Zucht, mijn mensen zijn vermoeiend....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Loeky01
Berichten: 7315
Geregistreerd: 25-09-10

Zucht, mijn mensen zijn vermoeiend....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-17 19:06

Hoi! Ik ben Loeky, ik ben een driekwart Main Coon 'kater' en ben inmiddels 10 maanden oud en 5 kilo schoon aan de haak. Ik ben gelukkig niet doof zoals veel mensen vragen, al zouden mijn hoomans dat soms wel makkelijk vinden. Ze kunnen niet bewegen zonder dat ik naast ze sta.

Mijn hoomans doen wel vaker gekke dingen, ik zal het vast van hun hebben. Maar wat ze me vandaag toch hebben geflikt. Ik kreeg een strik om? Want die pastte een paar maanden geleden nog niet helemaal. Nou ze vonden dat het nu wel paste.
Toen kreeg ik wijn, speciaal voor katten. Gekke hoomans. Ik heb er nog niet van geproefd hoor, spelen met water en wijn is veel leuker dan het drinken. En nadat mijn vrouwtje een tijdje in de keuken had gestaan, kreeg ik een bord met bollen voor mijn neus geduwd. Daar moest ik dan maar tussen poseren. Saaaaaaaaaai, ik speel veel liever met het dopje van de wijn.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Dopje.... kom hier....






En toen ik mijn strikje nog niet zo goed paste:
Afbeelding




Spoiler:
Nee, niet gesponsord :'). Gewoon voor fun
Geen kattenleed aanwezig geweest, hooguit een gedeukt ego

uggy

Berichten: 953
Geregistreerd: 14-08-11

Re: Zucht, mijn mensen zijn vermoeiend....

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 19:18

Superleuke foto's en wat een heerlijk snoetje!

Levitate
Berichten: 1183
Geregistreerd: 20-08-12
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 19:19

2de foto is zooo leuk! Ik zou het flesje eraf knippen en de rest groot laten afdrukken en ophangen. Echt zo lief! <3

Pandora2
Berichten: 19854
Geregistreerd: 04-01-13
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 19:22

_O-

Mooie poes ! <3

Dat bord met bollen zou hier in no time gewoon verdwijnen aan de kattennageltjes... echte dieven zijn het hier :')

Evelyne79

Berichten: 3993
Geregistreerd: 13-04-05
Woonplaats: Wijchen

Re: Zucht, mijn mensen zijn vermoeiend....

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 19:47

hmmmm, je brengt me op een idee voor de kerstkaart van volgend jaar :D
zo netjes poseren met oliebollen gaat m niet worden maar dat strikje schept mogelijkheden ;)

Loeky01
Berichten: 7315
Geregistreerd: 25-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-17 20:39

Evelyne79 schreef:
hmmmm, je brengt me op een idee voor de kerstkaart van volgend jaar :D
zo netjes poseren met oliebollen gaat m niet worden maar dat strikje schept mogelijkheden ;)

Onze kerstpost op Facebook :=. Durfde hem niet zo goed te plaatsen hier. Al past hij t ding inmiddels toch al niet meer en hij heeft het 1x aan gehad. Wij doen wel vaker gekke dingen met het diertje. Misschien geeft het wat ideeën haha
Afbeelding



dankjullie voor de leuke reacties <3. Foto’s hebben helaas te veel ruis om groot af te drukken. Misschien een keer in de zomer overdoen hahaha.
Oliebollen kent Loeky nog niet, misschien vanaf vanavond dat hij ze ook weg gaat kapen :’). Kip is hier al niet veilig, net zoals broccoli en mayonaise.

Evelyne79

Berichten: 3993
Geregistreerd: 13-04-05
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 12:05

Jikkeee schreef:
Evelyne79 schreef:
hmmmm, je brengt me op een idee voor de kerstkaart van volgend jaar :D
zo netjes poseren met oliebollen gaat m niet worden maar dat strikje schept mogelijkheden ;)

Onze kerstpost op Facebook :=. Durfde hem niet zo goed te plaatsen hier. Al past hij t ding inmiddels toch al niet meer en hij heeft het 1x aan gehad. Wij doen wel vaker gekke dingen met het diertje. Misschien geeft het wat ideeën haha
[ [url=m/MswoYP.jpg]Afbeelding[/url] ]



dankjullie voor de leuke reacties <3. Foto’s hebben helaas te veel ruis om groot af te drukken. Misschien een keer in de zomer overdoen hahaha.
Oliebollen kent Loeky nog niet, misschien vanaf vanavond dat hij ze ook weg gaat kapen :’). Kip is hier al niet veilig, net zoals broccoli en mayonaise.



onze kaart van dit jaar :D
Afbeelding

halsbandje kent ie, dus strikje moet mogelijk zijn :p
maar hij gaat niet zo mooi poseren op verzoek, dan is het heerlijk een eigenzinnige kat, ach geef hem eens ongelijk.
Heb weer een paar maanden om wat te bedenken en uit te voeren dat scheelt :P

Pandora2
Berichten: 19854
Geregistreerd: 04-01-13
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 14:00

:') Geweldige foto met dat mutsje op !
Hier hoeven ze het niet te kennen. Als het op mijn bord ligt, is het eetbaar en moet het zo snel mogelijk gejat worden :Y) Frietjes staan met stip op nr 1 :D

Die kerstkaart is ook prachtig ! Heerlijke rooie ! <3

AnnickT

Berichten: 1465
Geregistreerd: 14-07-15

Re: Zucht, mijn mensen zijn vermoeiend....

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 14:01

N'aaaww, wat een leuke foto's <3