplaats: Kaatsheuvel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-18 20:49

Leen schreef:
Ik heb dit hele topic met plezier gevolgd, maar dat dit al 4 jaar geleden was! Wow wat gaat de tijd snel!
Ik ben benieuwd hoe het nu uitziet, en vooral welke beestjes er nog zijn bijgekomen!


Er zijn er voornamelijk een paar afgegaan. Helaas een ziekte onder de konijnen. Wel sinds kort weer 2 nieuwe! :j
Ik heb (nog steeds) twee katten en sinds 01-09-18 twee paarden *\o/* Deze staan nu gewoon ergens op een pensioenstal, dus daar hoef ik gelukkig niet te klussen.

Thuis gaat het klussen volle bak door! Ik zal even wat foto's maken morgen...

4 jaar is echt al weer lang geleden! Inmiddels heb ik een gedeelte van het perceel van mijn ouders gekocht en ben ik een schuur aan het ombouwen tot woonhuis. Een iets groter klusproject zullen we maar zeggen :o :D Als er interesse voor is wil ik jullie zeker op de hoogte houden!

Leen

Berichten: 4887
Geregistreerd: 04-08-08
Woonplaats: Hasselt, België

Re: Mijn dieren 'projecten' *in aanbouw!*

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 21:27

Graag!
Bedoel je dan dat je ergens anders woont /gaat wonen of is het een stuk bij jou huis wat je hebt bijgekocht? Je woonde toch boven je (schoon) ouders, als ik juist ben?

Geryon

Berichten: 19260
Geregistreerd: 11-12-08

Re: Mijn dieren 'projecten' *in aanbouw!*

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 22:27

Hier ook nog een benieuwde meelezer hoor!

Jess1989
Berichten: 3140
Geregistreerd: 25-05-10
Woonplaats: Kaatsheuvel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-18 22:31

Leen schreef:
Graag!
Bedoel je dan dat je ergens anders woont /gaat wonen of is het een stuk bij jou huis wat je hebt bijgekocht? Je woonde toch boven je (schoon) ouders, als ik juist ben?


Ik woon(de) in het appartment boven de schuur van mijn ouders. Inmiddels heb ik het appartement, de schuur en de grond voor, onder en achter de schuur gekocht.

Omdat ik druk aan het verbouwen ben, ben ik blij met het appartement, omdat ik nu redelijk normaal kan wonen. Ondertussen word de schuur verbouwd tot de onder verdieping van mijn nieuwe, eengezinswoning. :j

Wat leuk dat jullie allemaal nog actief zijn! Had ik niet verwacht! *D

Leen

Berichten: 4887
Geregistreerd: 04-08-08
Woonplaats: Hasselt, België

Re: Mijn dieren 'projecten' *in aanbouw!*

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 23:14

Oh leuk! Een heel project geworden!