Small dogs with BIG personalities ~ Ginny en Ophélia

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kaatastrof

Berichten: 6259
Geregistreerd: 04-09-11
Woonplaats: Pajottenland

Small dogs with BIG personalities ~ Ginny en Ophélia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-17 09:07

Hoi Bokkers!

Op 13 april was het weer zover - tijd voor een fotoshoot! :D Aangezien ik zo tevreden was van de vorige resultaten bij LC Photography & Design besloot ik om rond Nieuwjaar nog een shoot te boeken. Er was namelijk een actie waardoor een shoot maar de helft van de prijs kostte en bovendien verwachtten we een maand later een super knappe pup waarvan ik dus ook wel mooie foto's wou.. Ondanks het feit dat er toch niet zo heel veel boshyacinten meer waren en dat de narcissen al uitgebloeid waren, zijn er toch nog mooie foto's gemaakt! Persoonlijk ben ik enorm blij met het resultaat.

Ginny van Cardi Cottage
~ 5/11/'16
~ Teef
~ Blue Merle
~ Welsh Corgi Cardigan
~ http://www.cardiped.net/details.php?id=95301

Covventinea Ophélia
~ 29/07/'15
~ Teef
~ Black Brindle
~ Welsh Corgi Cardigan
~ http://www.cardiped.net/details.php?id=93209

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En voor wie denkt, "Goh, die Ginny kan mooi poseren :') "

Afbeelding

Afbeelding

Bedankt voor het kijken :wave:

Afbeelding

Tigress

Berichten: 8936
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Re: Small dogs with BIG personalities ~ Ginny en Ophélia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 09:31

Passende titel! _O-
Wat staan ze er prachtig op <3 Ginny lijkt echt een beer. Ben heel erg benieuwd hoe zij uit zal groeien :j

Marijkjuh

Berichten: 8300
Geregistreerd: 24-09-04

Re: Small dogs with BIG personalities ~ Ginny en Ophélia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 09:50

Wat een prachtige foto's!

Galeo

Berichten: 860
Geregistreerd: 30-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 00:48

Zijn hele leuke foto's geworden! Ginny is al flink :j

xAnthea

Berichten: 4430
Geregistreerd: 18-09-10
Woonplaats: Belgie

Re: Small dogs with BIG personalities ~ Ginny en Ophélia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 13:39

Ah als je een weekje had gewacht, hadden de hyacinten wel mooi in bloei gestaan <3

Sinds ze bij mij op stal een corgi hebben, ben ik er echt fan van. Zo'n leuke honden :D
Die van jou zijn ook leuk! De mensen van op stal willen ook nog een blue merle erbij :o maar ze vinden er geen of ze moeten heel lang op de wachtlijst staan _O- Nu hebben ze er zo eentje als Ophelia :D

Kaatastrof

Berichten: 6259
Geregistreerd: 04-09-11
Woonplaats: Pajottenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-17 14:17

Ah leuk Anthea! De foto's zijn niet gemaakt in het Hallerbos overigens, maar in een niet zo bekend bos hier in de buurt :) Dus geen idee of het echt zo veel verschil zou gemaakt hebben. Desalniettemin ben ik er erg blij mee. (Ik had geen zin in het gedoe van fotoshoot aanvragen en al die controle.. :') )

Heb je enig idee waar die Corgi vandaan komt? Kans is groot dat het van dezelfde fokker komt als Ophélia, aangezien er slechts 2 zijn in België. Qua wachtlijsten heb ik altijd geluk gehad. Ginny komt van bij een fokker die net begonnen met het fokken van Cardigans dus ik was bij één van de eerste kandidaten. Een Blue Merle was onze 'droom', maar we vonden de brindle's ook leuk en apart. Toch bleef het verlangen er en toen kwam Ginny. Op de hondenschool heeft ze ook al enkele fans, ze smelten allemaal voor haar blauwe ogen en zacht karakter, hihi. In Nederland heb je veel meer kans om een Blue Merle te hebben aangezien er simpelweg meer fokkers zijn.

_KiMbErLeY_

Berichten: 7555
Geregistreerd: 03-12-05
Woonplaats: Hier

Re: Small dogs with BIG personalities ~ Ginny en Ophélia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 21:47

Corgiiiiiiii <3