Neem een kijkje in mijn...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xSCWx
Berichten: 7058
Geregistreerd: 21-02-07

Neem een kijkje in mijn...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-17 18:38

Hondentrimsalon! :D

Foto's spreken denk ik wel voor zich, vragen mogen gesteld worden *\o/*

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Op de foto's zit copyright!
Edit: en nog een foto van mijn eigen hondje
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door xSCWx op 11-04-17 19:01, in het totaal 1 keer bewerkt

ryukapple

Berichten: 1776
Geregistreerd: 06-11-12
Woonplaats: Raalte

Re: Neem een kijkje in mijn...

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 18:45

Leuke foto's. Leuke sfeer en geven een mooi beeld van het werk in een trimsalon. Wel lijken sommige foto's niet helemaal scherp erg zonde

Iejoorr

Berichten: 6255
Geregistreerd: 20-05-10
Woonplaats: Alphen a/d Rijn

Re: Neem een kijkje in mijn...

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 18:49

Ik ga mee met ryukapple, de foto's geven een leuke impressie van de salon, maar zijn niet scherp :n Heeft een professionele fotograaf dit gedaan?

Pferdchen
Berichten: 641
Geregistreerd: 02-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 18:51

Leuk om te zien! Die witte heeft een ware "make over" gehad zo te zien aan de "before" en "after" foto's

xSCWx
Berichten: 7058
Geregistreerd: 21-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-17 21:38

Pferdchen, ja dat witte hondje heeft zeker een metamorfose ondergaan hihi. Dat is altijd mooi te zien.
Ryukapple en iejoorr, bedankt voor jullie reacties :D wbt de wazigheid van de foto's, dat weet ik ook niet precies (ben geen fotograaf haha), maar ze zijn inderdaad gemaakt door een professionele fotograaf. Misschien gaat door bokt upload de kwaliteit nog wat achteruit?

Anoniem

Re: Neem een kijkje in mijn...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 16:15

Leuke foto's, geven inderdaad een goede impressie van je werk in je trimsalon!

Wel vind ik de foto's niet heel prettig kijken, er lijkt een 'laagje' overheen te zitten. Vooral op de laatste foto van dat witte hondje zie je hier op de PC iig iets te veel verlies in de scherpte.

En ik vind ze naar mijn smaak iets te 'geel'.

Wel briljant trouwens, zo'n knalroze trimsalon :D

xSCWx
Berichten: 7058
Geregistreerd: 21-02-07

Re: Neem een kijkje in mijn...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-17 16:37

Haha Rachelle, het kan nooit (fuchsia) roze genoeg hihi. Het liefst zou ik de slaapkamer muur dezelfde kleur doen maar dan wordt mijn man gek denk ik :D enige roze in huis zijn wat kussentjes (ja echt ik heb me zo moeten inhouden in huis dat toen ik eindelijk de salon kreeg los ben gegaan... naja je ziet het resultaat :') )

BlueMilk

Berichten: 1933
Geregistreerd: 14-12-04
Woonplaats: Brugge, België

Re: Neem een kijkje in mijn...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 16:43

Wat leuk ! Ik ben ook hondentrimster in opleiding en ben ook gek van roze. :)

xSCWx
Berichten: 7058
Geregistreerd: 21-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-17 16:45

BlueMilk schreef:
Wat leuk ! Ik ben ook hondentrimster in opleiding en ben ook gek van roze. :)

Leuk! Waar volg je de opleiding?
Ik was in het begin wel bang dat mensen het te roze zouden vinden, maar er is eigenlijk niemand die er wat over zegt haha

Paisano

Berichten: 12586
Geregistreerd: 28-07-08

Re: Neem een kijkje in mijn...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 16:45

Wat een ontzettend leuk topic en heerlijk juist, al dat roze! :D

BlueMilk

Berichten: 1933
Geregistreerd: 14-12-04
Woonplaats: Brugge, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 16:46

Ik ben van België en volg de opleiding bij Syntra. Ik ben een beetje bang als je voor roze gaat, dat je dan vooral kleine hondjes (met strikjes :+) in je salon krijgt. Ik doe ook graag grote honden. :) Of heb jij daar geen last van ?

MerleSimone

Berichten: 5727
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Winterswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 16:48

Het valt mij niet (storend) op dat ze niet scherp zouden zijn hoor. Ik vind het hele leuke foto's! Mooie impressie, echt leuk!

Jupinkle

Berichten: 302
Geregistreerd: 12-06-15
Woonplaats: Antwerpen, België

Re: Neem een kijkje in mijn...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 16:56

Leuke foto's!
Mooie hond heb jij <3

xSCWx
Berichten: 7058
Geregistreerd: 21-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-17 17:30

Jupinkle dankje, is ook echt mijn prinsje <3 (die benaming hebben andere mensen hem gegeven overigens :') ) hij heeft ook echt het gedrag; super lief en knuffelig, vaak uit de hoogte (want hij weet zelf ook wel dat-ie leuk is) en als 'ie iets niet wil dan merk je het wel, als je dan doorgaat is 'ie diep beledigd :D (maar altijd weer goed na een knuffel <3 )

Dankje MerleSimone :)

BlueMilk, nee ik heb totaal geen last van 1 bepaald soort hond in de salon. Veel baasjes vinden het juist hilarisch (mijn grote stoere -vindt niks eng- Berner Senner wordt gewassen in een vrouwelijke roze ruimte en zit te piepen dat'ie bang is van water :D)
Het is ook geen oud/zacht roze, misschien dat je dat dan wel meer aantrekt? En ik ben hier bijna de enige in de stad, op 1 ander na die alleen kleine/middelgrote honden doet dus alles wat groot is komt al bijna automatisch bij mij terecht.
De strikjes vinden alle baasjes geweldig trouwens :D ik heb ook weleens functionelere give-aways gegeven (teken twister bijv) maar de reactie van het baasje is het beste op het strikje haha. Dus die houden we er gewoon in :D
Trouwens, grote honden zijn inderdaad leuk te doen maar dat ga je echt wel merken aan je lichaam!

Paisano hihi ja he :)