Ratjes Nicky & Splinter

Moderators: Muiz, NadjaNadja, xingridx, Firelight, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Woest

Ratjes Nicky & Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-10 14:19

Sinds 8/9/2010 ben ik trotse eigenaar van twee mannelijke japanner ratjes van 11 weken ondertussen

NICKNACK (nicky) & SPLINTER

Nicknack (Nicky) is de kleinste van de twee en ook het meest moedig. Hij is wat vlugger bij het opnemen, en gaat dan graag op je arm uit op onderzoek, ook de hele kooi en de kat maken hem niets uit.
Splinter is dan weer banger, maar ook véél rustiger op de arm, hij beziet alles van een afstandje, en gaat liever in een hoekje zitten.
Nicknack durfde al wat te eten, maar Splinter dan weer niet. Denk dat alles ook overweldigend is.

De kooi
Afbeelding

NickNack (roepnaam wordt Nicky)

Afbeelding

Splinter (die al braaf is het toiletje poepte)
Afbeelding

Samen met Splinter (vreselijk hoofd van mij)
Afbeelding

Nicky
Afbeelding

Splinter
Afbeelding

De kooi, de kat, en de twee ruwharige teckels :mrgreen:
Afbeelding

Ben echt super super blij en trots!

"Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding; Mijn persoonlijkheid is wie ik ben, mijn houding hangt af van wie jij bent"

WinSel

Re: Ratjes Nicky & Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 14:23

Wat een leuke ratjes en mooie kooi :D
Veel plezier er mee :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 15:35

Wat een lieve snoetjes. :) Je zou eventueel nog wat meer hangmatjes en huisjes/speeltjes in de kooi kunnen doen, vaak waarderen ze een vrij volle kooi wel. Veel plezier met ze! :)

Woest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-10 17:11

ondertussen is de kooi qua indeling al heel veranderd en verbeterd, maar hangmatjes (hoe gek ook) vinden ze echt niets, heb ze er eens opgezet enzo, maar ze kunnen er niet snel genoeg af.

"Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding; Mijn persoonlijkheid is wie ik ben, mijn houding hangt af van wie jij bent"

black_kelpie

Re: Ratjes Nicky & Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 17:48

Gewoon laten hangen die matjes, ze komen er nog wel achter dat het fijn is! Mijn kerels kenden het ook niet, gebruikten ze als springplank maar dan had je het ook wel gehad. Tegenwoordig liggen ze er altijd in te slapen :+:

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie