Bull(Old Englisch Bulldog) heeft speelkwartier

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

dierenfan
Berichten: 9599
Geregistreerd: 27-02-10

Re: Bull(Old Englisch Bulldog) heeft speelkwartier

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 22:54

prachtig!!!! ik kan kwijlen bij deze type honden! Helaas vaak zo duur in aanschaf en daarnaast zo ongezond of karakter niet naar mijn zin (karakter van ouderdieren). Ik zou dol graag ooit nog een 1 met sint bernard kleuren willen en dan de langharige variant zo gaaf...........

Ooit gaat er wel zoiets komen (uiteraard weer een herplaatser uit een asiel daar komen ze ook af en toe wel voor) en dan zien we wel waar het schip strand en zijn er al karakter trekken bekend natuurlijk ;) Heb nu een boxer ook geweldig en heb graag altijd zo'n type hond maar baal zo van de gezondheid (altijd maar die gewrichts problemen of rug problemen of orgaan problemen o.i.d. of combinaties)


dierenfan
Berichten: 9599
Geregistreerd: 27-02-10

Re: Bull(Old Englisch Bulldog) heeft speelkwartier

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 19:43

ze zijn veel kleiner dan de boxer (kan de helft schelen qua hoogte qua gewicht niet verwacht ik)

Mooi dat ze zo goed op de gewrichten letten maar hoe zit het met het karakter en dan voornamelijk het algemene gedrag richting andere honden? Ik heb het idee dat de old englische moeilijker naar andere honden zijn dan boxers ook gezien de rassen die vaak gebruikt zijn bij het kruisen.

dierenfan
Berichten: 9599
Geregistreerd: 27-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-13 19:37

Eliana schreef:
Ik moet zeggen dat Bull meestal goed gaat naar andere honden, ze heeft haar voorkeuren maar dat vind ik logisch. Ze speelt met verschillende honden, en bij de uitlaatservice loopt ze met allemaal verschillende honden.
Ze is inderdaad kleiner dan een boxer, maar qua gewicht weegt ze nu 30 kilo, en ze is nog in de groei



voorkeuren mag hoor maar ronduit agressief heb ik persoonlijk niet graag ;)

haha vast en zeker dan ook kleiner dan mijn volwassen boxer en die weegt 28 kg (is wel een kleine reu hoor mijn vorige boxerreuen zaten op 38 en 42 kg zeer grote en grove reuen waren dat)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 bezoekers